Sveiki!
Vēršos pie Jums ar sekojošu problēmu. Ir bijušas līdzīgas tēmas, bet neatradu tajās atbildes uz saviem jautājumiem.
Nesanāk īsti dabūt vienmērīgu motora darbību. Viss smuki pielec, jauda ir utt, bet brīvgaitā un arī pie paaugstinātiem un lieliem apgrieziniem regulāri motors noraustās, itkā kāds no cilindriem uz brīdi atslēgtos.
Sakumā meklēju vainu karburatorā (DAAZ 2107), to iztīriju pārlasiju, degvielas līmeni noregulēju. Regulējot pašu karbūzi ar nekas nemainās (uzlikua arī citu karburatoru rezultāts tāds pats). Svečvadi un sveces jaunas, dzirkstele laba. Strādā visi cilindri, kompresija visos 10. Vārsti noregulēti. Regulējot aizdedzi arī nekas nemainās. Aizdedze ir bezkontaktu, komutators jauns (vienīgi Krievu ražojums) varbūt vaina tajā?
Savienojums ar kolektoru hermetisks, bremžu pastpirinātaja truba vesela. Pa izputēju nāk gaiši dumi.
Man ir 2107 VAZ ar 1.6l motoru.
+ vēl viens jautājums, kādam nolūkam ir domāta vakuuma regulatora trubiņa, kas nāk aizdedzes uz karburatoru. Pamanīju, kad to atvienojot arī nerodas nekādas izmaiņas.
Varu ielikt arī kādu video, ja vajag.
Paldies jau iepriekš