Page 2 of 3

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 09 Feb 2014, 20:50
by Kristians
Nekas tur nav jāvirpo. vienīgais kas tur ir jāsametina ir sajūga disks, no vaza diska centru ir jaiemetina audi sajūga diska centrā un iespējams jāpiemetina kāda auss kārbai priekš startera vai priekš kāda cita stiprinājuma un tas arī ir viss metinātāji un virpotāji, to visu var izdarīt mājas apstākļos. un vēl tur pat flanci nevajag! visu var salāgot ar vaz kārbas kožuku! veiksmi darbos! ;)

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 09 Feb 2014, 21:07
by alexis
Jūs to dzinēju ar drāti pie balkas siesiet, ja nevajag tur neko metināt? :D

Ja taisa plāksni, tad virpojams tur nav pilnīgi nekas. Es taisīju audi kārbas zvanu kopā ar vaz kārbas zvanu, virpot vajadzēja, lai iecentrētu. Un sajūgs arī obligāti arī nav jātaisa no audi, es atstāju jaunu 2106 disku. Viss tas swaps bija priekš ņivas un man tas sajūgs tur to 2.0 dzinēju. Te forumā salasījos, ka neturēšot, bet laikam jau atkarīgs no tā, kā brauc, lai gan braukts tiek agresīvi.

Bez flanča nu gan tur kopā nekas neies, esmu redzējis bildes un derēt laikam der tur daļēji tikai viena augšējā skrūve un tad dzinējs sanāk pilnīgi vertikāli, pārējām skrūvēm bija alumīnijā piemetinātas ausis.

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 09 Feb 2014, 23:07
by wien200tniek
a kāds varēt apgaismot kas tajā audi dzinējā ir tāds?ka to grib likt ir tak vēl citi jau ar visām kārbām utt...

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 09 Feb 2014, 23:42
by meiss
ko tu tur vel virposi, kads metinasanai sakars ar to visu!! labakaja gadijuma pietiek ar galda urbmasinu!un lielo fleksi! pa visam kruti ja grib tad var uztaisit zimejumu un lai ar plazmu vai lazeri izgriez! kas tur vel lenkos jagriez? precizi jasamera jasazime! lai izurbtu un iezenketu 10 caurumus nevaig virpu!
Tu esi kaut vienu karbu ar motoru savienojis? Runaju par vaz karbu audi dzineju?!
TUr ir ko virpot! Uz sitienu nāk galvā 2 lietas :) Tur ir jadoma par lenkiem, kaadaa sagaazt motoru utt.. Tur ir vairāki sīki knifiņi par kuriem tu drošvien tolkam neko nezini, bet baigi spried.
Flanci uztaisīt var mājas apstākļos - tāds man ir un viss ir čiki, vizuāli varēja būt pievilcīgāks, bet tas nav svarīgi savu darbu veic godam.
nu tad nosauc tas lietas kas tur javirpo taja starpflanci??? man tada darisana nau vajadziga neesu kk zigulu fanats! bet esmu pietiekosi ardijis gan vazu motorus un karbas gan ari audi vw motorus! un taja flanci es neredzu vajadzibas ko virpot!

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 09 Feb 2014, 23:44
by meiss
Jūs to dzinēju ar drāti pie balkas siesiet, ja nevajag tur neko metināt? :D

Ja taisa plāksni, tad virpojams tur nav pilnīgi nekas. Es taisīju audi kārbas zvanu kopā ar vaz kārbas zvanu, virpot vajadzēja, lai iecentrētu. Un sajūgs arī obligāti arī nav jātaisa no audi, es atstāju jaunu 2106 disku. Viss tas swaps bija priekš ņivas un man tas sajūgs tur to 2.0 dzinēju. Te forumā salasījos, ka neturēšot, bet laikam jau atkarīgs no tā, kā brauc, lai gan braukts tiek agresīvi.

Bez flanča nu gan tur kopā nekas neies, esmu redzējis bildes un derēt laikam der tur daļēji tikai viena augšējā skrūve un tad dzinējs sanāk pilnīgi vertikāli, pārējām skrūvēm bija alumīnijā piemetinātas ausis.
pricom tur drate un balka! seit iet runa pa starpflanci! par motora kronsteiniem tas ir jau cits jautajums :D

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 10 Feb 2014, 13:49
by kunkuls
Jūs to dzinēju ar drāti pie balkas siesiet, ja nevajag tur neko metināt? :D

Ja taisa plāksni, tad virpojams tur nav pilnīgi nekas. Es taisīju audi kārbas zvanu kopā ar vaz kārbas zvanu, virpot vajadzēja, lai iecentrētu. Un sajūgs arī obligāti arī nav jātaisa no audi, es atstāju jaunu 2106 disku. Viss tas swaps bija priekš ņivas un man tas sajūgs tur to 2.0 dzinēju. Te forumā salasījos, ka neturēšot, bet laikam jau atkarīgs no tā, kā brauc, lai gan braukts tiek agresīvi.

Bez flanča nu gan tur kopā nekas neies, esmu redzējis bildes un derēt laikam der tur daļēji tikai viena augšējā skrūve un tad dzinējs sanāk pilnīgi vertikāli, pārējām skrūvēm bija alumīnijā piemetinātas ausis.
pricom tur drate un balka! seit iet runa pa starpflanci! par motora kronsteiniem tas ir jau cits jautajums :D
Flanci gatavojot nav jāvirpo, bet lai savienotu dzinēju ar kārbu un tur viss darbotos virpošanas darbi nepieciešami sajūga salāgošanai un spararata salāgošanai.
Ja tev tas nav svarīgi tad pietiks ar šādu atbildi! :) Man gatavs komplekts ņivai mētājas garāžā, pats taisīju - zinu kas un kā.

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 10 Feb 2014, 15:55
by alexis
Arī tur ganjau bez virpošanas varēja iztikt, nenāk prātā nekas virpojams no tā, ko nosauci. Ja nu vienīgi spiedgultnim nepietiek gājiena un tad vajadzīga starplika. Katrā ziņā, katram sava pieeja un izpildījums.

Uzskaitot darbus, metināšana un salāgošanas darbi varētu būt lielākā darba daļa.
pricom tur drate un balka! seit iet runa pa starpflanci! par motora kronsteiniem tas ir jau cits jautajums :D
Tēmā jau tiek apspriests par visu kopā, tādēļ tas flancis, ja taisa pats, ir tikai puse no darba. :D

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 10 Feb 2014, 22:11
by kopikas
nu jobaniv ziss tas taksh par to metinashan un virposhanu bij vairak jokam nevis reaals plaans ka tagad buvet flanci, galvena doma driizak bij taada ka shis komplekts sludekli redzamais nav tas naudas veerts

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 17 Sep 2014, 08:13
by ILLbeat
Cik cilvēku, tik viedokļu. :d

Re: 1.8l audi dzinējs iekš vaz

Posted: 02 Nov 2014, 18:46
by kunkuls
tieši par izspiedēju runa iet, ka virpošana nepieciešama.. kas ar cirvi izcirtīsi dzelzi ar ko kompensēt atstarpi starp izspiedēju un sajūgu?! :Nezinu:

Noteikti, ka varianti ir vairāki kā pārbūvē. Es piemēram virpoju arī spararatu, jo starteris no audi manā gadījumā nederēja, liku citu(nezinu no kā) un vainagu liku no žiguļa, jo pasēja ar startera kāpi.

Ja sajūgu liek citu - ne žiguļa, tad noteikti vidū šlices pārmetināt vajag un lai precīzi izgrieztu vajag tāpat virpu.


Varbūt pārcentos un to visu varēja izdarīt ar cirvi, bet nu šā vai tā- atbildē kur vajag virpotāja pakalpojumus. :think: