Nolēmu atrādīt arī savu necilo žiku.
Tātad, cik infa bija tad šis žiks tika iegādāt pirms 3 gadiem no kkādiem veciem lauku krabjiem pa 200ls.
žiks bija stāvējis ~3gadus, bik pačakarējos tika dabūts pie dzīvības un arī tuvākajā laika aizdzīts uz TA.
Kā par brīnumu īpaši daudz defektu nebija un tika veiksmīgi izieta TA, no 2009 gada tas pārleca uzreiz uz 2011 gadu neredzot pat 2010 gada uzlīmīti. Tā nu viņš tika lietots uz pilnu adevi. Un kad pienāca TA beigas bija jāizdomā ko darīt vai nu iet TA vai nejiet, jo lai jau sāktu tā vaidzēja ~78ls un vel nebija zināms kas būs jadara.
Tā nu es okupēju balto žikiņu no senča pa 100ls un to aizvedu uz TA.
Tā nu lūk sanāca ka bija šadi defekti.
505 2 Transportlīdzeklim uzstādīti dažāda diametra riteņu diski.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
805 2 CO sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību.
403 2 Nevienmērīgs bremzēšanas spēka pieaugums.
308 2 Palielināta labā ārējā stūres šarnīra brīvkustība.
607 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais augšējais balsta šarnīrs.
Ass Labais Kreisais Bremžu tips
1 2 2 D
2 1.78 1.1 D
2 1.2 0.5 S
žiks tika lietots gan kā stacionārais auto, gan kā priekš trases u.c.
bet domājams kā viņš tika mocīts defekti diezgan tādi nekādi!
Daži jutājumi.
Kā lai sataisa tas pakaļējās bremzes.
Ko lai dara ar CO [karbiņš, wēbernieks] varbūt kāds zin ko darīt ar to.
Dažas bildes!
Gandrīz tad kad tika iegādāts! 2009
Studentu paradīzē, ņā pa ziemu nedaudz aprūsējis 2010 gads
šogad!
šogad!
šogad!
Plāns ir tikai viens.
Taisit to motorīti jo viņs ir tāds lopiņš.
Vizuālo neko nedomaju darīt, vairāk velk man uz kapeikām, tāpēc šis zvērs tiks kopts tikai motora ziņā.
Motors 1.5
Karbiņs webernieks, patēriņš ~9l
iepriekšējais karbiņš bija solex tas ēda kā cūka un arī negāja tik labi ka tagadējais.
Nu tas tā īsumā arī vis.