Ja vaz tusam standarta klasei , tad tikai saslīpējot novēršot rūpnīcas kasjakus,ja nav ierobežojuma tad no diviem sūkņiem jāuztaisa viens 1,3 sūknis mrgreen:Jā,kā uzlabot eļļas sūkni!?
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Ja vaz tusam standarta klasei , tad tikai saslīpējot novēršot rūpnīcas kasjakus,ja nav ierobežojuma tad no diviem sūkņiem jāuztaisa viens 1,3 sūknis mrgreen:Jā,kā uzlabot eļļas sūkni!?
Būs jāpazvana Mārim Nu pad laikos gudrākie lika vārstus no kamaza apvirpojot . Tad lietotus par polšu jebkurā auto kombinātā varēja dabūt veselu kasti -- tagad ja būtu jāpērk tad gan baigā summa sanāktu .skaidrs, a kas ar vadīklām?
kkur lasīju ka viens čalis bija noslīpējis viņas nost tā ka viņās ieplūdes kanālā vnk nav. tā drīkst nedrīkst? nebūs tā ka vārsts sāks ļurkāties?
un ka ar vārstu fāzītēm?
un ka ar lielāku vārstu ielikšanu, jo tā kā pazīstams ir biķernieku trases direktors, viņš lika mums salikt vienu formulu, bet tai galvā bija pilnīga staļingrada viena degkamērā, jo bija varsts salūzis, bet ko es ieraudzīju, bija tas, ka bija likti lielāki vārst, bet kā direktors zināja stāstīt, tas bija taisīts padomju ēras beigu gados ar frēzīti ko liek urbī un par mērauklu bija ņemta bumbiņa ar ko mērīja šo kanālu. Vārsti bija toļi no kkāda gazika vai ziliņa. Par ligzdām gan neko nezinu.
ka izfrēzēt lielākus kanālus, man nemaz nenāk prātā neviena cita metode kā ar frēzīti, jo vnk ieurbjot no 2 pusēm sanāk divi asi leņķi, no kuriem tikai vienu var novērst.
Klausies man aizdomas ka mašīnbūve un metālapstrāde ir pilnīgi tumša bildebet nu tas viss ir taisnība?
un kādas vispār ir metodes lai ileiktu lielakus vārstus? tā arī ņem ar frēzīti un slīpē?
Jā elf tu tā visu info vienkarši noklāj uz delnas materiāls labs tiem vārstiem .Būtu taču vismaz paturējis kādu noslēpumu vēl Patreiz Duda vēl joprojām brauc ar tādiem -- šoreiz gan ne ar Vazu bet gan BMW.Ja virpo vārstus izmantojot Kamaz motora ,tad tikai tos kurus magnēts neņem.