Page 4 of 5

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 10 Sep 2014, 09:24
by oto
Vados pēc principa- jo vairāk darīsi, jo labāk ies, respektīvi, jo lielāks spainis var vairāk aiznest, tikai līdz tam brīdim kamēr to var pacelt.
Pats šis tēmas aizsācējs ir pazudis, kādi tad ir sasniegumi un rezultāti sportā???
Bet ja par karburatoriem, tad ar viņu var darīt visādas interesantas lietas tikai parastais jautājums vai gribas arī ekonomijau vai tas ir sportam. Ja gribas pa ielu un arī tanī pašā laikā jaudu, tad iesaku vaz 2107 kuram galā cipars 20, pārtaisīt uz mehānisko pievadu un otro cuku pārtaisīt niknāku ar lielākām dīzēm un lielāku galveno difuzoru braucot ar pirmo kameru mašīna būs ekonomiska, bet kolīdz vajadzēs jaudu nostrādās otrā kamera.
To pašu var arī darīt ar WEBER 2103 vai 2106 viņiem ir otrais galvenais difuzors 24 mm. Protams kā jau minēja citi vazisti var atras ford karburatorus vai vēl kādu, bet pie nosacījuma, ka viņiem ir lielāka caurplūde nekā vaz citādi lielas nozīmes nebūs, ja nu vienīgi ir kāda īpaša sistēma ietaisīta kas uzlabo degvielas padevi kādos režīmos.
Bet ja lielam sportam tad noteikti Horizantālos weberus vai nu arī iešprici.

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 10 Sep 2014, 13:32
by meršažigulis
Shodien ieripoja viens interesants karbuzis ar kodu 32DCR2 cic izspriedām ka varetu būt itaļu pieskaņa,jo uzrakstu nav vispār,ir interesantas lietaskas nav daaz karbiņiem. Dīzes gaisa 190/200 degvielas 182/185 gāja un stradāja labi 1.6 dzinējs!

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 10 Sep 2014, 15:27
by oto
Shodien ieripoja viens interesants karbuzis ar kodu 32DCR2 cic izspriedām ka varetu būt itaļu pieskaņa,jo uzrakstu nav vispār,ir interesantas lietaskas nav daaz karbiņiem. Dīzes gaisa 190/200 degvielas 182/185 gāja un stradāja labi 1.6 dzinējs!
tas jau ir tuvāk īstenībai, varēu būt labs, lai tikai der uz skrūvēm un nav jātaisa starpgabals, bet tas jau arī viss ir darāms. Kādi ir droseļvārstu izmēri un galvenā difuzora?

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 11 Sep 2014, 08:58
by Ruu@uto
meršažigulis
Shodien ieripoja viens interesants karbuzis ar kodu 32DCR2 cic izspriedām ka varetu būt itaļu pieskaņa,jo uzrakstu nav vispār,ir interesantas lietaskas nav daaz karbiņiem. Dīzes gaisa 190/200 degvielas 182/185 gāja un stradāja labi 1.6 dzinējs!
---------------------------------------
Vispār tas ir Weber karburators, tādus lika VAZ, reti bet lika, precīza DAAZ kopija saucas ДААЗ-2103-00. Kas viņam
varētu būt, kas citiem nav? Pludiņkameras balansēšanas vārsts? tad lūk, DAAZ ar 2 nullēm beigās balansēšanas
vārsts ir, ja beigās ir 01, tad jau vairs nav, tam atbilst Weber 32DCR2M, jeb DAAZ 2103-01. Ir vēl versija
DAAZ - ДААЗ 2106-1107010, 2106 VAznim. 8-)

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 07 Nov 2014, 19:32
by ujoben
Palasiju te visu. Tatad ir karbulis ka bilde un karbulis ar kodu 2107-1107010-20.kurs labaks

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 10 Nov 2014, 12:04
by oto
Palasiju te visu. Tatad ir karbulis ka bilde un karbulis ar kodu 2107-1107010-20.kurs labaks
Atkarībā kādiem nolūkiem mašīna ir vajadzīga. Ielas braukšanai labāks būs 2107 būs ekonomiskāks dinamika sliktāka, vaz 2101 karburators būs dinamiskāks bet ēdelīgāks. 2107 karburatoru var likt ja ir elektroniskā aizdedze ar parasto var būt iekritiens. vaz 2101 derēs arī vecā aizdedze.

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 05 Oct 2016, 19:57
by KristapsK
Nekur neredzēju, ka kāds būtu izmantojis un dalījies pieredzē par ieguvumiem izmantojot šādas stabulītes. Pasūtīšu, izmēģināšu, došu atskaiti

Image

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 05 Oct 2016, 20:06
by Micuks
Lieka naudas izmešana! tas ir bizness tāpat kā kādreiz tirgoja visādus sietiņus un bleķīšus virpuļiem, bet tieši nekādi virpuļi nav vajadzīgi, tie pasliktina ne uzlabo! Svarīga ir difuzoru forma pašam karburatoram nevis stabules vai pīpes!

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 31 Dec 2017, 01:11
by Kartingists
Lieka naudas izmešana! tas ir bizness tāpat kā kādreiz tirgoja visādus sietiņus un bleķīšus virpuļiem, bet tieši nekādi virpuļi nav vajadzīgi, tie pasliktina ne uzlabo! Svarīga ir difuzoru forma pašam karburatoram nevis stabules vai pīpes!
Piedod, bet te tu kļūdies. Stabules pataisa garāku ieplūdes traktu un piešķir caurplūstošajam gaisam un tālāk degmaisājumam lielāku inerci. STOCK variantā starpība nav jūtama, bet pie platas vāles var ievērojami palielināt cēliena diapazonu, un jaudu no maziem rpm. Jo stāvāk stabule, jo īsāks diapazons. Jo lēzenāka stabule, jo garāks cēliena diapazons. Tas ir tāpēc, jo pie platas vāles stipri pēc ZMP veras tikai ciet ieplūdes vārsts. Attiecīgi virzulim ejot uz augšu cilindrā rodas spiediens, kurš caur ieplūdes vārstu ceļo pa ielūdes traktu uz gaišuku. Otrs variants ir izmantot mazāka diametra kanālu, jo ātrums plūstošajai masai būs lielūks, attiecīgi arī inerce. Ar šī efekta palīdzību arī atmosfērnieki pie augstiem apgriezieniem var panākt pat ielas turbo auto uzpildīšanās koeficentus. Tikai tam apkašā ir smaga matemātika un fizika.

Re: Karbuuzha uzlaboshana.

Posted: 31 Dec 2017, 02:24
by Micuks
Nav par ko piedot, bet kļūdies tu jo šeit ir runa par šādas "ietaises" izmantošanu kopā ar karburatoru, kuram ir difuzori, ceru, ka nav vēl jāskaidro, kas par "ķīseli" izveidojas? turklāt konkrētā konstrukcija ir tikai lieks svars, paskaties kārtīgi!