Page 1 of 2

HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 21 May 2012, 18:24
by discomans
Tākā ķēde bija pārlekusi pa vienu zobu izdomāju nedaudz uzlabot motoru!

Motors 2103 1.5

BLOKS
Virzuļi 76mm + jauni gredzeni
Kloķene 80mm
No bloka 2mm

GALVA
Standarta vārsti
Pārveidota degkamera
Standarta sadales vārpsta
Nedaudz palielināti un salāgoti izplūdes un ieplūdes kanāli galvā, gan ieplūdes kolektorā

Uzstādīju regulējamo zobratu, jo tika slīpēti 2mm, nost no bloka.
Lasīju, ka pagriežot sadales vārpstas attiecību pret kloķvārpstu nedaudz uz priekšu, var iegūt tur nedaudz labāku gaitu uz lielākiem apgriezieniem!?
Paeksperimentēju uzliku puszobu sadales vārpstu ātrāku attiecibā pret kloķeni (pagriezu sadaleni, ja skatās no priekšas, pa pulksteņrādītāja virzienu)

Ieguvums - iet sliktāk nekā pirms motora pārbūves! Teorētiski, vajadzētu iet labāk!

Jautājums, pa cik griezt to zobratu, lai būtu, kautkāds ieguvums, varbūt esmu pārcenties un pagriezis pa daudz?

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 21 May 2012, 20:09
by kronalds
Tu vienkārši uz vecajiem virzu';liem uzliki jaunus gredzenus?

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 21 May 2012, 22:27
by Миша
:think: vispar to zobratu izmanto lai izliktu pec realam metka...


Skatas ar indikatora palidzibu kad 1 virzulis ir AMP un pret to jau izliek pareizi sadaleni.... :mrgreen:

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 21 May 2012, 23:12
by discomans
Tu vienkārši uz vecajiem virzu';liem uzliki jaunus gredzenus?
jauni jauni virzuļi!

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 21 May 2012, 23:15
by discomans
:think: vispar to zobratu izmanto lai izliktu pec realam metka...


Skatas ar indikatora palidzibu kad 1 virzulis ir AMP un pret to jau izliek pareizi sadaleni.... :mrgreen:

tad labāk tur neko negriezt uz priekšu, bet visu pa metkām salikt?

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 21 May 2012, 23:28
by Миша
:D Pat tiko no rupnicas izripojušam motoram metkas ir +/- sajdjet saliktas ...

Jaņem rokas precizi instrumenti un jasaliek savas precizas metkas...

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 21 May 2012, 23:49
by discomans
:D Pat tiko no rupnicas izripojušam motoram metkas ir +/- sajdjet saliktas ...

Jaņem rokas precizi instrumenti un jasaliek savas precizas metkas...
rīt tiks viss salikt precizi! :brauc:

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 23 May 2012, 10:29
by Ruu@uto
Papriekšu ar grādripu un indikatoru saliec pēc rūpnīcas izgatavotājas fāzēm, pēc tam var
sākt grozīt vārpstu un AIZDEDZI! Un nekad negriez kaut ko kopā ar vēl kaut ko - piemēram,
sadaleni un aizdedzi, tad nekad nesapratīsi, kā dēļ iet vai neiet!

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 16 Jan 2013, 15:32
by elf
Kad virzulis AMP, viens vārsts veras vaļā otrs ciet....vārstiem jābūt vienādi vaļā,tad ir pareizi.
Ja gribi precīzi salikt, tad jāizgatavo indikatora turētājs un vajag 2 indikatorpulksteņus....pirmo reizi čakars liels.

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 16 Jan 2013, 18:03
by Micuks
Kā jau te minēja regulējamais zobrats ir vajadzīgs, lai precīzi saliktu pa metkām! un tad tieši būs maksimālais efekts visā apgriezienu diapazonā!
Mainot tā, lai vārsti ātrāk atveras/aizveras var iegūt uz lieliem apgriezieniem nelielu jaudas pieaugumu, bet toties brīvgaita nebūs normāla vai vispār nebūs.

Kā jau Elf minēja ir jānoķer pirmajam vai ceturtajam virzulim AMP, jātzīmē precīzas metkas un jānoķer kad vārsti pirmajam vai ceturtajam cilindram ir vienādi vaļā un jāatzīmē jaunās metkas. Tas noteikti ir jādara ar precīziem instrumentiem, ar pulkstenindikātoriem!
Tad to visu liek kopā un sagriež precīzi pa metkām!