Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Rupp
Vazists
Topic Author
Posts: 129
Joined: 12 Jun 2013, 11:53
Automašīna: 2103
Location: Talsi

Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

07 Aug 2013, 16:56

Visu laiku viss bija kārtībā, tagad parādījās problēmas. Gan braucot, gan tukšgaitā zem 2500apgr/min deg eļļas spiediena lampiņa un dačiks nemaz nepaceļas, tiklīdz tahometrā aptuveni 2500/3000apgr/min tā lampiņa izdziest un dačiks paceļas un rāda kaut kur viens vai divi, kaut kā tā.
Kas varētu būt par vainu šai problēmai ?

Otra lieta : viss gāja, bet tagad vazu piedarbina un parūc pāris sekundes un noslāpst un vairs nevar piedarbināt un ir pārlējis. Velkot stimjot iet uz sitiena, ar starteri var ilgi zāģēt un neko nepanākt.
Kas šeit varētu būt ?

Un vēlviena lieta ir tāda, kad iedarbina viss iet un ir kā vajag, bet kad noslāpē atkal ar startera palīdzību nelec. Akumulators griež labi, bet pat īsti nesit. Iestom pāris metrus un uzreiz rūc. Kas viņam nepatīk, nevaru saprast. Tā var būt, ka ģenerātors par maz strāvu padod uz svecēm un tāpēc kaut kas ? Nesaprotu.

Esmu iesācējs. Pats visu skrūvēju un par laimi ritošā daļa ir nomainīta un viss salikts pagaidām. Bet tagad ar šīm lietām neko nesaprotu :brauc:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

07 Aug 2013, 17:11

Sāc ar spiediena devēja pārbaudi, grāmatā ir norādits kā pārbauda un kādai pretestībai jābūt!
Nepielekšana saistīta ar karburatoru, pats galā diez vai tiksi, meklē kādu kas var palīdzēt!

Ģenerātors uz svecēm neko ndod!
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

07 Aug 2013, 21:05

:mrgreen: Es domaju ka abas prolemas ir saistitas...nenormali parlejas un šķidina eļļu :shifty: :wave:
Power is nothing without quattro
 
kopikas
Vazists
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

08 Aug 2013, 00:46

visvienkarshakais varinats , panjem citu karburatoru no ejosha motora. ta problema izklausas to4 pec karbikja.

panem nost gaisa filtra vaaku paskaties kurā kamerā pārlej ja primārajā (taja kura benzinčurātājs) tad mekle vainu vakumņikā , jeb aja benzina ka4ataaja kas atrodas akumulatora pusē ar taadu taka kajinju no sviras kas virina droseli pirmarajai kamerai.
varbuut vnk limenis tev pa augstu , atskruve karburatora vaacinju (5 krustinja skruuves) un tur kur nak pludinsh to pludinja atduri izplet par kaadu nepilnu 1mm vai vairak pec vajadzibas plataaku.

pludinjkamera ir viena 45 gradu lenkji sliipa siena taka pret augshu skatoties tajaa slipumaa jabuut degvielai liidz pusei var chu chu mazak tad ir ok.to meera kamer vaks ir virsu saka4aajot degvielu ar sukniiti manuaali tad umaniigi nonem vaaku un skaties cik limenis ir uzkaapis.

cik km jau brauc ar shitadu karbuuzi?
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

08 Aug 2013, 09:11

es vairāk satrauktos par eļļas spiedienu, jo ja tas tiešām ir tik mazs, motoru nobieksi remontējot karburātoru,es jau te foruma prasīju par savu sāpi ka siltam motoram pie 700 apg jau brīžiem iemidžinās eļļas lampiņa.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
User avatar
Rupp
Vazists
Topic Author
Posts: 129
Joined: 12 Jun 2013, 11:53
Automašīna: 2103
Location: Talsi

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

08 Aug 2013, 11:00

cik km jau brauc ar shitadu karbuuzi?
Kopš nopirkšanas jau ~150km varētu būt. Vairāk diez vai. Bet visu laiku ar eļļas spiedienu problēmas nebija. Un pirmās trīs nedēļas arī nebija nekāda pārliešanās. Viņš bija kādu laiku pastāvējis (laikam apmēram ~6 mēn.) un sākumā viss labi, tagad sāk kustināt visādas problēmas. Domāju, ka iesākumam uzlikšu citu karbūzi un paskatīšos, ko viņš saka. ;)

Un kāda škrobe tagad ir :thumbdown: Par to, ka vietējā lūžņu uzpirkšanas vietā bija viens 2104 žiks un vairs nav ... būtu tad vaina bijusi, būtu apskrūvējis viņu. Karbūzi rezervē paņēmis un vēl no motora visādas lietas noskrūvējis :wtf:
 
User avatar
Rupp
Vazists
Topic Author
Posts: 129
Joined: 12 Jun 2013, 11:53
Automašīna: 2103
Location: Talsi

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

08 Aug 2013, 11:06

paskaties kurā kamerā pārlej ja primārajā (taja kura benzinčurātājs) tad mekle vainu vakumņikā
Pārlej pirmajā, kur ir benzīnčurātājs. Tas vakuumnieks ir tā šlandziņa, kura iet pie rotora un tad pie kaut kādiem apgr./min. regulē aizdedzi ? Ja par to iet runa, tad tur ir šāds variants : man tā trubiņa vispār bija nost. Pēc pirmās vai otrās reizes kad bija pārlējis, tad uzlikām virsū un tad vispār vairs negribējās piedarbināties. Pēc būtības šī vakuuma truba kaut ko var traucēt šai problēmai ? Viņam jābūt virsū vai nē ? :?:
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

08 Aug 2013, 11:16

Es ieteiktu apskatīt arī benzīnsūkni - ir pieredze savulaik, ka ar cauru membrānu sūknis
cītīgi pumpē benzīnu karterī ...
 
User avatar
Fiat 124
Vazists
Posts: 1287
Joined: 26 Jan 2008, 13:06
Location: Valmiera

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

08 Aug 2013, 23:30

Varbūt, ka pludiņkameras adata sagājusi "sviestā", un tādēļ pārlejas!
Mans 2101 - ĶIRSIS
Mans "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"
Divi seši viens trīsi deviņi četri nulle seši, Artūrs
Image
 
User avatar
Rupp
Vazists
Topic Author
Posts: 129
Joined: 12 Jun 2013, 11:53
Automašīna: 2103
Location: Talsi

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

15 Aug 2013, 18:22

Šodien pavismaz patīkam pārsteigums :angel:

Noņemu gaisa filtru .. ā tur ... eļļa :crazy: uzreiz izņemu ščupu - dubults līmenis ar benzīnu kopā eļļa.

Cik liela iespēja, ka vainīgs ir degvielas sūknis ? Ja viņš nepārtraukti pumpē tad var būt tā, ka viņš piedzinis pilnu motoru ?

:wtf:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests