Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
ArmandsR
Vazists
Posts: 166
Joined: 21 Dec 2016, 23:16
Automašīna: VAZ 2103

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

11 Jan 2017, 20:01

Micuks  man tev jautājums nēsu spēcīgs dzinēnojs , ņemot vērā  ka esmu izārdījis dzinēju un taisos mainit  šāles slīpēt kloķeni un  mainīt virzuļus un darīt visu ar to saistīto
Jautājums par sadalenēm kādu labāk likt 
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

11 Jan 2017, 20:08

Kas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
 
User avatar
ArmandsR
Vazists
Posts: 166
Joined: 21 Dec 2016, 23:16
Automašīna: VAZ 2103

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

11 Jan 2017, 20:43

Kas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
 Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtu
Plānots  jauni virzuli , jaunas šales kloķenei un klaņiem, protams vārsti ar blīvslēgiem , kēdes un zobrati pats par sevi , eļas suknis  visas blīves  vāirāk jau nav  ko mainīt  :D :D paliek sadalene  ielikt nivas  vai atstāt veco vai ir kas labāks?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

11 Jan 2017, 21:11

Kas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
 Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtu
Plānots  jauni virzuli , jaunas šales kloķenei un klaņiem, protams vārsti ar blīvslēgiem , kēdes un zobrati pats par sevi , eļas suknis  visas blīves  vāirāk jau nav  ko mainīt  :D :D paliek sadalene  ielikt nivas  vai atstāt veco vai ir kas labāks?
Tālākiem gabaliem vajag, lai grieze un jauda ir uz augstākiem apgriezieniem, bet Ņiva ir bezceļiem un tur tieši sadalene ir projektēta, lai grieze būtu uz mazākiem apgriezieniem. Klasikas sadalene ir optimāla un var teikt labākā ja nebūvē dzinēju sportam. Lai būtu ņiprāks ir jāpalielina kompresijas pakāpe.
Noteikti vajag regulējamo zobratu, jaunas vārstu atsperes! Cilindriem ir jāizmēra izdilums ar mikrometru protams, jebkurā gadījumā jaunus virzuļus vecā blokā neliek, ja ir izdilums bloks ir jāurbj uz remonta izmēru un attiecīgi remonta virzuļi un gredzeni.
 
User avatar
ArmandsR
Vazists
Posts: 166
Joined: 21 Dec 2016, 23:16
Automašīna: VAZ 2103

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

11 Jan 2017, 21:33

Kas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
 Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtu
Plānots  jauni virzuli , jaunas šales kloķenei un klaņiem, protams vārsti ar blīvslēgiem , kēdes un zobrati pats par sevi , eļas suknis  visas blīves  vāirāk jau nav  ko mainīt  :D :D paliek sadalene  ielikt nivas  vai atstāt veco vai ir kas labāks?
Tālākiem gabaliem vajag, lai grieze un jauda ir uz augstākiem apgriezieniem, bet Ņiva ir bezceļiem un tur tieši sadalene ir projektēta, lai grieze būtu uz mazākiem apgriezieniem. Klasikas sadalene ir optimāla un var teikt labākā ja nebūvē dzinēju sportam. Lai būtu ņiprāks ir jāpalielina kompresijas pakāpe.
Noteikti vajag regulējamo zobratu, jaunas vārstu atsperes! Cilindriem ir jāizmēra izdilums ar mikrometru protams, jebkurā gadījumā jaunus virzuļus vecā blokā neliek, ja ir izdilums bloks ir jāurbj uz remonta izmēru un attiecīgi remonta virzuļi un gredzeni.
protams ka bloku urbs uz remonta virzuļiem  , kas bīja domāts ar jaunām  atsperem ??? protams ka vārsti atsperes visu likšu jaunu
kompresijas palielināšana tas ir bloka vai galvas sēdināšana?
un ko var panākt ar regulējamo zobratu?
protams ja  vari butu jauki ja atbildētu
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

11 Jan 2017, 21:52

Par vārstu atsperēm arī runa, jaunu eļļas sūkni arī vajag pārbaudīt un pieslīpēt redukcijas vārstu, pārbaudīt starplāksni vai ir taisna.
Kompresijas palielināšana ir gan bloka slīpēšana ja virzuļi nedaiet līdz bloka virsmai, gan galvas slīpēšana un arī virzuļu izvēle.
Ar regulējamo zvaigzni var panākt precīzu gāžu sadales mehānisma darbību!
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

12 Jan 2017, 22:04

Te ir kāds, kuram ir laba ņiva, bet kurš grib labu rwd auto? Varu piedāvāt maiņu!
 
2101
Vazists
Posts: 180
Joined: 20 Mar 2010, 12:43

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

13 Jan 2017, 12:08

tāpēc tiem nevis palīdzēja, bet savāca un izveda uz konkrētu salu, kur liela daļa nomira. Mira no šoka, no sliktās aprūpes un medikamentu trūkuma!
Runa bija par padomju laika kara invalīdiem.
 Šitādu infu gan pirmoreiz dzirdu. Ja jau tik ļauni bija, tad kāpēc bija Kjevļaņin trīsriteņu velosipēds ar 125 kub motoru, kapēc bija Serpuhovas motorrūpnīca, kur ražoja Morgunovkas? Beigu beigās pats zinu, ka pat ZAZ968B kara invalīdiem piešķirti bez maksas- ne tikai no filmas "Tarāns"..

Par pārējo padomju laiku aprakstu, cepuri nost, tik patiesi un smalki viss aprakstīts..
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

13 Jan 2017, 13:12

Viņi bija pārāk daudz, miljoniem, karš bija "gaļasmašīna" jo padomju armijas trumpis bija ņemt ar karavīru masu ne tik ļoti ar taktiku!
 
 
2101
Vazists
Posts: 180
Joined: 20 Mar 2010, 12:43

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

13 Jan 2017, 17:04

Var jau būt. Ja runā par tiem no soda bataljona, tad skaidra lieta, ka lielākā daļa no tiem nemācēja un negribēja dzīvot godīgu civilu dzīvi. Iespējams... :-(

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests