Salīdzināt var un salīdzināt arī vajag, bet jāsalīdzina ir ar konkrēto gada gājumu autiņiem!
Otrkārt ir jāsaprot, ka tam laikam tie auto un rūpnīcu iespējām bija pietiekoši labi! protams pārējā pasaule autobūvē gāja uz priekšu, bet žigulis diemžēl palika gadu desmitiem tāds kāds bija, bet te pie vainas politika, neļāva attīstību.
Manas domas par padomju tehniku vienmēr ir bijušas vienādas, esmu reālists, mūsdienās ar žiku var braukt kā ar standartu tā ar sabūvētu un apkarinātu ar visādām ekstrām, bet pamatā tas paliks tik un tā žigulis, par mersedesu nepārtaisīs un arī nevajag! Bet citādi ja rūpnieciski būtu novērstas visas problēmas un uztaisīts feislifts, modernizēta piekare, uzlabota drošība pastiprinot virsbūvi, ielikts jaudīgāks dzinējs piemēram uz kādiem 150zs kuru gan varētu uz standarta bloka bāzes uzbūvēt ar DOHC galvu vienkārši nepieļaujot tās kļūdas kas bija. Tad tas auto būtu pavisam labs, reāla mūsdienu klasika, kuru varētu ražot. bet tas tikai sapņos, ja paskatās jauno vaza produkciju tad tur nu nekas labs nav, vesta no priekšas izskatās tīri ok, aizmugure gan tā ne īpaši un motori tie paši nīkulīgie.
Bet jebkurā gadījumā no žiguļa var uzbūvēt salīdzinoši dinamisku un stūrējamu auto, neveicot kardinālas izmaiņas. Nu ar aerodinamiku gan nekā...
Man padomju auto ir patikuši un patīk un droši patiks, bet kā minēju esmu reālits, brīnos gan par piemēram Kurmi, kurš tik ļoti ienīst vaz, bet tusē šajā portālā
