Šprice ar aizdedzi viss ir vienā blokā.
Tātad viss sākas no jautājuma kas ir šajam pasākumam un cik spējīgs katrs ko darboties.
KOpējos vilcienos regulēšana--- 80 Ls---- , bet tā summa ja nav jāregulē sadalas vārpsta citos leņķos vai arī jāskatās kā iziet no situācijas ja ir par mazu kompresijas pakāpe vai par lielu.
Vadības bloks lētākais ap 200 Ls (ir iestrādes ka iespējams būs vēl lētak)
Vadības blokam vadi --- iespējams izmantot no opel vai bmw kur 3 rindās kontakti -- par cik katrs var atrast par tik karogs rokās (ir arī nopirkts šrotā par 5 Ls), ja gribās jaunus vadus, tad gan ap 120 Ls , bet ilgi nav gādāts tāpēc precīzi cenu nevaru pateikt.
Ja gribas pa lēto tad parasti iedodam shēmu un vadus velk paši -- pārbaudam tikai vai viss strādā.
Vazam klasikai apgriezienu skaitītājs, skriemekis un skaitītāja turētājs no ņivas špricenieka --- cenu nevaru nosaukt jo nekad neesmu vedis , bet cena tam visam smieklīga un nav ņemama vērā.
Dubultspole tāpat no ņivas vai no vaz 2010 vai arī no opeļa ko var sameklēt šrotā -- jauna vaza spole laikam bija ap 20 Ls
svečvadus gan vajadzētu labus -- kaut kādus vareniekus tos lētos silikoniekus gan neiesaku.
Tālāk gan tā uzmanīgāk --- ja pilnīgi pa lēto tad izmantojam 1,8 Ņivas ieplūdes kolektoru + drosele ar potenciometru+ spediena maģistrāli+ spiediena regulatoru--- cenu nezinu jo nekad neesmu vedis --- var pameklēt tepat Latvijā kādā šrotā ja kas varu noskaidrot par cik tas iegūstams no Krievzemes ---no Smiltenes līdz Pleskavai 150 Km.
Nu jā vēl augstspiediena benzīna pumpis un degvielas maģistrāles bet tās jau katram pašam savu roku darbs un izdoma.
Ja vēlas atsevišķas droseles-- tad tā veiksme par cik izdodas ebay nopirkt --- kolektors der tāds pats kā vēberiem,vēl filtri + taurītes , bet tas arī ebay.
sprauslas tās aptuveni jāpiemeklē no paredzamā dzinēja jaudas --- tas ir ražība --- paredzamo jaudu X 5 / 4 tādu ražibu vajag sprauslai. Piem , 160 Zs tad 160X5/4=200 cm3 tātad no kāda opel 2.0 Xe motora. Ja paņemsim par ražīgu , tad būs grūti saregulēt tukšgaitu un apakšas, ja savukārt par maz tad pie lieliem apgriezieniem trūks degvielas..
Bet tas tā pirmais uzmetums -- konkrēts projekts jāliek uz papīra un viss jāapspriež un jāizrēķina. -- jā vēl divi devēji -- ieplūstošā gaisa un vēl dzinēja ūdens temperatūra -- bet tie uz kopējā fona sīknauda kopā lati kādi 10 vai 15. Tas tā arī būtu viss.
Saprotams var jau likt arī jaunāko kompi ar spoli uz katru cilindru ar visām fīčām kā Motekam, bet tam vadības blokam jau 3 x lielāka cena
Ja kas tiešām intresē tad par visu gan uz vietas pie mums citādi te nespēju uzrakstīt.
Vienīgais kas par probl ar krosa auto , ka vajag ceļa posmu kur regulēt citādi nākas braukt uz stendu kas maksā noteiktu summu stumdā.