Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Pērļu kaste!!!

20 Nov 2010, 16:24

Jā,kā uzlabot eļļas sūkni!?
Ja vaz tusam standarta klasei , tad tikai saslīpējot novēršot rūpnīcas kasjakus,ja nav ierobežojuma tad no diviem sūkņiem jāuztaisa viens 1,3 sūknis mrgreen:
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
badbone72
Vazists
Topic Author
Posts: 58
Joined: 20 Sep 2010, 17:23
Location: Rīga, ķengarags

Re: Pērļu kaste!!!

20 Nov 2010, 16:46

skaidrs, a kas ar vadīklām?
kkur lasīju ka viens čalis bija noslīpējis viņas nost tā ka viņās ieplūdes kanālā vnk nav. tā drīkst nedrīkst? nebūs tā ka vārsts sāks ļurkāties?
un ka ar vārstu fāzītēm?

un ka ar lielāku vārstu ielikšanu, jo tā kā pazīstams ir biķernieku trases direktors, viņš lika mums salikt vienu formulu, bet tai galvā bija pilnīga staļingrada viena degkamērā, jo bija varsts salūzis, bet ko es ieraudzīju, bija tas, ka bija likti lielāki vārst, bet kā direktors zināja stāstīt, tas bija taisīts padomju ēras beigu gados ar frēzīti ko liek urbī un par mērauklu bija ņemta bumbiņa ar ko mērīja šo kanālu. Vārsti bija toļi no kkāda gazika vai ziliņa. Par ligzdām gan neko nezinu.

ka izfrēzēt lielākus kanālus, man nemaz nenāk prātā neviena cita metode kā ar frēzīti, jo vnk ieurbjot no 2 pusēm sanāk divi asi leņķi, no kuriem tikai vienu var novērst.
Спор на форуме, всё равно что олимпиада среди умственно лишенных, даже если ты победил, ты все равно д...боёб.
 
User avatar
krissis
Vazists
Posts: 537
Joined: 08 Apr 2009, 22:05
Automašīna: Mitsubishi

Re: Pērļu kaste!!!

20 Nov 2010, 18:32

Par vadīklām ir aprakstīts topikā "slīpēta ieplūde izplūde" .
Ko dievs nav devis to biezpiens neatsvērs ;)
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Pērļu kaste!!!

21 Nov 2010, 00:55

skaidrs, a kas ar vadīklām?
kkur lasīju ka viens čalis bija noslīpējis viņas nost tā ka viņās ieplūdes kanālā vnk nav. tā drīkst nedrīkst? nebūs tā ka vārsts sāks ļurkāties?
un ka ar vārstu fāzītēm?

un ka ar lielāku vārstu ielikšanu, jo tā kā pazīstams ir biķernieku trases direktors, viņš lika mums salikt vienu formulu, bet tai galvā bija pilnīga staļingrada viena degkamērā, jo bija varsts salūzis, bet ko es ieraudzīju, bija tas, ka bija likti lielāki vārst, bet kā direktors zināja stāstīt, tas bija taisīts padomju ēras beigu gados ar frēzīti ko liek urbī un par mērauklu bija ņemta bumbiņa ar ko mērīja šo kanālu. Vārsti bija toļi no kkāda gazika vai ziliņa. Par ligzdām gan neko nezinu.

ka izfrēzēt lielākus kanālus, man nemaz nenāk prātā neviena cita metode kā ar frēzīti, jo vnk ieurbjot no 2 pusēm sanāk divi asi leņķi, no kuriem tikai vienu var novērst.
Būs jāpazvana Mārim :mrgreen: Nu pad laikos gudrākie lika vārstus no kamaza apvirpojot . Tad lietotus par polšu jebkurā auto kombinātā varēja dabūt veselu kasti -- tagad ja būtu jāpērk tad gan baigā summa sanāktu .
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
badbone72
Vazists
Topic Author
Posts: 58
Joined: 20 Sep 2010, 17:23
Location: Rīga, ķengarags

Re: Pērļu kaste!!!

21 Nov 2010, 11:10

bet nu tas viss ir taisnība?

un kādas vispār ir metodes lai ileiktu lielakus vārstus? tā arī ņem ar frēzīti un slīpē?
Спор на форуме, всё равно что олимпиада среди умственно лишенных, даже если ты победил, ты все равно д...боёб.
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Pērļu kaste!!!

21 Nov 2010, 22:59

bet nu tas viss ir taisnība?

un kādas vispār ir metodes lai ileiktu lielakus vārstus? tā arī ņem ar frēzīti un slīpē?
Klausies man aizdomas ka mašīnbūve un metālapstrāde ir pilnīgi tumša bilde :mrgreen:
Ir ļoti daudz faktori kas ietekmē vārsta diametru un līdz ar to arī ligzdas iekšējo diametru.
Vaz dzinēju ja ir domāts ekspluatēt ar standart divkameru karburatoru tad lielākus vārstus likt nav nekādas jēgas ,jo šaurākā vieta ir karburatora difuzors un vārsts lielāks vai mazāks tam nav nozīmes . Savukārt ja izmanto horizantālos karburatorus ar 4 atsevišķām ieplūdēm Tad šaurākā vieta ir vārsta atvēruma šķērsgriezums un pie lielākiem apgriezieniem sāk trūkt gaiss, tādēļ arī liek lielākus vārstus un lielākas ligzdas. :mrgreen:
Šitais motors iet ar standarta vārstiem :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=G2IMT9W5 ... 30&index=2
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Pērļu kaste!!!

22 Nov 2010, 10:42

Ja virpo vārstus izmantojot Kamaz motora ,tad tikai tos kurus magnēts neņem.
 
badbone72
Vazists
Topic Author
Posts: 58
Joined: 20 Sep 2010, 17:23
Location: Rīga, ķengarags

Re: Pērļu kaste!!!

22 Nov 2010, 12:00

tumša bilde nu gan nav , bet man tas liekas kkā nereāli vienkārši ar frēzīti ņemt un frēzēt kanālus lielākus, jo spriežot pēc sevis, man nav tik precīzas rokas, lai kārtīgi izdotos. nu gan jau ja daudz trenētos sanāktu ar, bet es nekad neesmu sporta dzinējus būvējis, tapēc tur gan varētu būt pamelnāka bilde.
Спор на форуме, всё равно что олимпиада среди умственно лишенных, даже если ты победил, ты все равно д...боёб.
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: Pērļu kaste!!!

22 Nov 2010, 13:29

badbone72- ieteiktu sākumā pamēģināt kautko vienkāršu ar vienkāršiem materiāliem sākt būvēt kaut to pašu primitīvāko ko plaza pašā sākumā aprakstija--jo ar to kad Tu māki veikalā nopirkt detalās -ar to jau nekas nebeidzas ar to jau tikkai viss sākas -un tur būvējot vēl irļoti daudz sīkumu kas parasa precizitāti-zināšanas -instrumentus, lielu lielu pacietību.un lietas ko nemaz te nevar tā aprakstīt...
kapēc tu domā kad ar roku nevar kanālus precīzi izsfrēzēt-var tā vairākums dara-un viss darbojas, pagaidām laikam nav tādu robottehnoloģiju kas frēzētu galvām kanālus latvijā -jus jau laikam gribat to dabūt gatavu kādās 20 min. tapēc liekas kad tas nereāli-tas ir ļoti pacietīgs darbs.
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Pērļu kaste!!!

22 Nov 2010, 14:09

Ja virpo vārstus izmantojot Kamaz motora ,tad tikai tos kurus magnēts neņem.
Jā elf tu tā visu info vienkarši noklāj uz delnas :clap: materiāls labs tiem vārstiem .Būtu taču vismaz paturējis kādu noslēpumu vēl :D Patreiz Duda vēl joprojām brauc ar tādiem -- šoreiz gan ne ar Vazu bet gan BMW.
Man kādu brīdi atpakaļ bija intresants piedzīvojums , kad Alksnis nokāva savu igauņu būvēto motoru. Divi vārsti bija kirdik un tos ta kā baigo top sporta sagatvju veidā atveda no Igainijas par 50 EUR gab. Vārsti bija bez fiksatoru rievas un garāki kā vajag . Grozīju un grozīju , bet kad virpojām to rievu un piedzinām vajadzīgo garumu radās aizdomas ka nu kaut kā ļoti līdzīgs materiāls kamaza vārstiem :mrgreen:
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests