pa pa ka tad isti ir kapec motora griesanas virziens nau svarigs???? es domaju ka ir gan!visam jau jabut precizi tad ka isti ir ja tuksais zops ir pret atzimi kad ir AMP tad sensors jaliek ir uz 14 zobu tas ok sk. bet pirms AMP vai pec??? jo bija man ar to visu darisana es uzliku 14 man sanaca pec saudijas vien uzliku uz 20 zobu uz maziem vareja piekurbulet. tagad saku aizdomaties mosk vaidzeja pirms AMP likt!!!! jo opela motors ari griezas pa pulksteni tas sensors nak blokam teiksim ta priekspuse tad tas sanak taka pirms AMP. vienigais ka stav uz klokeni tas signalrats nezinu!!!!!
Visas shēmas kuras es atradu ar 60-2 zobu šķivi devējs atradās pēc cauruma. Caurums bija pagriezies garām devējam. Nu tas tak ir vienalga uz kuru pusi motors griežas. Caurums ir pagriezies garām. Vienīgais mainijās zobi 11 vai 14. Es pieļauju, ka šajā gadījumā ir 14. Un caurums nav obligāti jānovieto pret aukšu vai atzīmi, galvenais lai tev ir kur devēju pieskrūvēt pret to 14 zobu(paireizi būtu ja devāja vidu noliktu uz 14 zoba sākuma kantes) tanī brīdī, kad 1 cilindr AMP.
P.S. Ja tiek izmantots normāls programmējamais vadības bloks, tad novietojums ir pilnīgi vienalga kāds, galvenais ir saprast kādi dati jāievada programmā. Ja programma ir rakstīta konkrētai aizdedzes sistēmai, tad gan novietoujums jāievēro. Cik noprotu tad šjā gadījumā tiks izmantots orģinālais vadības bloks, tad novietojumam jābūt precīzam, lai gudrais kompjūters saprot.