Rasmaņa virzuļiem nebij ne vainas tajos laikos. Labāk izstāsti kādu reālu ideju ,lai nesanāk tā ka atbruks urmasi un pa apli visiem latviešiem atmērīs!
Par Rasmaņa virzuļiem -- ja pilnīgi godīgi tad bija baigie sūdi -- tikai citas izejas nebija ko izmantot tāpēc arī cīnījāmies. Krosā vēl ok bet rallijā man nelaba dūša metas cik viņus vajadzēja jo darbības stundas daudz ilgākas un laiks arī cits, bet labi kas bijis bijis, tagad var pasūtīt Maskavā un Toļos un ja daudz kāposta tad arī rietumos un viss ok.
Par urmasiem -- zini man aizdomas kā būs tā ka atvedīs kādu apli. Es vienk redzu kas notiek te un kas Igaunijā negribu teikt ka 100 % bet ap 80 % VAZa nopietnās sporta detaļas Latvijā nāk ar manu piedalīšanos un rezultāta viss nopietnais aiziet pie Ligura un tāds prasts tjunis tikai paliek Latvijā.Dzinējus netaisa pa nopietno un līdz ar to rezultāts būs tāds kāds būs.
Ir greizs domāšanas veids ka Vazam nekas neko emakšā. Šodien satiku Šimkusu Andri un arī apspriedām šo tēmu un viņš labi pateica ka 100 x labāk sataisot evolūcijai vai subaru motoru ne kā būvējot Vazam , jo tur viss jātaisa no jauna. Viss atkarīgs no teh noteikumiem kādus apstiprinās un tad varēs spriest par pasākumu. Mums tāda doma arī ko būvēt bet patreiz idejas dalās jo diez vai 2 projektus varēs vienlaicīgi pacelt.
Vajadzētu vienk normālus $$$ ieguldījumus un tad jau būs arī rezultāts, tikai 100 % nedrīkst likt motorā virzuļus kurus cep Latvijā , jo šosejā tie neizturēs slodzi zināmu apstākļu dēļ.Ja jau saliks normālu dzinēju bez steigas un pareizi bez kasjakiem, tad domāju ka urmasus var pieveikt. NOrmālu eļļas sūkni x 1,5 jaunu karburatoru ar sadalītāju tad ok . + pareiza sadalene un griezes momentu piedzenot pēc visa