Page 346 of 364

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 14 Oct 2017, 16:21
by jānis.ziemelis
Jautājums... vai te ir kāds kurš māk otro kameru uztaisīt mehāniski atveramu karburatoram. Saprotams ne par velti.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 24 Oct 2017, 12:01
by edmunds.janbergs
Sveiki! Interesē iegādāties žikam bloķi, kur tādu meklēt? Un cik apmēram tas izmaksātu? 

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 24 Oct 2017, 12:50
by robs
1. variants ir šeit:
http://www.race-parts.eu/lv/?VAZ___VAZ_ ... e_elementi 

Gliemežnieku pērc tikai tad ja brauc pa ielu. Sprintiem, trasēm, driftam - tikai šaibinieku. 

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 24 Oct 2017, 17:47
by Micuks
Ir jā tik neaizmirstiet, ka PVN- 21%  nāk klāt! 

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 27 Oct 2017, 21:14
by JaunaisVazists
1. variants ir šeit:
http://www.race-parts.eu/lv/?VAZ___VAZ_ ... e_elementi 

Gliemežnieku pērc tikai tad ja brauc pa ielu. Sprintiem, trasēm, driftam - tikai šaibinieku. 
Kāpēc tikkai šaibinieku? Man krosā stāv gliemezis un nav nekāda vaina ,strādā labi un savu funkciju pilda kā arii daudziem Lada rx braucējiem arii taču ir gliemezis un diezvai liktu ja būtu slikts variants.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 30 Oct 2017, 09:55
by robs
Es teikšu tā, diemžēl tikai mazai daļai cilvēkiem autosportā ir salīdzinoši laba saprašana par sporta auto uzbūvi un sporta detaļu pareizu pielietošanu. Likt gliemežu bloķi tikai tādēļ, ka to uzlika arī Jānis un Pēteris ir tipiskākais piemērs.

Somijā ir vairākas specializētās skolas un augstskolas, kur māca tieši sporta auto mehāniķus un inžinierus. Vari minēt, cik tādas ir LV. Tieši tādēļ ir svarīgi skatīties un meklēt kādas tehnoloģijas izmanto skandināvijas autosportā un adaptēt tās LV apstākļiem.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 30 Oct 2017, 12:09
by Micuks
Tu varbūt vari padziļināti izskaidrot atšķirību, darbības principus un pielietojumu, tieši kāpēc sportā ir labāks šaibinieks? citādi ir tieši tas pats, viens robs "teica" rakstīja :)

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 31 Oct 2017, 15:36
by robs
Diemžēl neesmu ne fiziķis ne inžinieris, tādēļ padziļināti izskaidrot to nespēšu. Es šo atšķīrību redzu dažādos saskares (berzes) virsmu laukumos. Šaibiniekam šī virsma ir krietni lielāka, tādēļ spēj izturēt lielākas slodzes un spēj izturēt slodzes ilgtemiņā. Protams apkope un bloķēšanas stipruma regulēšana ir daudz vieglāka šaibiniekam. 

No personīgās pierdzes, bija gliemežveida LSD uz priekšpeidziņas sporta auto, bet ar visu to iekšējais rats līkumā spolēja. Tagad kad ir šaibinieks, nekas tāds neatkārtojas. Šaibinieks pēc vienas sezonas izbeidzās. 

Vazam tagad ir šaibinieks un pēc 10 min aktīvas sportošanas, aizmugurējam reduktoram roku nevar pielikt jo viss ir uzkarsis. Manuprāt tā ir laba pazīme, jo pierādā to ka bloķis visu laiku tiešām strādā un ar berzes palīdzību pastāvīgi sabloķē velkošos ratus. 

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 31 Oct 2017, 18:07
by Micuks
Diemžēl neesmu ne fiziķis ne inžinieris, tādēļ padziļināti izskaidrot to nespēšu. Es šo atšķīrību redzu dažādos saskares (berzes) virsmu laukumos. Šaibiniekam šī virsma ir krietni lielāka, tādēļ spēj izturēt lielākas slodzes un spēj izturēt slodzes ilgtemiņā. Protams apkope un bloķēšanas stipruma regulēšana ir daudz vieglāka šaibiniekam. 

No personīgās pierdzes, bija gliemežveida LSD uz priekšpeidziņas sporta auto, bet ar visu to iekšējais rats līkumā spolēja. Tagad kad ir šaibinieks, nekas tāds neatkārtojas. Šaibinieks pēc vienas sezonas izbeidzās. 

Vazam tagad ir šaibinieks un pēc 10 min aktīvas sportošanas, aizmugurējam reduktoram roku nevar pielikt jo viss ir uzkarsis. Manuprāt tā ir laba pazīme, jo pierādā to ka bloķis visu laiku tiešām strādā un ar berzes palīdzību pastāvīgi sabloķē velkošos ratus. 
Iesaku kaut vai video simulācijas paskatīties un izpētīt konkrēti žiguļiem piedāvātos bloķus!
Šaibnieks, kā pats raksti, atkarībā no slodzes un pielietojuma vairāk jākopj un ik pa laikam jāpārspriego un tam dilst frikcijas diski, kuri agri vai vēlu ir jāmaina!
Gliemezi uzliec un uz ilgu laiku aizmirsti, vienīgais kas ar laiku dilst ir sfēriskās spriegojuma šaibas, bet ar labu eļļu kalpo ilgi pat lielās slodzēs.
Šaibinieks sabloķējas konkrētā momentā kad dod virsū un tam ir savs bloķējums % tik cik nospriegots, bet gliemezis jau no paša sākuma ir saistīts ar zobratu mehānismu un tur abus riteņus kopā un bloķējums pieaug attiecīgi slodzei. Tas tā īsumā un ļoti vienkārši.
Tas, ka tev karst ir slikti!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

Posted: 01 Nov 2017, 10:07
by robs
Tu runā par ielas braukšanu es par sportu. Tās ir divas dažādas pasaules. Dziļāk ieslīgt niansēs es neredzu jēgu. 

"Tas, ka tev karst ir slikti!" - Šitas jau ir episki! 
Papēti sporta auto un redzēsi cik papildus radiatori tiek izmantoti hidraulikas (kārba ar LSD, diffi)  dzesēšanai.