Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
nu vismaz kāds ievieš skaidrību:DJa virpo vārstus izmantojot Kamaz motora ,tad tikai tos kurus magnēts neņem.
Jā elf tu tā visu info vienkarši noklāj uz delnasJa virpo vārstus izmantojot Kamaz motora ,tad tikai tos kurus magnēts neņem.materiāls labs tiem vārstiem .Būtu taču vismaz paturējis kādu noslēpumu vēl
Uzveidoju jaunu topiku ,kurā vaz guru varēs dalīties ar pieredzi ko un kā labāk uzbūvēt , jo negribas lai būtu kā Padomijas laikos kad katrs savā šķūnī Latvijā būrās , bet gan kurrati un leiši tāpat vienoti, īpaši viens no otra neslēpa tehniskos risinājumus un aizbrauca letiņiem vienkārši garām
jāslīpe no bloka nevis no galvas nost, lai palielinātu kompresijas pakāpi neizteikties.
tas bija domāts vienam čalim kurš minēja ka viņa vectēvs iesaka slīpēt no visu no bloka nost(apm 5-6 mm), es saprotu, ka sestajam ir apm 1.5 mm no amp līdz bloka malai, bet nu tas ko tas krabis bija teicis nu bija bišķ pa traku.jāslīpe no bloka nevis no galvas nost, lai palielinātu kompresijas pakāpi neizteikties.![]()
![]()
motoram jāslīpē galva ---- nu puis tu ierāvi ar savau muldēšanu un neta sērfošanu izsakot nepareizus pieņēmumus kārtīgu palagu pēcpusē.Pirms ko apgalvo vismaz pārliecinies ka nerunā pilnīgas glupības
![]()
![]()
1.It kā tev jau vajadzētu zināt ,ko nozīmē 2 mm no bloka nost ,blokam augša paliek mīkstāka un ķēde vairāk locās ap zobratiem un tur nav jaudas zudumiplaza:)!!!!! daudzi tā arī domā kad ieliekot dārgu itkā labu virzuli sāk pārspīlēt ar inženierijām un rezultāts ir pretējs:)
plaza klausies man tāds interesants salīdzinājums no prakses--viens uztaisa dzinēju par 1200ls otrs pa 3800ls teorētiski vajadzētu būt tā kad tam pa 1200ls vajadzētu būt vismaz 3x sliktākam un 3x lēnāk iet vaine -bet dzīve rāda pretējo -abi brauc vienādā līmenī...