Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

29 Mar 2019, 21:35

Šoziem ar žiguli nebraucu, daļēji sagatavoju skatei un noliku, bet kopš aizvakardienas atklāju sezonu :)

Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image

Jāsamaina sailentbloki, par kuriem divnieku skatē neielika (Paldies Inspektoram) jauzliek vasaras riteņi un jānomaina pagaidu reduktors jo ar esošo 4:44 galveno pāri un piecinieci kārbu no Vaz-2107 "zāgis" ir par šerpu, protams piektajā pārnesumā pēc waze 100km/h ~4000 motora apgriezieni.

Video Dienasgrāmata:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

24 Apr 2019, 11:03

Sailentbloki samainīti un uzlikts reduktors ar galveno pāri 3.9 jo ar 4:44 bija pārāk šerpi, lieli motora apgriezieni un mazs ātrums, kā nekā paredzēts smagu kravu vešanai. Ar 3:9 pāri braukt ir patīkamāk un dinamika nezuda.
Bloķis diemžēl vairs nestrādā, paredzu, ka vaina ir sfēriskajās šaibā/ās, kura/as nodrošina priekš spriegojumu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

06 May 2019, 22:21

Brīvdienās izbraucām laukus un ir iegūti pirmie iespaidi :)
Par šiem deviņiem gadiem kamēr man ir žiks ir bijuši šādi reduktori 4.3 (vaz 2101) 4.1 (vaz 2103) 4.44 (vaz 2102) un šobrīd 3.9 (vaz 2106).
Visi vaz klasikas standarta galvenie pāri ir izmēģināti, vienīgi 4.1 bija ar 1.3l veco motoru, 4.1 ar 1.5l nedaudz forsēto motoru un 4.44 un 3.9 ar 1.6l nedaudz vairāk forsēto motoru. Secinājums ir tāds, ka auto ar 3.9 galveno pāri dinamiku un jaudu nezaudēja, braukt ir patīkamāk, ātrāk uzņem ātrumu un pie 100km/h ir 3200rpm. Braukt ar 4.44 galveno pāri bija kā braukt ar džipu ar pazemināto režīmu :D

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Tuvākā laikā ar žiku pabraukāšu ikdienā, ir plānoti vēl dažādi darbi un kaut kad jāsaved vizuālais kārtībā to gan bez metināšanas darbiem neizdarīt laiks un ziemas šļura dara savu.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

02 Aug 2020, 20:03

Šogad ir tieši desmit gadi kā žigulis ir manā īpašumā  8-)
Aizmirsu ierakstīt, šogad nebija plānots iet skati biju plānojis veikt pilnu virsbūves remontu, pilnībā izjaukt samainīt vajadzīgos paneļus, pārlasīt pilnīgi jaunu piekari, izlīmēt ar vibro un skaņas izolāciju salonu. Bet plāni izjuka, tā kā ikdienas auto devās pie cita saimnieka vajadzēja ar ko braukt. Tad nu saārstēju slimās vietas virsbūvē, motors un piekare bija un ir pilnīgā kārtībā. Uz skati braucu 13.05.20 izgāju ar pirmo reizi. Kopš tā laika pārsvarā braucu ar žiguli.

Image
Image
Būts arī laukos :)
Image

Vajadzēja darbnīcai laminātu, ielīda līdz ar durvīm :)
Image

Video dienasgrāmata:
 
Ingvers
Vazists
Posts: 6
Joined: 12 Apr 2020, 09:42

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

14 Aug 2020, 21:23

Ir kāds noslēpums kā krāsoju melnu hromēto resti? Gribu savam arī nokrāsot vidus daļu melnu un atstāt spīdīgu kanti, bet bail, ka neturēsies krāsa virsū, un hroms ir pārāk ciets, lai normāli samatētu. 
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

16 Aug 2020, 10:14

Man reste nav pirmā svaiguma tā kā nebija žēl, samatē cik ir pacietība, gruntē ar divkomponentu grunts krāsu un krāso.
Bet ir variants plēst nost hromu, tad krāsojums būs ilgstoši noturīgs.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests