Page 1 of 2

VAZ 2102 '78

Posted: 03 Jul 2012, 12:28
by sravi
Sveicināti vazisti! Esmu jauniņais šeit, bet nolēmu pievienoties jūsu pulkam, jo sakarā ar mantojumu esmu ticis pie otrā žigulīša. Esmu palasījies krustu šķērsu šo forumu un apmēram nojaušu uz ko parakstos, bet tomēr mēģināšu. Lieta tāda, ka ar tehniku līdz šim neesmu bijis ļoti uz "TU", bet baigi žēl un arī roka neceļas žiku vest uz tolmetu. Tāpēc ir doma "celt augšā". Zinu, ka darba būs ārkārtīgi daudz, arī līdzekļus ne mazums prasīs, bet ar katru dienu, ko pavadu šajā forumā lasot jūsu topikus un skatoties uz jūsu glaunajiem braucamrīkiem, kā arī savā garāžā skatoties uz "dzelteni", saprotu ka iemīlos VAZā arvien vairāk. Izbraucot ar kādu, droši vien vēl vairāk saprastu kas tā ir par ekskluzivitāti.
Tātad, grāmatiņu "Mans automobilis Žiguļi" esmu iegādājies (atradu ss.lv.), jo kā lasīju, tad ieteikums bija sākt tieši ar to. Plus ir palikusi daudz un dažāda literatūra par vaz remontu no iepriekšējā īpašnieka, tiesa krievu valodā :thumbdown: Bet, protams, man būs nepieciešama arī visu jūsu palīdzība :roll: Labi, tagad par auto.
VAZ 2102 '78 gada. Viens īpašnieks latvijā, kas auto atdzina no krievijas 1994. gadā. Motorīts laikam ir no VAZ 2105 kā var spriest no uzraksta. Pieciniece kārba. Un gāze iekšā. Stāvējis diezgan ilgi, pēdējā skate 2006., bet braukts praktiski netika. Noripojis tikai 52K! Salons ļoti bēdīgs, bet pieļauju, ka tehniski ir jābūt ļoti labam, jo īpašnieks bija lielisks automehāniķis un autosportists, kurš savu autoparku vienmēr turējis perfektā kārtībā.

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 03 Jul 2012, 13:24
by 2101
Wau!!! Mana mīļākā krāsa, foršākais VAZ modelis.
Bundža izskatās laba, bet laikam ļoti daudz noskrējis, ja motors mainīts. Tas gāzes balons arī visu dvoikas smeķi bojā.
Tad vēl tie galvas balsti un troikas saulessargu ietvars. Bet visumā labs. Saudzē un nesabojā, pirms ko dari- pakonsultējies šeit vai http://www.retromoto.lv un gan jau būs labais!

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 03 Jul 2012, 13:43
by bd8599
Caurskatot bildes uzreiz iekrita acīs krāsa. Ja tāds tiks sapūsts arī pēc tam, būs vienkārši perfekti. :clap:

Veiksmi darbā un pacietību! :brauc:

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 03 Jul 2012, 14:08
by rallyfan
Labs,salonu vajag uz ķīmisko!
Čoms savējo kad izvilka no garažas arī aizveda uz ķīmisko,jo salons bija šāds pats,pa 25Ls salons bija kā jauns.
Un izvēdini saulītē,lai pazūd tā pelējuma smaka!
Tad apmaini visas gumijas šļukas (bremžu,degvielas,dzeses)
Sačinī ģeneratoru,tur būs "labs"
Pārējais izjuks,sabirs pāris simtu km laikā,to kad visu nomainīsi,novērsīsi un tad jau viss būs ok ;)
Ja vēl ar gāzi,tad jau vispār ideaļņiks!

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 03 Jul 2012, 17:33
by rallyfan
Un šitam motorītim pēc tik ilgas stāvēšanas apmaini zobsiksnu (starp citu tāda pati kā ford sierras 2.0 parastajam motoram ;) )
savādāk sāksi braukt un pēc 1000km zobi viņai pazudīs!!!

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 05 Jul 2012, 01:02
by melnis
nemaz nezināju, ka ir tāda 2105 galva, kāda škirba ar 011?

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 05 Jul 2012, 08:58
by Fiat 124
nemaz nezināju, ka ir tāda 2105 galva, kāda škirba ar 011?
2105 galva ir siksnas motoram! ;)

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 05 Jul 2012, 09:48
by wien200tniek
tas motors gadījumā nav vieglāks pa ķēdenieku?

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 05 Jul 2012, 22:42
by rallyfan
tas motors gadījumā nav vieglāks pa ķēdenieku?
Ir jau gan biku vieglāks un teorētiski jābūt arī klusākam

Re: VAZ 2102 '78

Posted: 03 Aug 2012, 22:23
by sravi
Nu tad beidzot atradās šodien pāris brīvi brīži un varēju pajaukt. Njāā, diez kāda dāvana jau nav skatoties uz grīdu. Priekša tāda pasūdīgāka, bet pārējais nav tik traki. Pametinās un būs ok. Ieskatam gribēju pievienot pāris bildes, bet nevarēju, jo pārsteidza uzraksts - "Ir sasniegts maksimālais izmērs Jūsu pielikumiem."
Kas jādara lai vēl kādu bildi ieliktu???