Page 6 of 10

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 06 Sep 2011, 18:36
by rallyfan
PAbrauka ar nedaudz pievilktu rokeni un parbaudi uz stenda un tikko ir ta brauc uzreiz prom!ar tām bremzēm žigulim toc ir reizēm mistika

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 06 Sep 2011, 20:31
by swayzak
nu jap ar bremzēm ir sūdīgi, man arīdzan bija aizmugurē nevienmērīgas bremzes( priekša biju nomainījis supportus) štukoju un sapratu ka jāmaina cilindrīši kaut bija sūdīgi arī bremžu loki , nolēmu mainīt tikai cilindrīšus, finālā uzlīme uz gadu,
nebija jau liela tā gudrība, jo varēja jau uz aci redzēt, ka ir aiz putekļu gumijas mitrs un cilindrīši saēdušies nedaudz

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 07 Sep 2011, 02:12
by Rafalskis
Tas darbojas! :D
Tika uzlikti vienādi barabāni [used 4žika 98gada], vienādi bremžu cilindrīši, kalotkas tika meinītas tikai kreisai pusei, jo sākuma kreisā puse ņēma afigena sūdīgi!

Tad nu sanāca tā ka kreisa puse palika ļoti laba saukart laba atkal atpalika,


Biju padzirdējis ka kāds teica lai pabrauka ar norautu roceni lai pieslīpējas vienādas!
Tā arī dariju, braucot uz csdd, kad sāku just ka itka vairs tik ļoti mot. nemokās, atlaidu ruč, iebraucot csdd bija tik tiešam ped. cerība jo atkārtotā šodien beidz.

Un kurš šoreiz parbaudija, patrāpijās tik tiešām saprotoš cilvēks, viņš tās aizmugurējas bremzes ilgi turēja vienmērigi lidz ko ieraudzija pieļaujamo starpību tā ar neofiksējot aizbrauca tālāk uz teiktdams, ir labi, izlaida mūs cauri! GREAT SUCCESS!


Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 09 Sep 2011, 00:47
by bembists
nu jā bet bremžu nevienmērība nevar būt loku vaina, nopirku aizmugurējo bremžu cilindru manžetītes, un pārējās gumijas šodien, pa brīvdienām būs japačakarē :)

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 09 Sep 2011, 12:05
by rallyfan
Kad maini manžetes,izpucē ar nullīti smilšpapiru virzulīti pašu un paskaties vai nav izrusejusi kāda bedrīte,bet nu labāk jau ir mainīt jaunu darba cilindru,es savam Ferodo pa 3,7Ls gabala nopirku.Ta ka tā cena nav tik traka ;)

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 09 Sep 2011, 12:31
by bembists
nu jā, bet ja mainišu visu cilindrīti, tad noteikti kko nolauzīšu, vai bremžu caurulīte neskrūvēsies vaļā, un aprausies uz riņķi, un veselu dienu pakāsīšu,

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 09 Sep 2011, 13:40
by rallyfan
Ar tām bremžu trubam gan vajag uzmanīgi un galvenais ar žokleni netaisit valā,bet ar spec atslēdziņu un ja nevar,tad kārtīgi ar degli uzsildit!
Vairāk tur nav ko salauzt :D

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 09 Sep 2011, 16:54
by bembists
nu es vai nu ar wd40 meiģinjāju, vel man ieteica viens vecs opis ar etiķi 90%, nu bet nekas nepalīdzēja ņemu ar varu un apravu ta ka atslēdziņa neder, ņemu ar žokli, tad tikai, bet trubiņa bija uzsēdusies uz konusa, nenāca vaļā, saka verpties. noravas pavisam, nācās pirkt visā garumā aizmugurējo bremžu trubiņu. Tādas bija manas nedienas ar bremzēm, tapēc labāk turos pa gabalu no cilindrīšiem. :clap:

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 09 Sep 2011, 21:00
by rallyfan
uzkarsēšana līdz gandrīz vienmēr,ļoti reti sanāk apraut,bet,nu ja sanāk,tad neko!
katrā ziņā tai apraušanai ir jāsanāk reti!
un metāla caurules bremža var labāk atskrūvēt nekā kaparenes,kaparenēm ir tendence griezties līdzi!

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 09 Sep 2011, 21:46
by bembists
kas par iemeslu, ka ka bremzējot kopš uzliku jaunus lokus, pie pašas apstāšanās, viņs bremzējot sāk raustīties un klabēt, nezinu kā to izskaidrot saprotamāk, tākā klaudzēt tas nāk no pakaļējām bremzēm :?