Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: hidrauliska rokas bremze

17 Nov 2010, 13:12

Vazsajūga cilidram diametrs par lielu un būs jāvek ar lielu spēku lai strādātu -- labāk izmantot no mitsubishi pagero jo tam sajūga cilindra diametrs ir 15 mm un cilindrs arī pareizās uzbūves
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
orangeman
Vazists
Posts: 145
Joined: 12 Jul 2010, 21:12
Location: Aizpute

Re: hidrauliska rokas bremze

10 Sep 2011, 20:57

Ka tad tur isti ir?? ja uzliek uz troiniku, spiedis atpakal uz bacoku vai ne?
 
melnis
Vazists
Posts: 546
Joined: 24 Jun 2009, 17:21

Re: hidrauliska rokas bremze

05 Jan 2012, 13:47

Uz bačoku nekādi, manliekas, nevar spiest, jo nospiežot bremžu pedāli tak uz bačoku neiet.

tad jautājums
Vai pieraujot rokas bremzi nebremzēs arī priekša?
 
meiss
Vazists
Posts: 51
Joined: 15 Jun 2008, 11:30
Location: liepaja

Re: hidrauliska rokas bremze

05 Jan 2012, 18:59

nu troniku nevar likt starpa jo vini iet cauri cilindram kipa ja nem sajagu cilindru tad ieiet ieksa tur kur nak ellas bacoks klat!!! ara nak ka jau parasti! viss noslepums ir pareiza cilndrisa uzbuve lai vins laicigi noslektu pienakoso caurumuni teiksim novelkot rokeni tad jau nekas atpakal neies!!!darba cilinrins pieiet prieksa piepludes vai caurpludes urbumam bet visam jabut loti precizi!!!
 
melnis
Vazists
Posts: 546
Joined: 24 Jun 2009, 17:21

Re: hidrauliska rokas bremze

07 Aug 2012, 21:44

Kā nevajag darīt? Šodien mēģināju uztaisīt hidraulisko roceni. Visiem cilindriem trubiņas caurums ir galā un atgaisojamā skrūve turpat. Doma bija pārurbt atgaisojamās skrūves caurumu lielāku, lai var ielikt darba bremžu starpā, taču tad iznāktu, ka rocene spiež šķidrumu pa abiem caurumiem. Izsecināju, ka vajag cilindru ar pienākošo trubu tieši pirms virzuļa, jo pieraujot roceni, virzulis tullīt aiztaisītu pienākošo caurumu un spiestu šķidrumu tikai uz riteņiem. No normālas trubiņas nogriezu uzgriezni, ko piemetināt. Visa piša sākas ar to, ka cilindrs bija cinkots...čuguns. Cinks pats par sevi visu to pasākumu apgrūtina, taču lielāka suņanagla...tur, ir čuguns. Piemetināja to uzgriezni pie cilindra ar kaut kādu elektrodu(neprasīt, pats nemetināju). Šuvē bija redzamas plaisas. Caur uzgriezni izurbām cilindrā caurumu un pabāzām zem ūdens pārbaudīt...protams ar kompresora spiedienu viss tur bija tikai cūkām. Noslīpēju metinājumu nost un metināja ar vēlkaut kādu elektrodu... Protams šuve bija lielāka un cilindrs vnk iztaisīja sevi ovālu.

Varbūt kādam, kurš izdomā taisīt, būs tad padoms, kā nevajag. Pie rokas protams nebija īstie čuguna elektrodi. Varbūt kāds var ieteikt, kā darīt?
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: hidrauliska rokas bremze

07 Aug 2012, 22:21

Power is nothing without quattro
 
meiss
Vazists
Posts: 51
Joined: 15 Jun 2008, 11:30
Location: liepaja

Re: hidrauliska rokas bremze

08 Aug 2012, 07:01

par to cugunu un metinasanu bija ta ka vienam smagam bija izlausts gaisotajs ar gabalu cilindrs bija protams no cuguna ari piemetinajam uzgriezni bet metinaju ar tigu un nerustoso piedevmaterjalu neticejas ka tures un neteces bet viss bija ok!!! bet vispar vajag nemt darba cilindru moskvicam 412 skiet bija iepludes gals jau ieskruvejams no metala un pirms virzulisa ka pienakas tik cik gals japartaisa lai var ieskruvet bremzu rori vai sluteniti vai ko un jaskatas cik talu tas virzulitis aiziet aiz uzpildes urbuma japaliek seibas apaksa vai japartaisa virzulis

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests