Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

1,7 bloks

14 Aug 2013, 00:44

Vai uz 1,7 bloka kam nāk 82mm cilindra diametrs der virsū standarta 1,6/1,3 vaz motora galva?
vai arī tiem kas jau bija 1,7 motori un naaca njivaas arī galvas atšķīrās? itkā sadalene esot atšķīrusies gbet kā tur īst ir nez lūdzu iekomentējiet.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 1,7 bloks

14 Aug 2013, 01:26

Galvas der!
Vienīgais pluss kas ir 1.7L špricinieka galvās tās ir biezākas!
Sadalenes ir divas, klasikas un ņivas, atšķirt var tā, ka klasikas sadalenei ir viens seškantis, bet ņivas ir divi, ceru, ka sīkāk nav jāpraksta jo paskatoties uz sadaleni tam ir jābūt skaidram!
Vai šprices motoriem ir vēl savādāka sadalene nezinu, bet pieļauju, ka nav.
Starp abām sadalenēm atšķirība ir pēc auto pielietojuma, ņivenei atšķirās gra'di un pacēlums, domāta vairāk griezei uz maziem apgriezieniem, šosejai "skriešanai" vairāk piemērota klasikas.
Tas īsumā.
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 1,7 bloks

14 Aug 2013, 11:25

ja tu saki ka galvas der tad pienjemu ka ari pasha bloka arejie izmeri 82mm bloka ir taadi pashi ka 79 un 76 jo pedejie divi to4 ir vienaadi.

Biezākas ? vai tad tam buutu kada liela nozime nemot veera ka nekad nedz pats saskaries bedz ari no kada cita dzirdeejis ka vaz motoriem ar galvam buutu kadas problemas , protams atskaitot sudiga sakausejuma sadalenes , rokerus utt utt .
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 1,7 bloks

14 Aug 2013, 11:51

Bloki no ārpuses vienādi!
Biezākai galvai protams ir nozīme, pēc kanālu apstrādes vairāk "gaļas" paliek un lielāka iespēja, ka neiebrauks dzeses kanālos. Ir galvas ar tik sīkstu matreālu, ka izfrēzēt ir mocības, citas drūp, ir ar gaisa brubuļiem, kuri atveras pēc frēzēšanas un palaimējās ja neiziet dzeses kanālos!
Sūdīga sakausējuma sadalenes, rokeri, utt...
WFT?
Sūdīgi ir tikai saimnieki, kuri eļļas vietā lev "brīnumus"!
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 1,7 bloks

15 Aug 2013, 08:27

Micuks
Sūdīga sakausējuma sadalenes, rokeri, utt...
..........................................
WFT?
Sūdīgi ir tikai saimnieki, kuri eļļas vietā lev "brīnumus"!
========================
Tā gluži nav - jau 1970. gados VAZ "racionalizēja" ražošanu, tad nāca t.s. "mīkstās"
sadalenes un jauna vārpsta maksāja baisu (tolaik) naudu, 200 un vairāk rubļu. 1980.
gados ieviesa jaunu termoapstrādi ar vārpstu un rokeru nitrēšanu - šīs detaļas var
atšķirt pēc gaišās krāsas, bija daudz izturīgākas. 1990. gados, kad VAZ kontrolēja
bandīti, atkal sākās brīnumi, jo "saimniekiem" bija pofig par kvalitāti, viņiem kvantitāti
vajadzēja. Un, ja detaļas ir nekvalitatīvas (VAZ tolaik sāka pirkt detaļas arī "no malas",
ar nezināmu kvalitāti un atklātus viltojumus), tad neglābs to dzinēju nekādas
superduper eļļas... :-(
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 1,7 bloks

17 Aug 2013, 00:07

tieši tā , vaziem sadalene kak raz ir vājā vieta daudzos gadījumos , vai nu nevar īsti atregulēt v\arstui astrapes jo jau apdilusi vai arī viss tip top un pēc 50k met ārā to sadaleni jo palikusi bezmaz apaļa kā novirpota ...
man arī vienam motoram šitā bij neavr saprast vislaik jaatreguilē tik vārsti uz augšu beigās skatos nuja kā nu ne ja kulaki dilst un dilst tik nost.
suds ar visām sadalēm , galva slava bogu man arī ir ok no esošā 1,6 , jautājums tāds , ir piem man padomā piem njiva 2000. gada ražojuma kurai nāk 1,7 , principa jau motors tiks izjaukts un salikts no nulles ka priekš sevis bet vai ša gada ražojuma motoriem nenāca kkads sūdīgāks kausējums vai kas cits kas varētu izrādīties slikts priekš laba projekta ?

Otra lieta , vai 82mm blokam nāca tāda pati kloķene kā 1,6 ar garo gājienu vai arī neavrēšu izmantot uz 1,7 bloka tādu kloķeni ?
nē nu izmzntot jau teorētiski var kaut arī copes urbi bet nu praktiski kā tur labāk un kapēc varbūt mehi kas ņēmušies var pateikt ?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 1,7 bloks

17 Aug 2013, 00:32

Nepiekritīšu, ka sadalenes ir vājā vieta!
Ok jā nav man gadu desmitiem liela pieredze, bet šādi gadījumi ir ļoti maz, žiguļu motorus līdz šim esmu skrūvējis pietiekoši, lai varētu saveidot statistiku!

Tas kad ir sliktas kvalitātes detaļas ir fakts, arī pašam ir viena jauna brāķa sadalene, bet tāpēc es to izmantoju kā dekorācīju ;)

Jaunajiem ņivas motoriem ir tāda problēma, ka virzuļa pirksta bukses uzbums ir šķibs virzulis stāv šķībi un ar konkrētu vietu pastiprināti izdeldē cilindru! Bet lai to noskaidrotu motors ir jaizjauc.
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 1,7 bloks

17 Aug 2013, 14:01

nujaa bet ja neizmanto ne vecos virzuljus ne klanus un parslipe bloku ad es domaaju skjibi vai neskjibi ieurbts virzulja pirksts utt utt neklape daudz ar ausi man .
ok vel tads jautajums ari es neemsu tos vaz motorus skruvejis gadu demsitus tapeec vai visiem klasikas dzineaajiem 82mm ieskaitot naak presetaas caulas vAI arī tās nāca tikai pirmajiem modeļiem kā 2101 un 2103?
liekas jau ka visiem nez varbut kludos.
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 1,7 bloks

18 Aug 2013, 10:28

kopikas
ok vel tads jautajums ari es neemsu tos vaz motorus skruvejis gadu demsitus tapeec vai visiem klasikas dzineaajiem 82mm ieskaitot naak presetaas caulas vAI arī tās nāca tikai pirmajiem modeļiem kā 2101 un 2103?
liekas jau ka visiem nez varbut kludos.
=======================
Tādi dzinēji (2101) bija tikai neliela daļa pirmajos pāris gados: kamēr čugunlietuvi palaida ar
pilnu jaudu, daļu motorbloku piegādāja no Itālijas. Pēc itāļu tehnoloģijas cilindru augšdaļā,
tieši gredzenu darba zonā, bija iepresētas cietsakausējuma čuguna čaulas, kuras praktiski
vispār nedila. Bet šādu cilindru bloku bija maz, no ārpuses tie nebija atšķirami, un apjausma,
ka viņa auto tāds ir, īpašniekam radās tikai tad, kad kaut kādu iemeslu dēļ nācās "drāzt"
bloku uz remontizmēru (tolaik 0.2) - vīri, kuri izvirpoja blokus, spļaudījās un piesauca visas
iespējamās mātes, jo parastie "pobedīta" griežņi to čaulas materiālu "neņēma". Tad parasti
mainīja vai nu bloku, vai visu motoru - pirmajos gados 2101 dzinējs galīgi nebija deficīts,
atšķirībā no citiem, brīvi bija nopērkams Kirova (tagad Elizabetes) ielas autoveikalā, un maksāja,
ja pareizi atminu, ~900 rubļu... :D
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 1,7 bloks

18 Aug 2013, 13:39

ok a varbut kads no jums zin , nu piem nemot veera musdienas pieejamo detalju kvalitaati ja tas peerk par atbilstiigu naudu atbilstiiga vieta , vai butu piemēram jēga apsvērt tāda 1,7 blokā izurbt caurmus un preset iekšā čaulas ? un ja ari to ir jēga darīt tad cik lielu virzuļa diametru var vispār dabūt ņemot vērā ka čaula pati ir pietiekoši paresna utt utt?
varbūt jau ka tā nbav bet mani māc aizdokmas ka vienkārši izslipējot resnāku no 82mm uz nākošo remontizmēru tas motors nebūs diezko ilglaicīgs jo no pieredzes zinu ka daudzas apn 2000 gadu ņivas noiet vidēji 150-250k līdz jau sākas ēļas zudumi un ievērjoas motora izdilums, kas neliecina par sevišķi augstvērtīgu bloka cilindra sienas metāla kvalitāti utt.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests