Page 3 of 5

Re: dzinejs raustas

Posted: 30 May 2013, 16:27
by 4ebura6ka
Es vnk saku ko domāju!
Nu psc izcēlies... ahūns čalis kurš taisa jaunu profilu lai nebūtu kauns. :wave: :clap:

Re: dzinejs raustas

Posted: 30 May 2013, 17:47
by Alutinsh
:mrgreen: Nevar saprat par ko ir lielaka sape...par karburatoru vai citiem foruma biedriem :draugi:
:lol: par karbiņu aizmirsts :D

Par tēmu, ja jau tev ir tas vārsts kur nāk 1 vads klāt tākā ozonam, viņš vispār strādā? Ieslēdz aizdedzi, atvieno vadu, un vieno klāt vajadzētu būt klakšķim :) ( gandrīz vienīgais ko zinu no karbiķiem vaziem :D )

Re: dzinejs raustas

Posted: 30 May 2013, 22:57
by rallyfan
:mrgreen: Nevar saprat par ko ir lielaka sape...par karburatoru vai citiem foruma biedriem :draugi:
:lol: par karbiņu aizmirsts :D

Par tēmu, ja jau tev ir tas vārsts kur nāk 1 vads klāt tākā ozonam, viņš vispār strādā? Ieslēdz aizdedzi, atvieno vadu, un vieno klāt vajadzētu būt klakšķim :) ( gandrīz vienīgais ko zinu no karbiķiem vaziem :D )
Tad tukšgaita neietu ;)

Re: dzinejs raustas

Posted: 30 May 2013, 23:59
by 123
eu nu 4eburaska tev manliekas uz kaskji velk. tu man saac jau krist nerva ja godiigi.

karo4 teema tagad ir atsaakta , un visi kungi var nomierinaaties , pavisam atslaabt jo es ar ta izdariju un vopshim sodien ta veesi padomaaju reaali vis karbuuzis ka jauns iztiriits ar zobu birstiiti , izpuusts , nu bitit matos :D:D
tukhsgaita ideaala neraustaas (zhiguljiem retums) zem slodzes ari vis smuki , beigaas nonjemu gaisa filtru saaku ta sikak paspeleeties ar to gaazes sviru un juutu tik tikko ka paveraas primaras varsts uzreuiz miizejs laizh iekshaa un motors taka noraustaas.
panjemu miizeju pieturu ar roku atskruveejot to skruvi kas nak taja gala kas itka ari tur gaisa klapi tapat ka lidziga skruuve otra pusee , isak sakot pieturu curataaju neljauju vinjam miizt un tad iedodu leenam un viss ok.
secinajums mizejs paarak agri un pietam palielam daudzuma sagazh ieksha benzinu un nabaga motors uz tik zemiem apgriezieniem nespeej to sadedzinaat un noraustaas.

rallyfan brivgaita man ir vnk mehaniska skruuve ar 0,5 ieskruveeta nevis tas elektriskais vaarsts ,, delj taa ka auto ir kapeika a motors ir 2106 un karbuzis tapat un kapeikai nav vada uz sho vaarstu.

protams izeja itka vienkarsha pagriezt ar to pashu skruvi augstakus brivgaitas apgriezienus bet tas nav vairs ipashi patikams risinajums , savadak piebrauc pie krustojuma un nu nepatik ta skanja kad motorsd kautkur ap 1000 rpm strada a taa man uz kaadi 600/ 500 smuki ligani dudina.

varbut kungiem ir kaads risinajums ka nedaudz novēlot mīzeja darbibas uzsakshanos ? manis pasha doma ir vnk vai nu uzliket biezaaku bliivi tam vakumpaatrinatajam kas vinju darbina lai vinsh ta kajinja atrastos taalak nost no varsta kas vinju izspiezh vai ari pashu to kajinju nedaudz chu chut pievileet lai vinja saak velak spiest.

atvainojos par nedaudz leciigo toni pirmajos postos , biju dusmiigs uz dziivi. tachu dazhu foruma biedru atbildes stils ari nav gluzhi tas pats draudzigakais jaatzist.

nee man nav kauns ne no kaa , netapec taisu citu profilu , vienkashi kapec jamazga netira velja publiski ?? :D:D:

pagaidam visiem labu nakti, dienu kad nu jus lasaat sho.

Re: dzinejs raustas

Posted: 31 May 2013, 02:31
by Micuks
Vieniigais, kursh te uzprasaas uz kasti esi tu Fxxx124 :lol: ;)
Nu redzi pats izdariiji un to es tev jau no pasha sakuma liku saprast, ka atrisinaat var kjeroties klaat praktiskiem testiem!
Ir tur varianti kaa samazinat struklu, bet par o uzrakstiishu kad buusu pie normslas rakstammashinas :D

Re: dzinejs raustas

Posted: 31 May 2013, 09:11
by Ruu@uto
123
protams izeja itka vienkarsha pagriezt ar to pashu skruvi augstakus brivgaitas apgriezienus bet tas nav vairs ipashi patikams risinajums , savadak piebrauc pie krustojuma un nu nepatik ta skanja kad motorsd kautkur ap 1000 rpm strada a taa man uz kaadi 600/ 500 smuki ligani dudina.
=========================
Vispār jau 500-600 rpm VAZa karburatoram ir stipri par maz - caur karburatoru plūstošā
gaisa daudzums / plūsmas ātrums ir par mazu un pārejas režīmos tāds karburators
fiziski nespēj strādāt stabili. Nav jau iešprice ...
VAZ klasikas dzinējiem ne velti "dakteris bija parakstījis" tukšgaitas apgriezienus 750 - 850
rpm! Tā ka papēti, kā dzinējs "paātrinās" pie tādiem, tad var prātot par paātrinātāja
ražības maiņu vai tukšgaitas gaisa caurplūdes regulēšanu (skrūve zem metāla plombas
karburatora vidusdaļā), to gan normāli regulē uz stenda izgatavotājrūpnīcā, normāli nac
jāaiztiek visu karburatora kalpošanas laiku, ja brauc pa ielu.

Re: dzinejs raustas

Posted: 31 May 2013, 10:30
by 123
ne nu tam es piekritu un saprotu ka vecie karburator motori nav domati tik leniem apgriezieniem un pat videja benzina iešprice parasti neiet zem 700/600, ari elļas spiedienam tas varetu nenakt tik ljoti par labu.
vienkarsi man kautka patik ka motors tukhsgaita neārdās ārā. ari esmu pieradis daudz patikamak uzsakt gaitu no zema motora apgriezieniem nevis taka citreiz ir gaidjies aukstiem vazime ar coku jauzsaak no 1500 tada sajuuta taka traktoram tik ieliec atruma un brauc taisni :D:D


nu principa vinsh uz tiem mazajiem apgriezieniem man smuki strada brivgaitaa , neraustas neklepo.es par to nesuudzos man ar brivgaitu viss oki. vienigi ka jau mineju ja grib uzsakt no tik maziem tad paatrinatajam jaieskledzas nedaudz veelak , savadaak vinsh aizrij to motoru ciet.ta itka buutu visa problema.

tiesa uzliekot augstakus brivgaitazs apgriezienus uzsakshanas azirishanas problema pazud. bet nu tiri pec skanjas tie apgriezieni ir taka drusku pa augstu. man visi vaz motori kas bijushi jedziigie senaak citiem auto ir ari stradajushi uz pazemiem abarotiem un bez jebkaadam problemam.

Re: dzinejs raustas

Posted: 31 May 2013, 17:35
by Миша
Viņš visu saprot,viņam saka,bet viņam patik pa savam....viņš pieprasa lai viņam palidz ! :mrgreen:

Re: dzinejs raustas

Posted: 31 May 2013, 18:01
by Micuks
Tāpēc grāmata ir vajadzīga, lai atrastu to ko vajag!
Image

Un no grāmats nav jāunās ne iesācējam ne profam ;)

Re: dzinejs raustas

Posted: 31 May 2013, 23:08
by Micuks
:mrgreen: Nevar saprat par ko ir lielaka sape...par karburatoru vai citiem foruma biedriem :draugi:
:lol: par karbiņu aizmirsts :D

Par tēmu, ja jau tev ir tas vārsts kur nāk 1 vads klāt tākā ozonam, viņš vispār strādā? Ieslēdz aizdedzi, atvieno vadu, un vieno klāt vajadzētu būt klakšķim :) ( gandrīz vienīgais ko zinu no karbiķiem vaziem :D )
Tad tukšgaita neietu ;)
Bija pašam ar vienu testa karbiķi tā, ka elektrovārts nebija pieslēgts, bet ar brīvgaitu viss kārtībā, izrādījās adata iesprūdusi....