Page 1 of 1
Krakšķ kārba.
Posted: 30 Dec 2010, 05:35
by chechens
Varbut kads zin kas par vainu 5 robu karbai, sledzot atpakal gaita negrib laga slegties un dzirdama nepatikama krakshkeshana, reizem iesledzas normali, bet reti (sajuga pedalis izspiests lidz galam). Ir regulets sajuga darba cilindra bidstiena garums, protams, pirmstam atgaisojot sistemu. Pedala brivgajiens un izspiedej gultna daksas brivgajiens atbilst gramatas noraditajiem lielumiem.
Re: Krakšķ kārba.
Posted: 30 Dec 2010, 09:04
by elf
Sajūga disks neslīd pa šlicēm.Jāiztīra ,jāiesmērē.
Re: Krakšķ kārba.
Posted: 30 Dec 2010, 22:44
by chechens
Bet varbūt atpakal gaitas sinhronizatora berzes uzmava sadilusi, ja vispar tads sinhronizators ATPAKAL gaitai nak, 5nieces karbai

4 niecei tads sinhronizators nenak atpakal gaitai ,bet pa 5nieci nezinu

Re: Krakšķ kārba.
Posted: 31 Dec 2010, 12:20
by VAZforever
varbut sajuga disks sameties.
Re: Krakšķ kārba.
Posted: 31 Dec 2010, 15:42
by Traktorist
Varbut kads zin kas par vainu 5 robu karbai, sledzot atpakal gaita negrib laga slegties un dzirdama nepatikama krakshkeshana, reizem iesledzas normali, bet reti (sajuga pedalis izspiests lidz galam). Ir regulets sajuga darba cilindra bidstiena garums, protams, pirmstam atgaisojot sistemu. Pedala brivgajiens un izspiedej gultna daksas brivgajiens atbilst gramatas noraditajiem lielumiem.
Ja tikai atpakaļgaita slikti sledzas, tad iespējams sabojati zobrati. Ja pirmais ātrums arī nesledzas, tad var būt problemas ar sājūgu.
Re: Krakšķ kārba.
Posted: 31 Dec 2010, 16:25
by chechens
ja reizem pie krustojumiem stavot, un vietam uzsakot braukt dazhreiz pagruti ir ielikt pirmajaa, parejos ieliekas uz sitiena, bez problemam.. ari braucot viss sledzas normali, tik uzsakot brauk uz priekshu sanak problemas ar pirmo parnesuma ieslegšanu, tapat ari ar atpakal gaitu, bet reizem abi iesledzas bez problemam, kaa vinajm uznaak
Tad jau sanak nemt karbu nost un sasmeret primaras varpstas un sajuga diska slidrievsavienojumu, ja tur taa vaina...
Re: Krakšķ kārba.
Posted: 31 Dec 2010, 16:54
by Traktorist
Arī varetu būt kā sajūga darba cilindrs pie vainas ( ja no viņa tek bremžu šķīdrums, parasti problema paradas pie zemas temperatūras). Pameģini reizes piecas nospiest sājūgu un tad ieslegt parnesumu, ja ieslegsies bez problemas tad var būt cilndram vaina būs. Arī ir tada problema: izspiedejgultņa vadiklas nolaušana. Nomainīt var to vadiklu tikai noņemot karbu. Bet ieraudzīt var izņemot arā dakšu ( ja neņemt nost karbu defektejot).
Re: Krakšķ kārba.
Posted: 31 Dec 2010, 19:06
by chechens
skidrums nekur nezud, spaidit to sajugu varu bezjeega, ka nesledzaas taa nesleedzas vienalga normaali.
Ir kaada cita metode kaa vel var parbaudit vai sajuugs pilniigi izsleedzas un partrauc griezt liidzi primaaro vaarpstu?
Re: Krakšķ kārba.
Posted: 31 Dec 2010, 19:31
by homers
Pacel vienu riteni gaisā, ieslēdz ātrumā, izspied sajugu un skaties.
Re: Krakšķ kārba.
Posted: 31 Dec 2010, 20:04
by chechens
Aha, skaidrs,Paldies par info..
