Page 4 of 5

Re: dzinejs raustas

Posted: 31 May 2013, 23:40
by Fiat 124
Vieniigais, kursh te uzprasaas uz kasti esi tu Fxxx124 :lol: ;)
Nu redzi pats izdariiji un to es tev jau no pasha sakuma liku saprast, ka atrisinaat var kjeroties klaat praktiskiem testiem!
Ir tur varianti kaa samazinat struklu, bet par o uzrakstiishu kad buusu pie normslas rakstammashinas :D
:lol: Ja ar Fxxx124 Tu domāji mani, tad :rofl: , man VAZ vēl pussalikts un karburators man šobrīd vismazāk interesē... :draugi:

Re: dzinejs raustas

Posted: 01 Jun 2013, 00:37
by Micuks
Jā tiešām domāju, ka tu, atvainojos, kļūdījos!
Bet kafijas biezumos izzīlēju īsto Kxxxxxs :yahoo:

Re: dzinejs raustas

Posted: 01 Jun 2013, 01:06
by 123
micuk no gramatas nekaunos, nekad neemsu to darijis , tas ka varbut esmu paslinks biezhi vien nu kuram gan ta negadaas :D

ja nu principa viss daudzmaz forshi.
starp citu laba zileshana tev sanakusi :D:D:D tik manliekas ka par tiem biezumiem tu buusi sapljuu***** :D:D:D saki ka nu kur tu tiki klat ip adreses nočekot? :D:D:

buusim reali neka citadak tu to neavreji uzzinat :D:D:
neticu ka izdomaji izlasit cauri visus "mans vaz" projektus :D:D CSI zhigulju datubāze

Horācijs uzliek saulenes un saka : " Mēs atradām , mūsu žigulistu" un aiziet fonā The Who - We won't get fooled again :D:D

Re: dzinejs raustas

Posted: 01 Jun 2013, 01:57
by Micuks
Galvenais, ka tu tagad zini, kur ir problēma un kā to novērst!
Man vienkārši ir laba kafija, ieriekšējā krūzē laikam kāda slikta pupiņa bija piejukusi :lol:
Internets nav tik anonīms ka daudzi domā :silent:

Re: dzinejs raustas

Posted: 01 Jun 2013, 12:27
by 123
nu ta ka es neesmu neko sliktu izdarijis un lielaka dalja kafijas biezumos nezile tad man interneta skjietama anonimitaate siluzija netraucee. :D:D

iesaki man ar to savu kafiju , man te shad tad paradnieki rokaas jasadzen, ar taadu kafiju es domaaju man problemu nebuutu :D

nuja paldies beigu beigas vismaz par to bildi tagad vareshu vieglak tikt galaa sr mizeja problemu neka tur likt kautkaadas bliives vai hren vinj zin ko.

Re: dzinejs raustas

Posted: 29 Jun 2013, 00:10
by melnis
Burbuļo dzinējs. Ik pa brīžiem izlaiž takti, mērīts ar stroboskopu, ko var lieliski manīt arī pēc skaņas. Komutatori mainīti nejēgā, tāpat arī spoles un viss cits elektriskais. Sveces slapjas un izpūtējs nes pēc degvielas. Vai varētu būt problēma karburatorā, ka lej ar liešanu un līdz ar to nespēj nodedzināt visu to? Tas viss tukšgaitā līdz kādiem 2,5-3 tūkst. apgr. Motoram uzstādīta savādāka sadales vārpsta.

Re: dzinejs raustas

Posted: 29 Jun 2013, 19:24
by rallyfan
Burbuļo dzinējs. Ik pa brīžiem izlaiž takti, mērīts ar stroboskopu, ko var lieliski manīt arī pēc skaņas. Komutatori mainīti nejēgā, tāpat arī spoles un viss cits elektriskais. Sveces slapjas un izpūtējs nes pēc degvielas. Vai varētu būt problēma karburatorā, ka lej ar liešanu un līdz ar to nespēj nodedzināt visu to? Tas viss tukšgaitā līdz kādiem 2,5-3 tūkst. apgr. Motoram uzstādīta savādāka sadales vārpsta.
Nu tad jau konkrēti gāž iekšā par daudz,ja pat sveces slapjas,kādu maisījumu esi saregulējis!?

Re: dzinejs raustas

Posted: 18 Jul 2013, 23:25
by melnis
Ja liek bezkontakta aizdedzi, tad arī spoli vajag likt no bezkontakta aizdedzes, kā arī svečvadus vajag normālus, nevis ar tām pretestībām iekšā. WV spole, izlasīti svečvadi, WV komutators un aiziet, dzied :D

Re: dzinejs raustas

Posted: 19 Jul 2013, 08:06
by Ruu@uto
123
tātad tagad jautājums kādam "znatokam" kas karburatorā (sestā žiguļa vēberā) var būt tāds kas liek motoram kautkādos noteiktos zemos apgriezienos un tikai tajos noraustīties jeb taka "aizrīties" ??
cik pamanīju vēberam nenāk speciāla izvada prieksh vakuma kas iet uz sadalītāju priekš aizdedzes paatrinātāja kontakta , taču tas tkā veiksmīgi tiek ņemts no tas vietas kur ziiet truba uz gaisa filtra , tada maziņa kas pienāk klāt kur kartera ventilācija stiprinās pie gaisa filtra
=======================
Vispār jau abu veidu karburatori un sadalītāji diezgan radikāli atšķiras - Ozoniem tukšgaitā
uz sadalītāju vakuums netiek padots, droseļvārsts 1. kamerā noslēdz vakuuma kanālu,
sadalītāja vakuumkamerā retinājums ir 0. Tā ka "šļauka" no kartera ventilācijas, kurā retinājums
ir VIENMĒR, nav labs risinājums! Vēl varu ieteikt pačekot gultni, uz kura griežas plāksne ar kontaktiem -
tā bija vājā vieta VAZ sadalītājiem, īpaši ungāru ražojumiem. Gultnis dilst, jo grozās par salīdzinoši
nedaudz grādiem, attiecīgi sadilst kaut kāda 1/8 apgrieziena robežās, palīdz vienīgi nomaiņa. Ja kas,
ungāru un PSRS ražojuma gultņi NAV savstarpēji maināmi!!! Un šitais "provals" varētu būt taisni
aizdedzes nepareizas darbības dēļ...

Re: dzinejs raustas

Posted: 19 Jul 2013, 15:51
by 123
principā šodien uztaisīju eksperimentu , izņēmu to skruviti kas ši paša bazara trešajā lapā karburatora šķērsgriezumā redzama kas nosaka laikam degvielas ieplūdi tajā vakuma membrāna kas padod benzīnu uz mīzēju , nedaudz apvileju galu un ražība ka ari apgriezienu gludums sākot no kādiem 1000 līdz galam ir krietni uzlabopjies , taču diemžēl pazuda tukšgaita , pieņemu ka viņs caur turienie tagad sūc degvielu iekšā , kautgan iisti neemsu p[arliecināts, taču es lieku kādus 95% uz to ka tas primārās kameras benzīn čurātājs darbojas nevienmērīgi un ar parak mazu degvielas daudzumu kadēl arī raustīšanas motoram pie zināmiem apgriezieniem un ātruam parslēgšanām.kaut gan vēl 100 punkti neemsu pārliecināts to jau redz'\es tik pēc eksperimentiem.