Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

28 May 2010, 15:45

teiksim tā par jelgavu regulēt jau var tikai jaudas izdruka nu tā ne īpaši OK -- to ka būtu pa lēto to gan negribētos teikt pie tam tas tur tāds visu laiku ļevaks un jāuztraucas ka kāda atbildīga persona neuzkuļas --- tā ka so so
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

28 May 2010, 16:33

plaza---davai beidz mānīties un saucam visus ciparus tas ko Tu nosauci ir acu aizmālēšana!!!!!
tātad -mums ir žiguļa motors bez iesmidzināsānas sistēmas-runāsim reāli ja reiz tā
vajadzīgi kolektori-gatavi 100ls apmēram , ja pats taisu tad kādi 30ls -karburatori no 30 -120ls + regulēšana(man nemaksā neko)

ja liekam iešprici -tad mums vajag -citus kolektorus +iesmidzinātāji+ vadības bloki+aizdedzes sistēma+droseles+regulēšanas+ elektriski sporta sūkņi+visādi devēji+elektriķa darbi+ stends+regulēšana+ un tas beigās dziedi vai raudi savelkas uz kādiem 2000ls izdariet secinājumus paši bet tāda nu tā matemātika ir kungi!!!!!
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

28 May 2010, 18:53

:lol: :lol: :lol:
kāda tur acu aizmālēšana tie cipari ir tādi kā ir , ja neesi sapratis vienu ka tās ir 1.8 Ņivas stok detaļas. Ja izdodas atrast te šrotā tādu Nīvas stok motoru ar šprici tad vēl lielāka limonāde, atliek vienīgi vadības bbloks + benzīna sūknis. Benzīna sūknis no jebkuras mehāniskās šprices ir pārlieku pāri ražigs un cik tas maksā -- šrotā 10-15 Ls jauns ap Ls 50. Par sprauslām --- tikko nopirkām 4 Opel 2.0 Xe par 10 Ls visas kopā -- ražiba ja nemaldos 225 cm3-- nu labi vē kaut ko izmazgāt tās , apmainīt filtrus un iztestēt cik vienādi strādā labi vē sīknaudu.Saprotams var jau nopirkt jaunas sprauslas nu jā tad kādi 60 Ls gabalā un ja kādas motorsport , tad vēl plus kādi ls 20 par katru, bet Vazam nav kosmoss nekāds vajadzīgs un no 1 litra tilpuma netiek noņemti 160 zs.
Lielākā priekšrocība iesmidzināšanai ir ka var saregulēt aidedzes līkni no apgriezieniem un droseles atvēruma -- tas nozīmē ka detonācija dzinējam nebūs nevienā brīdi un tā ir pati galvenā fīča lai nenobeigtu dzinēju -- ar sadalītāju tas nav iespējams izdarīt.
Ir patreiz iegūstams aizdedzes blociņš atsevišķi , kurā var ar kompja palīdzību ieregulēt optimālo aizdedzi atkarībā no iepriekš minētiem faktoriem un tādam ir cena ~ 100-120 Ls.

!,8 Nīvas kolektors ir ar pietiekami lieliem caurumiem lai varētu būt runa par jaudu no 120 - 140 Zs , nu ja no 1.6 motora gribas dabūt laukā ap 160 - 180 Zs tad uzbūvēt tādu motoru no dzelžu puses jau maksās labu summu + spec ieplūde tad jā summiņa savāksies ne maza.
Par 2000 Ls uh tur tad var uzlikt gan VGS droseles , gan jaunākās paaudzes kompi un vēl daudz ko citu un izmaksas var saaudzēl tik lielas cik ienāk prātā .
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
Smaidigais
Vazists
Posts: 629
Joined: 02 Jun 2009, 18:22

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

28 May 2010, 18:58

Jasaka isteniba liels paldies jums, var gut no sii visa lielu info :)
manliekas varetu atvert vaz sadalja vnk tadu ka Klievis un Plaza savu vietni, kur apstasta katrs pec savas metodes :) butu diezgan interisanti :)

Un plaza - benzina sukni pa 5ls dabuju :D
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

28 May 2010, 19:30

:D
Biju uzrakstījis klievim veselu eseju , bet tad nolēmu ko tad vīlētāju no laukiem kacināšu lai taču paliek pie saviem uzskatiem ka viss ir jāuztaisa no rokas mājas apstākļos.Nav jau vairs tāda nabadzība un nepieejamība detaļām un darbiem, tādēl patreiz izdevīgāk ir ko pasūtīt jau no komplektējošām gatavu ne kā mēģināt uztaisī tepat uz vietas..

Vīnīgais tā gan nesagaidīju atbildi kā tad meistariņš Klievis regulē tos karburatorus un kādus mērinstrumentus izmanto un kā nosaka nepieciešamo degmaisījumu. Mēs to daram precīzi ar Inoveitu vai ja virspusējāk kontrolei ar EFI testeri un vēl vienu otru instrumentu aizdedzes regulēšanai.

Par karburatoriem (ne jauniem) tur gan ir tāds paliels murgs -- ar Weberiem vēl ok, jo var pasūtīt jaunas rezerves daļas , bet kad jādarbojas ar Solex vai Delorto horizontālajiem tas tad gan ir murgs. Lielais vairums viņi jau ir galīgi nolietojušies jo tiek ņemti no kādas šrota Alfo romeo un tukšgaita galīgi nestabila , gaisu rauj garām par visneiedomājakajām vietām --- droseļu asis izdilušas , paātrinātājsūkņi nestrādā vai arī pūš šķībi garām --- varētu vēl daudz ko uzskaitīt , bet ja jau ir vēlme ar to visu cīnīties tad karogs rokā.
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
Smaidigais
Vazists
Posts: 629
Joined: 02 Jun 2009, 18:22

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

28 May 2010, 20:29

Sasmeeejos plaza :D

Par tiem dellorto - gan nevaretu teikt, ka nevar dabut. pilns ebay ir ar tam deljam. visiem paatrinatajiem/blivem/remkoplektiem un dizem kadas vaig.. visu var dabut. vismaz italju razhojumam. :) visus pludinjus/adatinjas visu visu var dabut :)

Negribu itka strideties, bet itka parasti cik esmu redzejis, tad krosa visu vins dara uz dzirdi un pats iztestee ka iet. :)
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

28 May 2010, 22:15

smaidīgais -- tur kur der no no Weberiem detaļas tur ok , savulaik meklējām pludiņus un varējām ķepu sūkāt --- par Solex pamēģini ko atrast --labi ka tiem vismaz adatas derēja no 8 vaza ar nelielu pārveidošanu.

Runa ir drusku cita ---- kā reiz tikko regulējām Rallija 08 ar Weberiem un pilnīgi jaunu savāktu dzinēju ar liliem vārstiem - arī labie virzuļi - nu teiksim tā it kā būtu tāds ok dzinējs, kas kādu gabaliņu piebraukts, Nu labi viss it kā ok iet un tīri tā nekas -- maisījums arī ok un aizdedzei kompis saregulēts bez gļukiem Viss it kā bumbās un griežās. Tīri sagadīšnās pēc nācās piedarbināt citu 08 ar elektrisko špricim, rezultātā dzinējs daudz asāks un dinamiskāks un daudzkārt labāk strādā tukšgaitā un pārejas režimos, kaut dzinējs pēc būtības kārtu švakāks , tas ir pat ar standarta vārstiem.secinājumi izdarāmi pašiem.

Par regulēšanu tā pēc pakaļas juškas -- nu tas tāds vectēvu metodes paņēmiens.Kādreiz mērījām km , bet tas arī stipri subjektīvi bet nu ko katram jau laikam savs
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

29 May 2010, 06:10

Ū kas par diskusijām :D Beigsies tāpat ar sviestu (jau panesās), bet nekas. Par slīpēšanu mājas apstākļos, žigulim jau drīkst, tralalala, tur jau saknē ir redzams, ka cilvēku tuvāk par 5m jebkuram motoram laist nevar un tā ir diagnoze.
bet man besī laukā kad tik slikti izsakies par latvijā pieejamiem meistariem:)
Kur var noslīpēt virsmu (piem. to pašu galvu), ja es norādu koridoru (Ra) cik raupja varētu būt virsma? Jebšu tipiski paskrāpēs ar nagu un pateiks - būs lapppppps? Kašķis parasti ir par to, ka gudrinieks grib fiksāk tikt prom un padevi dod ručkā. Ok, tipiski nolīdzināt galvu prasīs 10-15Ls, es esmu ar mieru samaksāt 3-5x vairāk, ja man uzskatāmi nomērīs rezultātu, kur to izdarīt? Tieši tas pats ar stroķu honēšanu, tur gan slotu specenē vismaz būtu paskatāms, cik tad varētu būt. Vēl būtu ļoti interesanti, kur var izslīpēt stroķi mazliet konisku. Es nesaku, ka savādāk nevar, te visi oluhi un tā (tak tāpat slīpē uz duru, nav jau kur likties), bet brīnumus nav sanācis ieraudzīt.
minimums 2000ls
Ja drusku to visu sāk kustināt normāli, tā summa varētu būt izdalāma ar 2 diezgan mierīgi. Protams, ja ir runa par droselēm, visu no "plaukta" un "cikos pēc rūcošas mašīnas", tad jā, tā apmēram arī sanāk, kautgan es teiktu, ka tomēr mazāk. Ja žgutu pec elementāras shēmas var sabūvēt pats, kolektorus pats, tad neredzu problēmu pat ar moča droselēm to lietu sabūvēt stipri, stipri mazākā budžetā. Dzeltenajam krossa dranduļetam tur arī nekāds kosmoss nav, parastas opeļa 16v sprauslas, audi sūknis, forda pocis un pāris sīkumi. Viss. Nu jā, vienīgais droseles bija gatavas, bet tas arī nav nekas kosmisks. Neredzu problēmu kādam uz mutes nolikušam power-reindžerim no baika noskrūvēt gatavu mezglu un mazliet ar vīli piestrādāt.
Regulēšana, utt.
Katrs mauj kā māk, ja nost nesprāgst un uz priekšu kust - ideāli. Ar žopometru gan patrekns parasti sanāk, bet tas viss viens pīpis, ja iet. Ar mašīnītēm bez reģistrācijas gan ir čābīgāk, bet arī to var atrisināt diezgan mierīgi.
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

29 May 2010, 18:49

Cilindri koniski tiek taisīti jau no 80 gadiem.Vajadzīgs tikai čuguna lepieris.Īpaši to piekopjam ūdens motorsporta motoriem.Rezultāti ar ir ,pāgājušo gadu kaimiņš tika pie eiropas čempiona!
Kāpēc galvas virsmai jāmēra virsmas raupjums ??? Galvas virsmas var arī nofrēzēt,tikai tas jādara vienā piegājienā!
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

29 May 2010, 22:39

nu jau gan te sakliedza Andris uz visiem -nevajag iedomāties kad tikkai Rīgā taisa un tur ir baigie spečuki,. katrā ciematā ,lauku sētā , mazpilsētā ir cilvēki kas ļoti labi saprot ko dara un kapēc to dara , vai tev Andri liekas kad supersprintā tavam auto viss bija pareizi un baigi labi gāja -nee negāja un nebija nebija nemaz tik labi sakombinēts kārba un reduktorz arttiecīgi tavam dzinējam kur nemaz tik pārliecinoši nedarbojās -ar pirmo pārnesumu ierēcās gan un tad pie gala burbuļoja.....nu bet tas tā:)) izklausās kad jus tur-rīgā tikkai teoriju gudri trenkājat salasijušies visādas gudras grāmatas ..bet liekat detaļas no šrotņikiem pa 5ls un tad domājat kad baigi labi iet -ja jus uzliktu normālu kvalitatīvu detaļu tad arī jums tur būtu pavisam citi rezultāti ,arī nevajag domāt tā kad es te personīgi atbalstu karburatorus tad man nav bijusi darīšana ar špricēm..
nevajag nolikt tos kas brauc ar karburatoriem-tie kas brauc tie saprot kas ir jādara , bet jums šprices meistariem tikkai kačat to gāzes pedāli laikam vajag -šis faktors tiešām ir saistīts tikkai ar pilotu vai viņš ir pedāļu minējs un lauzējs mašīnas vai tiešām viņš saprot kad brauc ar karburatoriem un zin kas jādara tuvojoties līkumam...visiem laikam to nau lemts izprast..

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests