Page 2 of 3

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 08 Feb 2012, 15:43
by vparx
Nu, manī nav baigais optimismus, skatoties uz rūsas gūstekni. Bet, lai veicas cīņā !
Ja beigās parādīsi bildes, kur viss izdevies pa skaisto, tad mož man parādīsies kāds gaišāks skats attiecībā par savu modeli, jo nekas diži labāks nav sagaidāms.

PS Wiper kā vnm, īsi neizsakās, bet, kad nu pasaka, tad pasaka trāpīgi.
Arī Admiral vienmēr trāpa pateikt kā ir! Pievienojos.
Noskatos ar kādu azartu Jūs visi cīnaties ar to rūsu un tikai nopūšos vien. Kā mans Onka teica- Žikus jau rūsē pat garažā stāvot. Es ar savējo nobraucu labi ja 50 km gadā un arī pirms ziemošanas izlienu visus stūrīšus un saprotu, ka Onkam bija taisnība:(. Es jau gan savējo arī centīšos saglabāt mazbērniem, līdz tiem man vēl ir diezgan tālu:) Nu ja, man arī ir 2103:)

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 08 Feb 2012, 19:41
by Fiat 124
Jā varu tikai piekrist Wiper! :thumbup:
Jāsaka arī tas, ka tagad arī VAZu neizvēlas nejaušības pēc, lai vnk pārvietotos no A uz B, bet gan tādēļ, ka kaut kas piesaista šajā auto!
Man jau ir apnicis garāžas kaimiņiem un citiem, kas žēli nosaka "'zigulītis jau ir laba mašīna, bet..." skaidrot kadēļ es "neesmu nopircis normālu auto" :) !
VAZ ir kā simbols tiem laikiem. kad lai nopirktu mašīnu ar naudu vien nepietika, bet vajadzēja arī izstavēt 10gadīgu rindu, lai vispār pie auto tiktu un ar to viss nebeidzās, jo tad vajadzēja dabūt garažu, lai būtu kur remontēt un glabāt savu jauniegūto "'gimenes draugu"! Un tad vēl, protams, detaļu sagāde caur blatu, braukšana uz Tolljati pēc rez daļām u.c. Ta bija vesala pasaule ap VAZu!

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 06 Jul 2012, 14:41
by Andža
IMG_0088.JPG
Sveiciens visiem žikistiem šajā karstajā vasaras dienā!

Beidzot ir pienācis laiks atskaitīties par paveikto un vērtējumam atrādīt darba rezultātu. Uzreiz visiem vēlos atvainoties par terminu "restaurācija" pēc objektīva paveiktā darba novērtējuma pareizākais termins, kuru vēlētos ieviest ir "totāla atjaunošana". Vēl jau ir palikuši daži man labi zināmi uzfrišinājumu, kuri tiks turpināti laika gaitā lēnā garā un ar pīpēšanu. Proti: jānomaina riepas pret MI-166 (165/80-R13, radiālās uz žikiem tika liktas no 1980 gada, bet oriģinālā tika paredzētas Moskvičam 2140 un tā modifikācijām), četra pilnīgi jaunas (vēl PSRS ražojums, ideālā stāvoklī šorīt tika atvestas no leišiem); jānomaina rādžuks (ir gatavs-maiņas vaina - Panasoniks kaut kā ne tā izskatās), fabrikas zīme uz restes (šobrīd stāv PSRS laika oriģināls no Ņivas, ir iegūts mūsdienu oriģināla pakaļdarinājums, bet vēl jāpiestrādā melnā krāsa jānomaina uz sarkanu, kas patiesībā ir baigā ķēpa, maksāt leitim Ikšķiles tirgū 75 Ls par samērā sūdīgu oriģinālu bija par traku. Ir jautājums par hromētajiem kalpakiem uz diskiem, moška kāds var pateikt kādi tad bija 1974, jo ir divu veidu - gludie un ar rombiņiem, vēl jāatrod tipa hroma stikla tīrītāji ar visiem ričagiem un vēl šādi tādi man zināmi sīkumi. Patiesībā pilnveidei nav robežu... Dzīvā veidā žiku ir plānots atrādīt plašākai sabiedrībai 28-29. jūlijā Youngtimer Rally Talsi 2012 (Rīga-Talsi-Sabile-Rīga, skat: http://www.aak.lv) vai Rīga Retro 2012 18-19. augusts.
Un paldies visiem atsaucīgajiem entuziastiem no visām Latvijas malām, kuri palīdzēja iegūt zemāk redzamo rezultātu. Labprāt uzklausītu žikistu vērtējumu, piezīmes, ieteikumus, u.t.t.
Tādi nu mēs izskatamies tagad, t.i. 2012. gada 1. jūlijā.
Žiks - tā ir jau diagnoze!!! Laimīgu ceļu visiem!

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 06 Jul 2012, 14:46
by Andža
Te būs vēl pāris bildes, jo visas vienā piegājienā nesatilpa.

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 09 Jul 2012, 23:44
by melnis
Šis taču nav taspats, kas topika sākumā? Ja ir, tad Selgas cepumu rūpnīca tev un cepuri zemē, kāju virsū! :Latvija: :draugi:

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 10 Jul 2012, 09:26
by Andža
Jā tas ir tas pats Žiks !

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 10 Jul 2012, 11:04
by 2101
Šis taču nav taspats, kas topika sākumā? Ja ir, tad Selgas cepumu rūpnīca tev un cepuri zemē, kāju virsū! :Latvija: :draugi:
Pievienojos!
Bet man nedaudz griež acīs šestjorkas kalpaki, elektriskais logu mazgātājs, un uzraksts LADA1500.

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 10 Jul 2012, 16:03
by Andža
Šis taču nav taspats, kas topika sākumā? Ja ir, tad Selgas cepumu rūpnīca tev un cepuri zemē, kāju virsū! :Latvija: :draugi:
Pievienojos!
Bet man nedaudz griež acīs šestjorkas kalpaki, elektriskais logu mazgātājs, un uzraksts LADA1500.
Ir arī kalpaki ar rombiem pa malām, bet diezgan bēdīgā stāvoklī, šajā pozīcijā darbs turpinās. Patiesībā zinātāju konsīlijs nevarēja vienoties, kādi tad īsti bija 1974. gadā ar rombiem vai bez, tapēc tika pagaidām uzlikti vizuāli labākie.
Par uzrakstu arī piekrītu, meklēšanas process. Vecais "žiguļi" bija neatjaunojamā stāvoklī
Par pārējām "šaizēm":
Drošinātāju bloka vāks pirms fotosesijas tika aizmirsts plauktā, jau atliku atpakaļ vietā.
Hromētā antena ir - likšanas vaina.
"Grelka" arī ir sagādāta, bet bez korķa - procesā.
Tautiskais deķis uz aizmugurējā sēdekļa padupšeņa ir ar nolūku - jāsašuj vēl divas atirušās šuves.

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 10 Jul 2012, 17:18
by 2101
jāsašuj vēl divas atirušās šuves.
Nu netaisnojies, tāpat redzams ka gigantisks darbs ieguldīts, atlikušas tikai astītes...
Bet, kas tas par konsīliju, ka nezin, ka šādi kalpaki troikai nekad nav nākušī???- es gan nesapratu par kādiem rombiņiem runā, bet tie čābīgie kāreiz būs labi uz Youngtimeri. Bet vai tad nebūs žēl tādu skistuli un ieguldīto darbu likt gruntenē?

Re: VAZ 2103 restaurācija

Posted: 10 Jul 2012, 19:50
by Admiral
Andža...... nu tas ir p....ohen, šitā uzčinīt.

Tad jau Talsu tūres laikā būs jānopēta tuvāk.

Tikko apskatījos BA3 grāmatas 1973 un 1974 gada izdevumos, tur parādās šādi dek. diski, atceros, ka Ikšķiles tirgū tādus esmu redzējis.