Esmu jau nedaudz sācis būvēties, tikai gaidu, kad būs vairāk laika, lai var pa riktīgam ķerties klāt.
Nu, cik sapratu no teiktā,tad bloku labāk neaiztikt
=========================
Kāpēc ne, to ''ņedohodu", ko virzuļi neaiziet līdz bloka augšas plaknei, var ņemt nost, nebūs jāņem
nost no galvas.
Esmu jau sadabūjis 2101galvu, bet ir nelielas problēmas. Konkrētak, ar vārstiem. Vārstus vēl neesmu izņēmis ārā. Mēģinot viņus iespiest iekšā, kādi 4 vai 5 vārsti vienkārši nekustas, tb. nav iespiežami uz iekšu. Savukārt pārējos 3 var iespiest iekšā normāli. Kas pie tā varētu būt vainīgs? Nevarētu būt vārsti salocīti?
Un kā vispār dabūt vārstus ārā? Obligāti jāpērk instruments, vai arī var izlīdzēties ar garāžā atrodamām lietām?
===========================
Hmm, vārstu atsperes jau ir nost? Resp. vai "plikus" vārstus nevar dabūt laukā? Papriekš vajag noņemt atsperes,
tad jāskatās, kāpēc , teiksim , grūti nāk laukā - pie vainas uzdegums vai kas cits. Locās vārsti parasti jau zem
vadīklas, tas it kā izņemšanu neapgrūtina ... Dabūt atsperes nost var arī bez specuzpariktes - uzliek uz "šķīvīša"
metāla caurulīti un uzsit ar āmuru - "suhari" izlec laukā un paliek caurulītē, kurā savukārt jāiebāž lupatiņa vai
gabaliņš porolona, lai suhari neaiziet pa gaisu. Salikšanai gan vajadzēs jebkādas konstrukcijas atsperu saspiedēju ...
Tālāk, kas varētu būt vainīgs pie tā, ka motors tukšgaitā raustās? Karburators itkā nolikts tā kā vajag, aizdedzi varu grozīt cik gribu, labāk nepaliek.
P.s. bezkontaktu aizdedze.
==========================
Parasti jau sāk ar aizdedzes svecēm, seko vadi, ja tas nelīdz, pieļauju, ka jātīra tukšgaitas sistēma karburatorā (ar
to ir visērtāk sākt vispār) - izskrūvē tukšgaitas sistēmas elektrovārstu karburatora sānos, izņem no tā dīzi, provē
iztīrīt to un izpūst kanālus pa vārsta skrūvējamo caurumu... Ja nelīdz, jāķeras pie elektrības