Page 3 of 4
Re: blokejosais reduktors
Posted: 30 Nov 2009, 15:25
by Micuks
Vot būtu forši ka tev algā izmaksātu
Latvijas rubļus 
Re: blokejosais reduktors
Posted: 30 Nov 2009, 15:28
by rubis
pa 160 ls var dabūt pārlasītu,saslīpētu!!
Re: blokejosais reduktors
Posted: 30 Nov 2009, 16:36
by e28addicted
Re: blokejosais reduktors
Posted: 30 Nov 2009, 19:22
by Klavs
Notin, lai eļļa netiek klāt, pārkarst un noķīlē? Arī variants

Re: blokejosais reduktors
Posted: 30 Nov 2009, 21:41
by Juris
cik tads turees? 2as gonkas? peec tam kas? jaatin veel vai jaaliek jauns reduktors?

Re: blokejosais reduktors
Posted: 01 Dec 2009, 17:58
by Mayestic
cik tads turees? 2as gonkas? peec tam kas? jaatin veel vai jaaliek jauns reduktors?

principā jau vajadzētu būt tā ka tā lenta nodilst vai arī noķīlē iztīram visu reduktoru un tinam jaunu, nodilt jau satelītiem itkā nevajadzētu, bet praksē vēl nav pārbaudīts japaņem kāds lieks reduktors un jāpārbauda

:D
Re: blokejosais reduktors
Posted: 04 Jan 2010, 00:02
by deemons24
parunāt vajag ar labu virpotāju lai uztaisa šaibas
Re: blokejosais reduktors
Posted: 29 Mar 2010, 11:05
by Wolf-Dog
Paeizi ir teikts ka īstam automobīlistam jābut tikai 2 lietas - līmlente un smērviela. Tām detaļām kurām ir savstarpēji jākustās lietot smērvielu, tam kurām nav jākustās lietot līmlenti...

Re: blokejosais reduktors
Posted: 04 Jul 2010, 23:42
by Pēteris
kur var nopirkt bloķi un kādi ir pieejami?

Re: blokejosais reduktors
Posted: 05 Jul 2010, 09:55
by plaza
kur var nopirkt bloķi un kādi ir pieejami?

200 Ls un brauc pakaļ ceru ka zini kur ja uz uzņēmumu tad vēl + 21%