2010. gadā notiks seši posmi un tiek noteikts šāds kalendārs:
1. posms 1. maijs
2. posms 22. maijs
3. posms 12. jūnijs
4. posms 3. jūlijs
5. posms 14. augusts
6. posms 4. septembris
Sacensību programma:
8:00-9:00 Dalībnieku reģistrācija;
9:00-9:30 Automašīnu tehniskā pārbaude;
9:45-10:00 Dalībnieku kopsapulce;
10:00-10:45 Kvalifikācijas braucieni;
11:00 Pirmais starts.
Sacensībās drīkst startēt automašīnas, kuras aprīkotas ar drošības karkasu, četros punktos nostiprinātām drošības jostām, ar metāla plāksni apšūtām vadītāja durvīm, aizmugures skata spoguļiem, gabarīta lukturiem un bremžu ugunīm, aiz automašīnas velkošajiem riteņiem jābūt dubļu aizsargiem, abām priekšējām automašīnas durvīm jābūt atveramām, automašīnai jābūt aprīkotai ar ielas standarta automašīnas bamperiem, degvielas tvertnei jābūt stingri nostiprinātai drošā vietā, aizsniedzamā vietā salonā jābūt piestiprinātam ugunsdzēšamajam aparātam vai šādam aparātam ir jābūt pie katra braucēja mehāniķa, kurš attiecīgā situācijā novērsīs problēmu.
Automašīnai pirms katra posma ir jāatjauno krāsojums.
Braucējam sacensību laikā jālieto nebojāta aizsargķivere un jābūt tērptam sporta vai automehāniķa kombinezonā. Sacensību laikā visa veida apreibinošās vielas lietot ir aizliegts.
Uz riepu veidu nekāds ierobežojums nepastāv, izņemot riepas ar radzēm drīkst būt tikai standarta ziemas ielas riepu izpildījumā.
Sacensību laikā aizliegts mainīt braucēju, punkti tiek piešķirti braucējam, nevis mašīnai.
Automašīnas sacensībās tiek dalītas šādās grupās:
priekšpiedziņas klase ar dzinēja tilpumu līdz 2 litriem
(aprīkots pēc brīvas izvēles, izņemot turbo kompresoru)
aizmugurējās piedziņas klase ar dzinēja tilpumu līdz 2 litriem -padomju automašīnas
(padomju automašīnas ar attiecīgās markas dzinēju (bloks, galva), aprīkotu vai uzlabotu pēc brīvas izvēles, izņemot turbo kompresoru)
aizmugurējās piedziņas klase ar dzinēja tilpumu līdz 2 litriem -citas automašīnas
(aprīkots pēc brīvas izvēles, izņemot turbo kompresoru)
Uzmanību! Ja aizmugurējās piedziņas klasē būs mazāk par 10 dalībniekiem, tad dalīšana pa apakšklasēm nenotiks!
Sacensību dalībniekiem pirms sacensībām ar tiesneša
rīkojumu
ir jāveic brīvais treniņš – viens aplis, bet pēc tam otrais aplis –laika kontroles brauciens.
Laika kontroles braucienu drīkst veikt tikai pēc sacensību tiesneša aicinājuma un viņa dotā starta signāla. Starta vietu kontroles braucienam nosaka galvenais tiesnesis. Uz trases bez tiesneša atļaujas braukt aizliegts!
Piedalīšanās laika kontroles braucienos ir obligāta. Braucējs, kurš nav startējis laika kontroles braucienos, starta vietu ieņem aiz braucēja, kuram ir fiksēts sliktākais apļa veikšanas laiks. Kvalifikācijas veikšanas laiks nosaka starta vietu 1. braucienā un izšķir starta vietu finālā, ja vairākiem dalībniekiem pēc priekšbraucieniem ir vienāds punktu skaits. Ja diviem vai vairāk braucējiem kontroles laiks ir vienāds, priekšroka braucējam, kas pirmais reģistrējies sacensībām.
Ja sacensību dalībnieks jebkāda iemesla dēļ nevar piedalīties kādā braucienā, viņa starta vieta tiek atstāta brīva, to nedrīkst aizņemt neviens cits dalībnieks. Vienā braucienā var piedalīties desmit mašīnas. Ja kādā grupā ir vairāk par desmit mašīnām vai pēc tiesneša ieskatiem arī mazāk, tad šī grupa tiek dalīta uz pusēm (atkarībā no kvalifikācijā uzrādītā laika- pāra un nepāra grupas).
Tiesnesis sakārto mašīnas startam tam paredzētajās vietās, labākajam braucējam ir priekšroka izvēlēties sev starta vietu, pirmajā rindā trīs labākie braucēji, nākošajā rindā divi, trešajā rindā trīs braucēji un pēdējā ceturtajā rindā atlikušie divi braucēji.
Visos trijos priekšbraucienos ir jāveic 7 apļi.
Sacensībās braukšanai i