Page 1 of 2

VAZ ceļojumam

Posted: 05 May 2012, 12:53
by 321
Intresē VAZ ceļojumam pa Krieviju (garam un ilgam, 20 000 km)
Doma ir par sedans (dizaina klasika) + piekabe

Kādi ieteikumi par modeli, kaprizes garā ceļā detaļu piejamiba tur ganjau ok

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 05 May 2012, 21:30
by rallyfan
nu moins tāds sludinājums vai kas šis ir?

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 05 May 2012, 22:37
by edijs
nu moins tāds sludinājums vai kas šis ir?
es ar lasiju un nesapratu, vai viņš man stasta ka grib braukt vai perk vazu, vai doma ar ko vajadzetu braukt :D

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 06 May 2012, 11:15
by 321
Intresē modelis, kurš visvairāk būtu piemērots šādam ceļojumam
Tādat lai būtu izturīgs un lai motors vilktu, ok vecam auto izturība būtu atkarīga no uzturēšanas un rupēm. Bet tas tad būtu nākošais jautājums, varbūt kādam būtu kāds šāds labs piedavājams - ok to es varu jautāt citā logā. :idea:

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 06 May 2012, 12:01
by wipers
Sāksim ar to, ka praktiski visi žiguļi konstruktīvi ir vienādi, līdz ar to izturība starp modeļiem neatšķirsies. visas piekares detaļas ir vienādās no 2101-2107 (varbūt ir smalki izņēmumi, bet lielos vilcienos viss ir vienāds)
Par motoru.... mans subjektīvais viedoklis būtu izvēlēties 1.5l vai 1.6l motoru apvienojumā ar 5neici kārbu, tā teikt lai motors salīdzinoši ņiprs un gaita līgana un maksimālu mazi apgriezieni pie tiem pašiem 90km/h tādu ceļu mērojot - pašam būs lielāka bauda braukt. Bet neredzu problēmu braukt arī ar to pašu 1.2l 1.3l motoru un 4nieci kārbu, protams uz 100km/h skaņa salonā nebūs tā patīkamākā, bet nu tas ir žigulis un tas ir viņa šarms.

Par piedāvājumiem, labu laiku ss.lv stāv troika http://www.ss.lv/lv/transport/cars/vaz/2103/
tikai motors 1.3, bet cena 200Ls ja sedz pārrakstīšanu. Man cena liekas ļoti laba, ja ņem vērā kādus lūžņus paralēli grib notirgot par lielāku ciparu. (Nemēģinu kādam palīdzēt notirgot, pašam ir troika, līdz ar to tas piesaista manu uzmanību)

Pašam arī doma no galvas neiziet par nopietnu tripu ar žiguli, bet mani vairāk saista rietumeiropa. Kad ļaus finanses to noteikti arī īstenošu.

Ko ņemt līdi, bez aliņa un labas kompānijas, domājams, ka līdzi noteikti jāpaņem kaudzīte ar rezerves daļām. Es personīgi ņemtu teju visu ko var ceļā pats nomainīt, un vēl motoru piekabē otru... iedomājies skatu, ceļmala, tur koks un džeki ar vinču kas pret koka zaru atsieta ceļ ārā žigulim motoru :D

Palasi šo topiku, tur vīri jau izteikuši ko un kā ņemt vērā vajadzētu :draugi:
viewtopic.php?f=30&t=1482

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 06 May 2012, 12:23
by rallyfan
Par vaza cenām - standarts par normālu cenu šais laikos ir sākot virs 300Ls
par 200Ls vai lētāk jau ir liela veiksme,ja izdodas atrast labu vazu!
Tikai nepērc ilgāk par gadu stāvējušu mašīnu,būs vairāk problēmu nekā saprašanas tas tīri no pieredzes
Labu vazu ir jāmeklē vai dārgi jānopērk...
protams labāk ar 1.5 vai 1.6 motoru (ar 1.3 un piekabi ir kā ir,čoms tikko kā pārsēdās no 1.5 uz 1.3 un ar piekabi braucot teica,ka atšķirība ir jūtama,ka tam 1.3 pietrūkst spēka)
Un ar piekabi rēķinies,ka patēriņš pieaug diez gan bet to atsver degvielas cenas RUS
Par piekabi nu nez kam Tev viņu vaig zubrjonuku detaļu vešanai vai SKIFu dzīvošanai
Un vēl,kad nopērc vazu pabrauc no sākuma pa LV un patestē kas un kā,sataisi visu te (jaunas bukses,šarnīrus,gultņus,izpūtēju,sveces svečvadus,pārskatīt karbiņu,saregulēt to,bremžus sataisīt,uzlikt labu aķīti,samainīt sajūga darba cilindru,starterim ogles nomainīt un maģiskās bukses!
Visu jau nekad nepaņemsi līdzi,bet nu galvenais ir atslēgas un hamuti,blīvju izgriežamais materiāls,kk lampiņas,sveces,kk no aizdedzes.ģenģerim releji,siksna,škidrumi (eļļas gan motora gan bremžu,gan dzesēšanai)

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 06 May 2012, 23:12
by Fiat 124
20 000 tas ir diezgan daudz, daži VAZi PSRS laikos tādu nobraukumu sakrāja vairākos gados!
Pilnīgi piekrītu Rallyfan par to, ka stāvējušu mašīnu nevajag pirkt!
Par limonādi VAZus sen vairs nevar dabūt, kā minimums ir 300Ls, bet šādā cenā var nopirkt gan labi koptus auto gan tādus pēc kuriem ilgojas metalurga krāsnis!
Kā jau te rakstija noteikti vajag pabraukties pa LV pirms brauc ceļojumā, savādāk var sanākt, ka netiksi pat līdz robežai ar jauniegūto rumaku! Varbūt ir vērts nenožēlot naudu un nomainīt abus sajūga cilindrus, arī bremzēm labāk salikt visu jaunu, kaut gan to var izdarīt arī aiz robežas!
Vai ar VAZu esi braucis? Un remontēt ar savām rokām kko mācēsi? Ja atbildes uz abiem jautājumiem ir negatīvas, tad iesaku kārtīgāk padomāt par to visu...

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 06 May 2012, 23:41
by rallyfan
Mans kaimiņš,pēc dabas tāds mākslinieks un arī visu uztver ar humoru ;)
Nolicis tiesības,iešāvusies ideja,ka jāaizlaiž paslēpot uz Slovākiju,sacīts darīts iekāpis opja vazā un laiduši prom,pilnīgi neko nepārskatot mašīnai.Viss bijis patiesībā tīri ok,tikai aķis bijis švaks,nomira ģeņģeris un aķis nobeidzās pavisam,rezultātā 150Ls servisā.bet tas nu tā
ar braukšanu gan esot gājis švakāk,jo ar vazu braucis esot vien pirms tam pārdesmit km un līdz ar to kalnu serpentīnos esot vairākos līkumos apgriezušies ap savu asi,bet tīri veiksmīgi un braukuši tik tālāk.
Pat tagad viņš atzina,ka tomēr vajadzēja mašīnu pārskatīt pirms ceļa,ko es darītu pilnīgi noteikti,jo ceļā remontēties tomēr nav tas patīkamākais,ja vien tās nav spuldzīšu nomaiņas!
Personīgi man ir doma aizlaist pie čoma uz Minheni (tikai līdz tam jāuztaisa klusāks izpūtējs) ;)

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 07 May 2012, 00:01
by wipers
Ar to jauno detaļu uzstādīšanu pirms paša ceļojuma ar jābūt baigi uzmanīgam, jo detaļu kvalitāte mēdz būt ļoti dažāda :crazy:
Vienam čalim piem. tepat forumā galvenajā sajūga cilindrā nebija gumija no rūpnīcas ielitka vai kas tāds, man čomam tiesa gan mokvičam, bet detaļu kvalitāte uz markām diezgan līdzīga, jaunajā suportas cilindra'bija pārāk liela rieva izfrēzēta, tecēja garām bremžu šķidrums, nācās reanimēt veco suportu.

Vislabāk būtu salikt jaunas detaļas kur vajag un tad teiksim mazo tūri pa Latviju nu kādi 2000-3000km un tad aiziet uz Krievzemi. Pilnīgi piekrītu kolēģiem par stāvējušu žiguli, esmu saskāries praksē, kad paņem 5- 8 gadi stāvējušus žiguļus skati iziet ar pirmo, un pēc tam sākas, aiziet viss pēc kārtas - pirmie bremžu cilindri nobrūk, tad šarnīri utt., patiesībā žigulim pat tik ilgi nevajag stāvēt, lai detaļas sāktu rādīt pigorus pie ekspluatācijas atsākšanas. Bet mēdz būt arī izņēmu, kā jau vienmēr un visur, tācu uz to es nepaļautos :think:

Re: VAZ ceļojumam

Posted: 07 May 2012, 21:10
by Admiral
Vecam žikam var nobirt pilnīgi da jebkas, gan bendžas sūknis, gan ūdenssūknis, nerunājot par bremžu cilindriņu ieēšanos. Tāpat arī viss tas, ko kolēģi jau pieminēja.

Bet vsp tēmas autors īpaši nopietns neizklausās, tikko forumā parādījies, saprašana no vaziem 0 kvadrātā, lielais Krievzemes lielceļu vagotājs. Sorry.
Būtu kāds no foruma veterāniem - cita lieta, prieks būtu ko ieteikt, bet šis jauneklis nemaz nav ienācis un izteicis kādas domas par visiem ieteikumiem.