Page 3 of 5

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 22 May 2011, 19:09
by girts.bricis
Es tā domāju ka nelauzi daudz galvu. uzliec viņu uz mašīnas un pamēģini kā viņa iet. tad vari pamēģināt paspēlēties ar ŗegulēšanu un dīzēm. ja tu gribi sportam tad pamēģini kaut kur atrast vecā kaut kāda volvo karbuli es neatceros no kaada,bet der žikam gandrīz 1pret 1 un iet arī gana labi. :shh:
Hmm volvo... Pirmo reiz dzirdu, bet nu ok njemshu par labu un paintereseeshos.
Nu njaam zinu, gribaas jau uz motora uzlikt, bet motors pats arii tiek steleets, un moshk tik pa naakoshnedeeljas saakumu sasteleeshu :( Varbuut kaads var ko konkreeti par diizeem pastaastiit, kas un kaa attieciibas starp gaisa degvielas diizeem un visu ko kas saistiits ar diizeem. :)
tas būtu svētīgi, jo pašam ar gribas zināt-nekad neesmu spēlējies ar tām.

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 22 May 2011, 19:16
by Circens
Vēl uz žiguļa 1:1 der 2.0 ford sierras karburātors. Biju to karburātoru uzlicis viss gāja, vienīgi apgriezieni nekritās zemāk par 4000. Varbūt kāds var ieteikt ko darīt? Kko jāregulē varbūt?

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 16 Dec 2012, 12:36
by Aigis
es savam vaz uzliku honda accord karburatoru dzinējs burtiski atdzīvojās kļuva asāks ,degvielas patēriņš jūtami samazinājās,ņemot vērā ,ka transmisija vaz 21200 ir 4x4 un auto ir minivens.

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 16 Dec 2012, 15:08
by valdiņš
ir viens interesants variants ja saliek karbulim lielas dizes un to visu pasakumu palaiz uz etanolu, jauda ir stipri jutama un maksa mazak par benzinu, turklat apskate par atgazem neviens nevares piesieties

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 21 Aug 2014, 19:39
by oto
1) no šī pasākuma ko taisies darīt jēga bus maza jo tev jau nav kas to benžu tur ēd,-tas nozīmē kad dzinējs neatbilst , nav jau jēgas piegāst kolektoru ar dzīvu benzīnu ,
Mja vienreiz jau izteicos par Klieva komentiem atkal nejauši uzgāju komentu nu bļaviens smieklu parāva,ar tādām dīzēm kolektoru piegāst nevar tas ir viens, otrs dzinējs ies daudz labāk būs atsaucīgāks uz pedāli, protams ar palielinātu degvielas patēriņu jārēķinās, Dīzes var palielināt un dizgan ievērojami, ja nu vienīgi dzinējs nebūs galīgi sadilis. Otrs par kādu jaudu runājam, varbūt klievis uzreiz grib 150 zs, bet šeit forumā ir amatieri, kuri grib mazliet patūnēt.

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 21 Aug 2014, 19:44
by Micuks
Klievis ar savu darbu parāda savas zināšanas, bet tu esi tikai viens no interneta bļāvējiem.......

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 22 Aug 2014, 08:23
by Ruu@uto
1) Atšķirt WEBER karburatoru ir vienkārši - uz tā ir uzraksts "WEBER". Reti, bet gadījās, vēl 1970. gadu
pirmajā pusē (jauniem auto). Šo karburatoru un viņa precīzu analogu no DAAZ var elementāri atšķirt
tīri vizuāli - tiem abiem ir pludiņkameras balansēšanas / ventilācijas vārsts pludiņkameras sānos,
"pumpa". Ja tās nav, acu priekšā ir kāda no nākamajām DAAZ karburatora versijām, kuras atšķiras no
vectētiņa.
2) Par paātrinātājsūkni te pareizi rakstīja, bet ar dīzēm 1. kamerā tev nāksies pačakarēties, visticamāk
arī 2. kamerā. Ieteiktu apgādāties ar vēl vinu karburatoru, dīžu kaudzīti, portatīvo gāzu analizatoru, un
tad uzsākt eksperimentus.
3) Paralēlie karburatori (ne reģistra) patiešām savulaik nāca Ford Sierra V6 dzinējiem, 2.0 un 2.3, arī
Taunusiem pirms tam, arī WEBER, derēja VAZnim ar minimālu piepūli, vien gaisa filtrs laikam nederēja.
Bet kur tagad atrast kārtībā esošu tādu, patiesi nav ne jausmas 8-) Var jau, protams, iegādāties pilnīgi
jaunu, bet nu jauni maksā sūri.
Iesaku tev parakņāties Krievijas saitos, tur tādas pārtaisīšanas ir daudz un bieži pieminētas! :D

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 05 Sep 2014, 00:22
by meršažigulis
ko visi cepās par nieka lietām!
karbūzītis kas bildē redzams ir ideālais variants ekspermentiem
janu jadu interesē ir speciāla gramatiņa izdota latviešu valoda vien no latvju speciālistiem vai tik nbija šneps par karbiņu regulēšanu!
dīzes mainīt nav lielas jēgas ja nemaini difuzoru izmērus!jo vairāk ka difuzors atļauj gaisu iekšā nedabūsi,tatad ja būs par treknu būs melni dūmi pateriņš un jga nekāda!

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 05 Sep 2014, 00:23
by meršažigulis
Vēl uz žiguļa 1:1 der 2.0 ford sierras karburātors. Biju to karburātoru uzlicis viss gāja, vienīgi apgriezieni nekritās zemāk par 4000. Varbūt kāds var ieteikt ko darīt? Kko jāregulē varbūt?
vai tik fordam nav automātiskais choks! kas strada šos brīnumus!

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 05 Sep 2014, 08:43
by Ruu@uto
4000 apgriezienu automātiskā čoka dēļ? Kaut kā nevaru iedomāties...tad jābūt kaut kam, kas neļauj
droseļvārstiem aizvērties, jo Fordu WEBER karbjiem ir, kā jau mehāniskajiem, noteiktais šķirbas
regulējums tukšgaitas režīmā. Principā visur Eiropā piedāvā gan jaunus WEBER DG un DC sēriju
karbjus, cenas gan "kož", no kādām 260 GBP britzemē, līdz rokas čoka pievadiem, kuri pie tiem pašiem
britiem maksā 20 - 30 GBP. Bet to principā var sacerēt arī pats :D
Britu pilsoņa pieredzi ķīmiķojot ar "Nivu" un WEBER var palasīt šeit:
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resour ... erSwap.htm 8-)