Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
krabsters
Vazists
Posts: 2
Joined: 25 Apr 2009, 02:53
Location: Riga

Re: Turbīnas uzstādīšana

18 May 2009, 22:46

Kad motoram uzliksi turbīnu, palielinasies temperatūras slodze. Sakarā ar to jādoma kā dzeset virzuļus. Pardošanā ir kaltie virzuļi, bet es domaju ar to nepietīks. Jaliek blokā eļļas sprauslas, lai dzēsēt tos. Un arī pašu eļļu vajadzes dzesēt. Kloķvārpstu, pēc manam domam, arī vajadzēs speciālu. Par klaņiem nezīnu. Un otrais, transmissija nav domata stipri forsētam motoram. Pasakums būs baigi dargs, lai visu kvalitātivi izpildīt.
Krievu versija virzuļu dzesēšanai. Nu es domāju kaltie + kaut kas šitam līdzīgs un ar karstumu butu ok. Vienigi atliek jautajums par eļļas dzesēšanu, moš jādomā kkāds eļļas radiators :Nezinu:

http://www.vaz2101.ru/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Pie reizes arī eļļas sūkņa ražības palielināšana
http://www.vaz2101.ru/forum/viewtopic.php?t=14450
 
User avatar
Linards
Vazists
Posts: 258
Joined: 13 Sep 2008, 11:27
Location: Rīga

Re: Turbīnas uzstādīšana

18 May 2009, 23:13

Jā tas verētu būt diezgan labs variants, buutu japalielina arī eļļassūkņa ražība pie jaunām ierīcēm, un domājams ka vajadzētu pārveidot ari galveno dzesēšanas sitēmu bet salīdzinājumā ar eļļošanas sistēmu tas butu siikums. un virzuļus diez var no kka piemeklēt vai jāpasiuuta individuāli?
VAZ 21063 BRŪŪNIS-END
 
TOMSBUTKA
Vazists
Posts: 7
Joined: 04 Jun 2009, 19:45

Re: Turbīnas uzstādīšana

04 Jun 2009, 19:48

tur vajag rudīt loķvarpstu specialā indukcijas spolē , esmu dzirdejis ka bmw power viens calis ar tadam lietām nodarbojoties anglijā
 
chip
Vazists
Posts: 10
Joined: 12 Oct 2008, 21:11

Re: Turbīnas uzstādīšana

12 Jul 2009, 15:40

add.JPG
adc.JPG
tas darās tā
 
User avatar
James.
Vazists
Posts: 62
Joined: 16 Jul 2009, 10:51
Automašīna: e36

Re: Turbīnas uzstādīšana

19 Jan 2010, 23:27

Kā viņš eļļo turbīnu? Kāds spiediens? Motoram iekšas arī mainītas ? Interesē šis projekts...
Visvairāk interesē turbīnas eļļošana, pārējo es esmu izdomājis....
 
User avatar
krissis
Vazists
Posts: 537
Joined: 08 Apr 2009, 22:05
Automašīna: Mitsubishi

Re: Turbīnas uzstādīšana

31 Jan 2010, 14:07

Pārvācamies uz šejieni .
kas piemēram būtu jārēķina turbīnas uzlikšanai? Kolektori neskaitās un pietam turbomotoriem rēķināts izplūtes kolektors dod ļoti mazu labumu. :ugeek:
naizimirstiet to ka jebkurs bloks ari neder turbinas uzstaadishanai jabuut vairak vai mazaak liidzsvarotiem augshejiem un apaksheejiem spiedieniem... 8-)
Gaidu atbildi.
Ko dievs nav devis to biezpiens neatsvērs ;)
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Turbīnas uzstādīšana

31 Jan 2010, 19:06

Lai atmosferisko motoru uztaisīt par turbo, vispirms jāsamazīna kompressijas pakapi. Parejas izmainas arī atkarīgas no tā, kadam merķim būvets motors: palielināt jaudu vai samazināt degvielas pateriņu.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Turbīnas uzstādīšana

31 Jan 2010, 20:02

Nu sierras pinto dzinējam var pūst līdz 0.7 bar bez kompresijas samazināšanas, bet ja grib vairāk tad būs jāsamazina. Visumā tas katram dzinējam ir individuāli, jo piemēram mitsubishi 4G63 pie 0.7bar virzuļi jau būtu izkusuši tāpēc turbo ir savādāki virzuļi.
Piemēram, pa kreisi neturbo, pa labi turbo:
Image
 
User avatar
krissis
Vazists
Posts: 537
Joined: 08 Apr 2009, 22:05
Automašīna: Mitsubishi

Re: Turbīnas uzstādīšana

31 Jan 2010, 20:03

Lai atmosferisko motoru uztaisīt par turbo, vispirms jāsamazīna kompressijas pakapi. Parejas izmainas arī atkarīgas no tā, kadam merķim būvets motors: palielināt jaudu vai samazināt degvielas pateriņu.
Es to zinu protams, bet es gribēju lai pats ARWIS pastāsta.
Ko dievs nav devis to biezpiens neatsvērs ;)
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Turbīnas uzstādīšana

31 Jan 2010, 20:19

Nu sierras pinto dzinējam var pūst līdz 0.7 bar bez kompresijas samazināšanas, bet ja grib vairāk tad būs jāsamazina. Visumā tas katram dzinējam ir individuāli, jo piemēram mitsubishi 4G63 pie 0.7bar virzuļi jau būtu izkusuši tāpēc turbo ir savādāki virzuļi.
Principā pēc teorijas sanāk tā: ja uzpūti izmantosīm lai samazīnatu degvielas paterīņu un samazinatu CO CH un nedaudz palielināt jaudu un lietderīgo koeficientu, tad neko var nemainīt motorā. Ja gribam krietni palielināt jaudu, tad mazinam kompr.pakapi, mainam gazes sadales fāzes, degkameras( var būt pašas virzuļus arī), izplūdes kolektoru, utt. Nu, kopumā, baigi gruts un atbildīgs darbs.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests