Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: Vēsturiskais statuss

02 May 2012, 23:28

kopš motormuzejs ir zem csdd viss ir loogjiski :brauc:
kartings, šoseja, vazi utt
 
zvirbulis
Vazists
Posts: 307
Joined: 04 Oct 2009, 22:38

Re: Vēsturiskais statuss

03 May 2012, 23:18

te tuvaakam ieskatam kas tas par zveeru.Cik es saprotu ar VS jau tikai pa svetdienaam var izbraukt :mrgreen: .Un piemeram, ja slieksni pirms krasosanas nopuusti ar grubuli VS diskaabelis ...
Kā iegūt statusu “Vēsturiskais Spēkrats”? [0]

Kārtība, kādā transportlīdzeklim piešķirams vēsturiskā spēkrata statuss.

I Vispārīgie noteikumi

1. Vēsturiskais spēkrats ir mehāniskais transportlīdzeklis, kurš:

1.1. ir vismaz 30 gadus vecs;

1.2. ir saglabāts un uzturēts vēsturiski korektā stāvoklī;

1.3. netiek lietots kā ikdienas transportlīdzeklis;

1.4. kuram ir kultūrvēsturiskā vērtība un kas ir daļa no tehnikas un kultūras mantojuma;

1.5. atbilst spēkā esošiem FIVA starptautiskajiem tehniskajiem noteikumiem (FIVA International Technical Code).

FIVA noteikumi: http://www.ivvcc.ie/FIVA%202010%20technical%20code.pdf
2. Transportlīdzekļa atbilstību vēsturiskā spēkrata statusam pārbauda un lēmumu par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu (turpmāk – Lēmums) pieņem ekspertu komisija, kuras sastāvu apstiprina CSDD direktors (turpmāk – Komisija).

3. Komisija ir rīcībspējīga, ja tajā piedalās ne mazāk kā puse Komisijas locekļu. Komisija, vadoties no lietderības apsvērumiem, atsevišķu iesniegumu izskatīšanai var pieaicināt speciālistus ar atbilstošām zināšanām.

4. Lēmuma projektu sagatavo elektroniskā formā un informāciju par vēsturiskā spēkrata piešķiršanu ievada Vēsturisko spēkratu reģistrā tiešsaistē ar Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistru.

5. Komisija lēmumu pieņem un apliecinājumu par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu (pielikums Nr.1) izsniedz 10 dienu laikā pēc ekspertīzes veikšanas.

6. Vēsturiskā spēkrata statusu piešķir uz pieciem gadiem.

7. Par vēsturiskā spēkrata statusa piešķiršanu iekasē maksu atbilstoši CSDD noteiktam cenrādim.

II Iesniedzamie dokumenti

8. Lēmuma pieņemšanai transportlīdzekļa īpašnieks (valdītājs) CSDD Rīgas Motormuzejam iesniedz:

8.1. iesniegumu;
 
Artis
Vazists
Posts: 30
Joined: 13 Feb 2010, 12:44

Re: Vēsturiskais statuss

04 May 2012, 18:10

Vairāk vai mazāk tā ir taisnība, bet daudzi nolikumu neievēro tik dzelžaini kā uz papīra.
Šomēnes volgai iešu VS un šo to esmu noskaidrojis no paziņām kuri to dara regulāri.
Ja Tu tiec VS statusā tad ko nozīmē ikdienas auto? Ja es ar autiņu braucu 365 dienas gadā un piemēram uz vienu mēnesi nolieku garāžā, tad tā nav ikdienas lietošana. To var ļoti stiept uz visām pusēm, bet domāju ka pamata doma ir vienkārša, lai autiņš netiktu nobraukts. Bet pieļauju lielai daļai VS transports ir kā vasaras auto un līdz ar to - brauc kaut visus trīs mēnešus ikdienā, līdz asfalts kļūst sāļš. Beigu beigās, kurš tad Tev sekos kad brauc un kad nē. :)

Par modifikācijām uz papīra ir rakstīts 95% ir jābūt autentiskiem. Baltu ādas salonu un superdžārdžerotu V8 neakceptēs, bet, piemēram, citu karburatoru, modernāku aizdedzi vai ko tehniski tamlīdzīgu akceptēs. Šeit ir jāredz tā robeža pašam kad ir tie procenti un kad nē.

Vizuāli autiņam gan jābūt perfektam. Rūsa nedrīkst būt nekur. Par buktēm nezinu, bet virsbūvei jābūt labai. Necels uz stenda un nekratīs Tev viņu vai nelīdīs apakšā un nepētīs cik kārtīgi ir sametināta grīda, bet tehniski ir jābūt kārtībā.

Visam šim VS statusam ir viens liels klupšanas akmenis.
Kad dabū sertifikātu ar apstiprinājumu ka šis ir kultūras/vēstures mantojums, tad kurš izsekos ko un kā esi autiņam pēc tam darījis. Stutē kaut to pašu mustanga V8 dzinēju iekšā un nosēdini līdz kliņķim to aparātu. Pēc pieciem gadiem tik atkal būs jāsakārto oriģinālā stāvoklī, lai dabūtu sertifikātu.

Artis
 
pukainais
Vazists
Posts: 4
Joined: 22 Jul 2016, 14:49

Re: Vēsturiskais statuss

01 Aug 2016, 12:34

to vai brauc ikdienā var ļoti viegli nokontrolēt paskatoties spidometrā nobrauktos kilometrus!
Kredītlīnija un kredītlimits izdevīgāks, kā ātrais kredīts!
 
User avatar
Ogre
Vazists
Posts: 228
Joined: 13 May 2014, 16:24
Automašīna: 11,03,40,40,2125

Re: Vēsturiskais statuss

01 Aug 2016, 16:45

Pilnīgas muļķības! Nekur nav atrunāts, kas ir "ikdienas braukšana" un cik kilometrus tu drīksti gadā braukt. Papildus tam, kilometrus piefiksē zēni no tehniskās apskates, kuriem pilnīgi vienalga vai tu brauc katru dienu vai reizi gadā ar to auto. Pat ja tu brauc katru dienu un pat, ja tev kaut kādā veidā piesienās kāds par nobrauktajiem kilometriem, vari visus atšūt sakot, ka braucu uz vēsturisko auto salidojumu Polijā un VISS.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Vēsturiskais statuss

01 Aug 2016, 17:13

Galvenais pēc statusa iegūšanas nenokarināt auto ar tūningu! kādi tehniski uzlabojami kā elektroniskā aizdedze, pieļaujami. Citādi izmantot tikai dēļ nodokļa neesamības un notūnēt pēc tam ir amorāli!
 
spraits
Vazists
Posts: 3
Joined: 24 Oct 2016, 09:54

Re: Vēsturiskais statuss

26 Oct 2016, 10:13

Bet vai tad saņemot vs statusu tev tehniskā apskate arī nav jāiet tur pie viņiem motormuzejā? Līdz ar to arī viņi redz cik daudz tu ar to mašīnu nobrauc gada laikā, vai es arī kaut ko jaucu?
SMS kredīts bez maksas, bet iesaku šo aizdevēju.
 
2101
Vazists
Posts: 180
Joined: 20 Mar 2010, 12:43

Re: Vēsturiskais statuss

26 Oct 2016, 16:10

Tu jauc gan kaut ko. TA notiek ierastā kārtībā.
 
kurmis
Vazists
Posts: 292
Joined: 16 Jun 2011, 21:07

Re: Vēsturiskais statuss

23 Jan 2017, 10:42

Nesaprotu, kā šads eksemplārs ir ticis pie VS??? Manuprāt, absolūta VS statusa diskreditēšana...

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gbngm.html

No pēdējās TA:
Kods   Novērtējums    Trūkumi vai bojājumi
[justify]621      2          Stiprību ietekmējoši virsbūves (kabīnes) bojājumi. Priekšējā daļa.[/justify]
[justify]621      2          Stiprību ietekmējoši virsbūves (kabīnes) bojājumi. Aizmugurējā daļa.[/justify]
[justify]601      1          Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.[/justify]
[justify]601      2          Virsbūves korozijas bojājumi. Labais slieksnis.[/justify]
[justify]601      2          Virsbūves korozijas bojājumi. Grīda. Priekšā labā puse.[/justify]
[justify]601      2          Virsbūves korozijas bojājumi. Grīda. Aizmugure kreisā puse.[/justify]
601      2          Virsbūves korozijas bojājumi. Bagāžnieka grīda.
 
User avatar
jan4uxx
Vazists
Posts: 23
Joined: 09 Jun 2016, 16:33
Automašīna: KK2103
Location: Rīga-BSK

Re: Vēsturiskais statuss

23 Jan 2017, 12:45

Nesaprotu, kā šads eksemplārs ir ticis pie VS??? Manuprāt, absolūta VS statusa diskreditēšana...

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gbngm.html

No pēdējās TA:
Kods   Novērtējums    Trūkumi vai bojājumi
[justify]621      2          Stiprību ietekmējoši virsbūves (kabīnes) bojājumi. Priekšējā daļa.[/justify]
[justify]621      2          Stiprību ietekmējoši virsbūves (kabīnes) bojājumi. Aizmugurējā daļa.[/justify]
[justify]601      1          Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.[/justify]
[justify]601      2          Virsbūves korozijas bojājumi. Labais slieksnis.[/justify]
[justify]601      2          Virsbūves korozijas bojājumi. Grīda. Priekšā labā puse.[/justify]
[justify]601      2          Virsbūves korozijas bojājumi. Grīda. Aizmugure kreisā puse.[/justify]
601      2          Virsbūves korozijas bojājumi. Bagāžnieka grīda.
Sapuva uzreiz pēc sertifikāta iegūšanas :D :D :D
Ir brīži, kad nav iespējams nociesties un nesākt darīt muļķības. To sauc par entuziasmu.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests