
Šitas joks, kad no karburatora izlien benzīna štuceris ir samērā rets defekts,
bet sastopams. Krievu laikos mēs sacīkšu auto viņu fiksējām ar mazu skrūvīti no sāniem,
izurbjot caurumiņu cinka korpusā un iegriežot vītni, pie reizes ieurbjot attiecīgu padziļinājumu
pašā štucerī pret skrūvīti. Skrūvīti ieskrūvēja , ieziežot vītni ar epoxy līmi, un viss bija OK.
Sacīkšu motoram acīmredzot pie vainas bija palielināta vibrācija dažos režīmos...
Eļļa reduktorā: jebkura eļļa , kurai ir API GL-4, GL-4/5 vai GL-5 darbspēju klase , labāk
GL 4/5 vai GL-5. Viskozitātes klase SAE 80W-90. Un miers augu gadu. Bet vispirms pārbaudīt,
vai "šneka" uzgrieznis , flancis, pie kā stiprinās kardāns, ir kārtīgi pievilkts!Vilkt vajag
kārtīgi, pārvilkt tur īstenībā neko nevar!