Page 1 of 1

reduktori

Posted: 20 May 2010, 17:13
by andris007
man tagad vazs tiek lietots uz ceļa, ne vairs tikai pa trasēm, un lai brauktu ikdienišķos 90 km/h ir jāzāģē gandrīz uz 4000 rpm. Šobrīd ir pirmā kārba un reduktors kam galā 1.5l un jautājums ir vai varētu piedzīt līdz normāliem rpm tikai samainot reduktoru, jo gar kārbu negribas čakarēties? esmu itkā sapratis ka pats ātrākais ir 6tā reduktors, bet varbūt ir kāds ātrāks un cik būtu pietiekams?
ceru uz kādiem padomiem, jo vazs iet satiksmē un gribas ātrāk sariktēt.. jau iepriekš paldies!

Re: reduktori

Posted: 20 May 2010, 17:25
by klievis
ātrākais ir tas 3.9 ātrāku vairāk nav.. ar kārbām jau nav jāčakarējas -ir jāuzliek un viss 5-ce , bet ar 1.5 dzinēju un domāju kad tas dzinējs nau pašā ideālākajā kondīcijā neko citu par parastiem 13 collu riteņiem nespēs pagriest tas , ja tev būs 1,5 ccm+5-ce kārba +3,9 reduktors nu tāds ripināmais vien varbūt būs , es sev dabūju ielikt 4.1 reduktoru -man ir tagad tā kad 3000apgr--105km/h ideāla kombinācija braukšanai uz darbu

Re: reduktori

Posted: 20 May 2010, 17:56
by andris007
skaidrs, paldies par info!
un no kura žiguļa jāņem tā kārba vai visas vienādas?

Re: reduktori

Posted: 20 May 2010, 18:56
by klievis
ielas versijām pagaidām visas ir vienādas 5-ces , varu vienu labu kārbu piedāvāt ja interesē no klasikas ar visu aizmugures stiprinājumu

Re: reduktori

Posted: 20 May 2010, 20:29
by andris007
par kādiem cipariem?

Re: reduktori

Posted: 20 May 2010, 21:21
by Ziich
Acīmredzot arī man ir 4.1 (21063) Ar 1.3 motorīti tā vien ir, ka ar ~3000 rpm iet uz +/- 110.
Esot vēl 3.7, kurš esot ļōti reti sastopams. Tikai kādam rallija vāģim esot nākuši. NEvar jau zināt - varbūt tās ir tikai baumas...

P.S. Tāds 4.0 arī ir?

Re: reduktori

Posted: 01 Oct 2010, 17:51
by ArChYs
A tie 3000 rmp ir ar 4 robu vai 5 robu kārbu? un varbūt kādam ir pārdošanā 4., 1 bet būtu labāk 3.9?

Re: reduktori

Posted: 01 Oct 2010, 18:56
by rallyfan
Ir 4.1 reduktors