08 Jun 2011, 09:49
Pirmajā lapā plazas piedāvātais kolektors ir ļoti īss,tieši primārajos trubu garumos.P(garums)=850(const)*(180° +grādi,kad izplūdes vārsts atveras pirms BDC)/rpm(uz cik apgriezieniem kolektors ir paredzēts) - 3(vnk const).
Garums iznāks collās,pēc tam var pārvērst uz mm.Atliek vien domāt,ka šis kolektors noteikti rēķināts ar ne stock sadalenes grādiem.
Pēc bildes,minu,ka kādi 500mm tas primārais garums.Tas atbilst 8500rpm un 50°pirms BDC;ja garums 635mm,tad 7500rpm un 70°.
Vispār piefiksēts,ka nopērkamie kolektori,vienalga 4-1 vai 4-2-1,tiem primārie garumi ir tik īsi,ka uzliekot,dzinējam jāspēj griezties, piem,līdz tiem 7500rpm.A ja uzliek uz stock,tad tikai mīnusā-jo tas dzinējs tak nevar tik talu pat griezties,uz cik ir rēķināts kolektors.
Piemēram,rēķināju savam dzinējam(2.4 Opels),viņam max jauda pie 4800 un max grieze pie 2600rom,karoč īsts traktors.Atstāšu stock sadaleni(lai gan ielikšu no 2.0,bik augstāks vārsta pacēlums un grādi ar nedaudz). Vopšem,ielai parasti kolektoru taisa uz max griezi,ar 77°pirms BDC,tie primārie garumi ir milzīgi -1770mm.Domāju tad būvēt uz kādiem 3500 vai 4000rpm.4-2-1(labāka līkne rpm vidum,lai gan mazāk pie max nekā ar 4-1).
Tgd te rēķinos,lai solidworksā var uztaisīt modeli,pēc kā vadīties.