Page 2 of 4

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 01 Oct 2013, 20:22
by Fiat 124
Daudz kas atkarīgs no tā vai Tu VAZu apciemosi pa ziemu!
Ja nē tad es ielietu katrā cilindrā pa 15ml eļļas un ar kurbuli pāris reizes apgrieztu KV, lai cilindra spoguļvirsma saeļļojas(tā es daru ar zāles pļāvējiem)! Ja apciemosi tad nelej neko cilindros un reizi mēnesī iedarbini, paspaidi bremzes, pabrauc garažā metru uz priekšu un atpakaļ, lai viss izkustās un pamainās detaļu savstarpējais stāvoklis! Galvenais vajag paspaidīt bremzes, lai bremžu cilindrīši neierūsētu!
Nu tas tā ātrumā viss!

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 01 Oct 2013, 20:29
by tutax
es savēlo reizi divās nedēļās, vai vismaz reizi mēnesī gāju darbināt..normāli iesildīju, pakustināju..un pavasarī nekādu problēmu..vel ja kāds čoms līdzi ar polšu..vispār idzeaļņiks..karburatoru tukšu arī nav labi ilgi turēt..savādāk visas membranas pa dirsu aiziet..

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 01 Oct 2013, 21:53
by rallyfan
Kā tad tur ir ar to bāku!?tukšu vai pilnu!?
pilnānebūs kur tam kondensātam vedoties,a tukšā virsmas pārpārēm vai arī es ko putrojos!? :Nezinu:

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 01 Oct 2013, 22:09
by vparx
Kā tad tur ir ar to bāku!?tukšu vai pilnu!?
pilnā nebūs kur tam kondensātam vedoties, a tukšā virsmas pārpārēm vai arī es ko putrojos!? :Nezinu:


Redzi, kondensātu rada nevis bākas tilpums, resp pilnāka vai tukšāka, bet degviela, kurai aukstumā saraujoties un siltumā izplešoties rodas ne tikai degvielas garaiņi, bet arī kondensāts. Vismaz pēc fizikas likumiem tā būtu jābūt. Cik tur patiesībā ir, zinātne pat strīdas. :ugeek: Galu galā normāli ir, kad aiz sūkņa uzliek smalko degvielas filtru, kas šo ūdeni nelaiž cauri. Jā, pilna bāka arī ir risinājums, bet ķīmiski degviela zaudē savas īpašības un ir diezgan agresīvs šķīdums pret duralumīnija daļām, resp karburatoru! Zinot Padomju materiālu izgatavošanas kvalitāti, karbulī sūbējums ir bieži redzēts. Tad nu lūk, spriediet paši. Atstāt pilnu bāku vai tukšu. Nu protams, pilna bāka......... 40 litri - 40 lati iesaldēti uz visu ziemu :clap:
Tās jau tikai manas domas :Latvija:

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 01 Oct 2013, 22:16
by vparx
Es savējo pirms likšanas nost izdzenāju!
Izpūtu visas spraugas ar gaisu.
Aķis nost, durvis, kapots, bagāžnieks vaļā!
Visas durvju gumijas utt. sapūstas ar silikona airasolu!
Bākā apm 7-8l.

Vēlāk piepacelšu gaisā un izvilkšu visus paklājiņus utt.

Un par dzesēšanas škidrumu ir tā ka Antifrīzu vajag, jo tosols pa lielam nav veselīgs un pūdē visu iekšā!

Diez tosolu pret antifrūzu labāk rudenī vai pavasarī tad samainīt?

Tosolu bez iemesla mainīt nevajag. To jāmaina tikai tad, kad tas ir zaudējis savas fizikālās īpašības, resp blīvumu. To normālos servisos var nomērīt. Ja autiņš tiek regulāri braukts, tad vajadzētu to pārbaudīt ne biežāk kā 3jos gados un ne retāk kā 5cos gados. Oponeti?...!? :Latvija:

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 02 Oct 2013, 14:34
by ivars_pilips
Laba tēma ir izveidojusies, visādi knifi rekā atklājas.

Es savējo reiz mēnesī gan jau apciemošu, lai peles no izpūtēja izdzītu :)

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 02 Oct 2013, 14:56
by vparx
Laba tēma ir izveidojusies, visādi knifi rekā atklājas.

Es savējo reiz mēnesī gan jau apciemošu, lai peles no izpūtēja izdzītu :)

Vo, vo, peles! Īstās peles, nevis tās kuras klusinātājos! Man ir paveicies, ka neviens kaimiņš savā garažā nav izveidojis pārtikas krājumus ziemai un peļu man nav, bet vienalga reizi gadā izlieku svaigu ēsmu garažās stūros. Pērku STORM zilās briketes, tās nebaidās no gaisa mitruma. Blakus garāžu rindā pa ziemu vienam onkam bija golfam nograuzta provodka, auto nelietojams!
Vēl es salonā lieku mitrumu uzsūcošās granulas, lai noņem lieko mitrumu.
Vbt tāds viens knifiņš tiem, kas reti kustina savus žikus. Es pirms nolikšanas šarnīros caur putekļu gumiju ar šļirci iepilinu parasto motoreļļu, tad izbraucu nelielu līkumu un lieku nost. Pavasarī nav ne čīkstoņas ne graboņas. Uz klučiem es nelieku. :Latvija:

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 02 Oct 2013, 19:31
by rallyfan
Zemniekiem peles kombainos ir normāla padarīšana,pirms sezonas parasti vadus pa jaunam nākoties lodēt.

Un nekad neidzariet tādu muļķību,ka izbrauc vēl pēdējo līkumu kad jau pirmā sāls ir sakaisīta un tad noliek ziemas miegā,nu tad pavasarī ir čau rasma :crazy:

hvz par to tukšo pilno bāku,bet līdz šim biju tā lasījis un dzirdējis,ka iesakot ne tikai ziemas miegā bet vispār ziemas periodā censties turēt pilnu bāku,ta ka cik cilv,tik viedokļu.
a tam bendžam nekas nenotiek pēc gadiem,braucams jau nu toč ir,pērnvasar čoms nopirka žiku pusi bākas bija 8 gadu vecu bendžu,izbrauca to un nebija nekādu problem

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 02 Oct 2013, 20:14
by ivars_pilips
Tā ir ar to pēdējo izbraukšanu. Man šogad vēl divi braucieni obligāti jābrauc, jo cita auto man, un tad uz garāžu. Jācer, ka pa divām nedēļam vēl sniegs neuzkritīs. :silent:

Re: VAZ ieziemošana

Posted: 03 Oct 2013, 11:01
by Ruu@uto
4ebura6ka
Un par dzesēšanas škidrumu ir tā ka Antifrīzu vajag, jo tosols pa lielam nav
veselīgs un pūdē visu iekšā!
----------------------------------
Vispār jau arī "Tosol" ir antifrīzs :D "Tosol" ir vienkārši "trādes marka",
preču zīme :-) Vienkārši jāpērk kvalitatīvu produktu un laicīgi jāmaina,
principā VAZiem bija parakstīts mainīt ik pēc 60 000 km nobraukuma
vai maksimums 1x 4 gados... Protams, bez problēmām var liet arī citas
firmas "antifreeze coolant", tagad kaut kādu "krutku" varētu būt visai
grūti nopirkt :D