Page 1 of 1

Kāpēc driftot mazāk?

Posted: 27 Jan 2011, 01:39
by wipers
Tātad nupat taisīju nelielu ziemas patēriņa eksperimentu......
Tukšā bākā iegāzu 10l benzīna un pārbaudīju cik km normāli braucot var nobraukt. Normāli nozīme, turēties pretī vēlmei paslidināt ratus slaidos līkumiņos, negāzēt bez vajadzības, nespiest virs 100km/h ar 4pakāpju kārbu.

Tika veikti 102km no tiem 77km pa šoseju, 25km pa pilsētu. Un saprotams 10l nodedzināti. Vienīgi pa pilsētu bieži sanāca ar pavilktu čoku braukt, jo kamēr esi vienā vietā, mašīna paspēj atdzist, tad jābrauc uz citu un tā vairākkārt, laikam tas palielināja benzīna patēriņu.
Pēc tam ielēju vēl 10l un braucu "agresīvākā režīmā" pašķērējot līkumus, dodot vairāk gāzi grīdā, protams pa šoseju arī tika braukts 40km kādi, situācija ir tāda ka kopā veikti 90km agresīvajā režīmā un 0l vēl nav nodedzināti, protams, pēc nepilniem 10km lēšu ka vajadzētu beigties...
Morāle, ja jau braucot agresīvi patēriņš ir tāds pats, TAD KĀPĒC DRIFTOT MAZĀK? :Nezinu: :brauc: :yahoo:

P.S vēl man šķiet, ka ekonomiskāk ir kārtīgāk iedot mizā uzsākot braukt nekā pavilkt čoku un braukt mierīgi :problem:
Jo man liekas manā gadījumā patēriņš manāmi pieauga braucot ar neuzsilušu motoru un pavilktu čoku..... :think:

Re: Kāpēc driftot mazāk?

Posted: 27 Jan 2011, 11:22
by Micuks
Arī esmu nācis pie līdzīga secinājuma tāpēc slidinos ikdienas, jā ar čoku vairāk patērē un labāk ir uzsildīt un tad braukt.

Re: Kāpēc driftot mazāk?

Posted: 27 Jan 2011, 11:33
by edijs
Ja auksts motors ēd vairāk un čoks jau pataisa treknāku degmaisījumu,treknāks degmaisījums=vairāk zupa pa cilindriem=mazak zupa bākā :D plus auksts motors vel sūdīgāk iet un brīžiem var uzrauties uz tā ka gribi kādam no krustojuma izraut priekšā un ieskrieties, bet motors aizrijās :D

Re: Kāpēc driftot mazāk?

Posted: 29 Jan 2011, 15:33
by Gvido
Tad sanāk morāle ka ar Vazu jābrauc Gāze grīdā ? :D

Tas man patīk :D :D :D

Re: Kāpēc driftot mazāk?

Posted: 29 Jan 2011, 17:16
by Миша
Ne vienkarši ar to VAZ ir kautka savadi...

Ja var saregulet un braukt ka opis ar drusku mazaku pateriņu,bet ja viss ir saregulets ka vajag un mašina iet ka vajag,tad nevar zemak par 10L uz 100 dabūt :) vari gonkot vai braukt ka opis....tada ir tqa VAZ mistika ar pateriņu :D

P.S. gaidam tavu VAZ topiku :yahoo:

Re: Kāpēc driftot mazāk?

Posted: 29 Jan 2011, 17:46
by -krievins-
tas jau ir sen pierādīts, ka straujāk paātrinoties degvielas patēriņš būs mazāks nekā līgani ;)

Re: Kāpēc driftot mazāk?

Posted: 29 Jan 2011, 17:59
by plaza
Tātad no pieredzes kad tika nobraukti aptuveni 8000 km .Laiks oktobris novembris . Auto Vaz 21013 -- tātad dzinējs 2101 ar 1200 cm. Vidējais patēriņs 5,3 L uz 100 km. Dzinējs nedaudz speciāli gatavots.Kompresijas pakāpe 9,8. Dzinēja galvā apstrādāti kanāli. Vārsti uzlabotas formas.Karburators Vaza SOLEX kas domāts 1200 klasikas dzinējam ar atbilstošo regulējumu( jauns bez sadiluma pazīmēm).Aizdedze ar holla devēju un OLson vadības bloku, kas regulē aizdedzi uz detonācijas robežas.Reduktors 3,9 un 4 pakāpju kārba . Auto toreiz speciāli gatavoja jo benzīna cena tajos laikos salīdzinot ar mūsējām bija kosmoss, tādēl piestrādāja lai patēriņš būtu mazāks.
Ko ar to visu gribēju teikt -- ja gāzējot un mierīgi braucot ir praktiski viens un tas pats benzīna patēriņš , tas 100 % ir nesaregulēta aizdedze ( domājams par vēlu)