
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
nu tad nosauc tas lietas kas tur javirpo taja starpflanci??? man tada darisana nau vajadziga neesu kk zigulu fanats! bet esmu pietiekosi ardijis gan vazu motorus un karbas gan ari audi vw motorus! un taja flanci es neredzu vajadzibas ko virpot!Tu esi kaut vienu karbu ar motoru savienojis? Runaju par vaz karbu audi dzineju?!ko tu tur vel virposi, kads metinasanai sakars ar to visu!! labakaja gadijuma pietiek ar galda urbmasinu!un lielo fleksi! pa visam kruti ja grib tad var uztaisit zimejumu un lai ar plazmu vai lazeri izgriez! kas tur vel lenkos jagriez? precizi jasamera jasazime! lai izurbtu un iezenketu 10 caurumus nevaig virpu!
TUr ir ko virpot! Uz sitienu nāk galvā 2 lietasTur ir jadoma par lenkiem, kaadaa sagaazt motoru utt.. Tur ir vairāki sīki knifiņi par kuriem tu drošvien tolkam neko nezini, bet baigi spried.
Flanci uztaisīt var mājas apstākļos - tāds man ir un viss ir čiki, vizuāli varēja būt pievilcīgāks, bet tas nav svarīgi savu darbu veic godam.
pricom tur drate un balka! seit iet runa pa starpflanci! par motora kronsteiniem tas ir jau cits jautajumsJūs to dzinēju ar drāti pie balkas siesiet, ja nevajag tur neko metināt?![]()
Ja taisa plāksni, tad virpojams tur nav pilnīgi nekas. Es taisīju audi kārbas zvanu kopā ar vaz kārbas zvanu, virpot vajadzēja, lai iecentrētu. Un sajūgs arī obligāti arī nav jātaisa no audi, es atstāju jaunu 2106 disku. Viss tas swaps bija priekš ņivas un man tas sajūgs tur to 2.0 dzinēju. Te forumā salasījos, ka neturēšot, bet laikam jau atkarīgs no tā, kā brauc, lai gan braukts tiek agresīvi.
Bez flanča nu gan tur kopā nekas neies, esmu redzējis bildes un derēt laikam der tur daļēji tikai viena augšējā skrūve un tad dzinējs sanāk pilnīgi vertikāli, pārējām skrūvēm bija alumīnijā piemetinātas ausis.
Flanci gatavojot nav jāvirpo, bet lai savienotu dzinēju ar kārbu un tur viss darbotos virpošanas darbi nepieciešami sajūga salāgošanai un spararata salāgošanai.pricom tur drate un balka! seit iet runa pa starpflanci! par motora kronsteiniem tas ir jau cits jautajumsJūs to dzinēju ar drāti pie balkas siesiet, ja nevajag tur neko metināt?![]()
Ja taisa plāksni, tad virpojams tur nav pilnīgi nekas. Es taisīju audi kārbas zvanu kopā ar vaz kārbas zvanu, virpot vajadzēja, lai iecentrētu. Un sajūgs arī obligāti arī nav jātaisa no audi, es atstāju jaunu 2106 disku. Viss tas swaps bija priekš ņivas un man tas sajūgs tur to 2.0 dzinēju. Te forumā salasījos, ka neturēšot, bet laikam jau atkarīgs no tā, kā brauc, lai gan braukts tiek agresīvi.
Bez flanča nu gan tur kopā nekas neies, esmu redzējis bildes un derēt laikam der tur daļēji tikai viena augšējā skrūve un tad dzinējs sanāk pilnīgi vertikāli, pārējām skrūvēm bija alumīnijā piemetinātas ausis.
Tēmā jau tiek apspriests par visu kopā, tādēļ tas flancis, ja taisa pats, ir tikai puse no darba.pricom tur drate un balka! seit iet runa pa starpflanci! par motora kronsteiniem tas ir jau cits jautajums