Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
B56
Vazists
Posts: 110
Joined: 17 Sep 2011, 22:37
Automašīna: VAZ 21013
Location: Ogres novads

Re: Karburatora regulēšana

29 Sep 2011, 21:22

arī tā bija,regulēšana nelīdzeja,labu meistaru grūti atrast,kapsētā pa 9ls nopirku tādu pašu nonemtu no ejoša žiguļa un iet normāli.Der iesmidzinat visos caurumos karburatoru attiritaju.
Labs variants lai nebūtu jāč***rē galvu sev un citiem. turklāt var iznākt lētāk kā n-reizes regulēt.
 
User avatar
Bezmiegs
Vazists
Topic Author
Posts: 42
Joined: 25 Apr 2011, 19:55

Re: Karburatora regulēšana

17 Oct 2011, 22:33

arī tā bija,regulēšana nelīdzeja,labu meistaru grūti atrast,kapsētā pa 9ls nopirku tādu pašu nonemtu no ejoša žiguļa un iet normāli.Der iesmidzinat visos caurumos karburatoru attiritaju.
Labs variants lai nebūtu jāč***rē galvu sev un citiem. turklāt var iznākt lētāk kā n-reizes regulēt.
Jā, tas būtu vienkāršākais un varbūt arī labākais variants, bet tā īsti negribas darīt. Galvenokārt, jo tas (cik sapratu) ir pirmā žiguļa wēbers.
Itkā sadabūju divus citus karbuļus. Viens ir līdzīgs manam vecajam karburatoram, tikai tam ir elektriskais apgriezienu regulators, un otrs ir kkāds ar mazākām lūkām, bet tam vismaz ir regulēšanas skrūves.
Ar to pirmo karburatoru bija tā pati problēma, kas ar veco, tb bez čoka neiet, bet ar otro jūt, ka ir mazāka jauda, nekā ar to žiguļa weberi (kaut gan centos viņu saregulēt).
...bet zilu žiguļu jau nav. :D
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: Karburatora regulēšana

17 Oct 2011, 22:38

Man liekas vecīt,ka Tev tur aizdedze galīgi šķērsām ir,nevar tā nu būt,ka 3 karbuļi pilnīgi vienādi tūtē būtu!
 
User avatar
Bezmiegs
Vazists
Topic Author
Posts: 42
Joined: 25 Apr 2011, 19:55

Re: Karburatora regulēšana

18 Oct 2011, 00:16

Tu nedaudz pārprati. Ar to otro karburātoru (kuram bija mazākas lūkas un bija regulēšanas skrūves) nebija tās problēmas ar čoku, bet varēja just, ka jauda ir mazāka, nekā ar to žiguļa weberi.
Bāc, baigi sarežģīti sanāca paskaidrot, pats gandrīz apjuku :D

Un tas žiguļa webers ir bijis uz diviem dažādiem motoriem virsū, bet problēma ir viena un tā pati.
...bet zilu žiguļu jau nav. :D
 
User avatar
Rafalskis
Vazists
Posts: 84
Joined: 26 Oct 2009, 00:49
Location: Rīga

Re: Karburatora regulēšana

20 Oct 2011, 13:20

Teiksim taa,
tas karburators[~35gadi :D] vecaks par tevim, vinjam ir tads nodilums visas iespeejamajas vietas ka reali bez atrestaureshanas tev tas karbulis normali nejies, :)
panjem kkadu daaz karbinju ieliec zhirnaakus ziklerus [neparspilejot :D] vari dabut eko un jaudu vienlaikus.
Vaz 21063 1.3 / Audi 80 b2 1.8 / Vaz 21061 1.5/Audi 80 GTE 1.8

Rūsa ātrumu nemazina!
 
User avatar
Bezmiegs
Vazists
Topic Author
Posts: 42
Joined: 25 Apr 2011, 19:55

Re: Karburatora regulēšana

20 Oct 2011, 23:16

Teiksim taa,
tas karburators[~35gadi :D] vecaks par tevim, vinjam ir tads nodilums visas iespeejamajas vietas ka reali bez atrestaureshanas tev tas karbulis normali nejies, :)
panjem kkadu daaz karbinju ieliec zhirnaakus ziklerus [neparspilejot :D] vari dabut eko un jaudu vienlaikus.
Karburatoram ir 39 gadi (no 72. gada ražojuma žika) :D
Bet nodilis šaubos vai varētu būt, jo tas žiks tika maz braukts, tikai viena īpašniece pirms tam un pulkstenī tikai 22 000 km.
Kā jau teicu, gribu labāk šo pašu, bija salīdzinoši ekonomisks (pat ar čoku ciet) un gāja labi.
Bet vispār, doma tāda. Ja iet tikai ar čoku ciet, tātad gaiss par daudz. Varbūt pamēģināt uzlikt mazākas gaisa dīzes? Patlaban tur ir 190 un 170 dīzes gaisam. Par degvielas dīzēm neatceros.
Kas vēl tur varētu būt pie vainas?
...bet zilu žiguļu jau nav. :D
 
User avatar
homers
Vazists
Posts: 328
Joined: 30 Mar 2009, 22:25
Location: Liepājas rajons

Re: Karburatora regulēšana

20 Oct 2011, 23:23

Ja būtu tikai 22 000km, tad jau vispār karburatora nevajadzētu līst.
 
User avatar
Bezmiegs
Vazists
Topic Author
Posts: 42
Joined: 25 Apr 2011, 19:55

Re: Karburatora regulēšana

20 Oct 2011, 23:32

Bet redz, vajag gan. Viss kas no stāvēšanas notiek.
Un 22 000 km ir īstais nobraukums, jo žigulis tik tiešām nebija braukts un motors bija gandrīz kā jauns. Un pēdējos 10 gadus žiks nostāvēja šķūnītī.
...bet zilu žiguļu jau nav. :D
 
User avatar
Rafalskis
Vazists
Posts: 84
Joined: 26 Oct 2009, 00:49
Location: Rīga

Re: Karburatora regulēšana

22 Oct 2011, 15:30

maybe, tev tik tiešām nav vaina karbiņā! :)
Vaz 21063 1.3 / Audi 80 b2 1.8 / Vaz 21061 1.5/Audi 80 GTE 1.8

Rūsa ātrumu nemazina!
 
User avatar
Bezmiegs
Vazists
Topic Author
Posts: 42
Joined: 25 Apr 2011, 19:55

Re: Karburatora regulēšana

22 Oct 2011, 22:38

maybe, tev tik tiešām nav vaina karbiņā! :)
Šaubos, vai tas var būt, ka diviem motoriem, kuriem vienīgā kopīgā lieta ir karburators, var būt viena un tā pati problēma.
...bet zilu žiguļu jau nav. :D

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests