Page 5 of 10

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 04 Sep 2011, 12:55
by edijs
Ak šīs dīvainās žiguļu priblēmas :D

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 04 Sep 2011, 17:31
by Ruu@uto
:D :D :D Šitas joks, kad no karburatora izlien benzīna štuceris ir samērā rets defekts,
bet sastopams. Krievu laikos mēs sacīkšu auto viņu fiksējām ar mazu skrūvīti no sāniem,
izurbjot caurumiņu cinka korpusā un iegriežot vītni, pie reizes ieurbjot attiecīgu padziļinājumu
pašā štucerī pret skrūvīti. Skrūvīti ieskrūvēja , ieziežot vītni ar epoxy līmi, un viss bija OK.
Sacīkšu motoram acīmredzot pie vainas bija palielināta vibrācija dažos režīmos...
Eļļa reduktorā: jebkura eļļa , kurai ir API GL-4, GL-4/5 vai GL-5 darbspēju klase , labāk
GL 4/5 vai GL-5. Viskozitātes klase SAE 80W-90. Un miers augu gadu. Bet vispirms pārbaudīt,
vai "šneka" uzgrieznis , flancis, pie kā stiprinās kardāns, ir kārtīgi pievilkts!Vilkt vajag
kārtīgi, pārvilkt tur īstenībā neko nevar!

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 04 Sep 2011, 20:01
by rallyfan
žigulim tur toč nevar neko pārvilkt :D
Es tranzītam šitā ar labu gribēdams pievilku!nu kā tad,ka gultnis uzvārījās un saļņiks izkusa pēc 10km :D:D:D

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 05 Sep 2011, 09:30
by Ruu@uto
Atbildēt rallyfan
žigulim tur toč nevar neko pārvilkt :D
Es tranzītam šitā ar labu gribēdams pievilku!nu kā tad,ka gultnis uzvārījās un saļņiks izkusa pēc 10km :D:D:D
============================
:lol: :lol: :lol: Nu, tas atkarīgs no katra reduktora konstrukcijas un tā, vai
"vilcējs" papriekš apskatās grāmatiņā šo konstrukciju, vai metas vilkt cik
spēka un salaiž visu dēlī :D :D :D Galva cilvēkam priekš kam ir? :lol: :lol: :lol:

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 05 Sep 2011, 09:37
by rallyfan
Ruu skola maksā naudu un mazliet laika :D
A kā savādāk iemācīsies,ja tās grāmatiņas nav.
un reizēm viņās visam ar ticēt nevar ;)

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 05 Sep 2011, 21:36
by bembists
ir visādas žiguļu gramatiņas...
šodien mocos ar šarnīra mainīšanu TA piekasijās ka jamaina, nekādīgi izsist laukā nevaru no konusa, ja būtu vel tas speciālais ķilītis :(

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 05 Sep 2011, 22:00
by rallyfan
Tur līdz tikai liels āmurs un kārtīgs atvēziens!!!

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 05 Sep 2011, 22:34
by edijs
Tur līdz tikai liels āmurs un kārtīgs atvēziens!!!
jap jap, es viņu vel sildīju, ja ir pieejams rezaks tad tas to lietu padara vieglāku ;)

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 05 Sep 2011, 23:56
by bembists
Tur līdz tikai liels āmurs un kārtīgs atvēziens!!!
tad var atvadīties no spārna, ja ne no spārna, tad no krāsas kas uz arkas :lol:

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 06 Sep 2011, 18:22
by bembists
Šarnīru nomainiju, bremžu lokus kas bija nodiluši nomainiju, un uz skati aizbraucu, tur atkala izdr***** jo bremzes aizmugurējās nebremzēja vienādi, kautgad pirms brauksanas atgaisoju, un loki visi 4 tika nomainītu, laikam būs cilindrīši jāmaina, bet laiks maz TA termiņš 16.09, un darbs, lekcijas :thumbdown: