rallyfan
Nu beidz tā nu nebūs,ka nekas nebūs jādara,vazam mēdz izlīst tādi niķi un stiķi.
IR man bijušas Lemforder šarnīrs,kas likās būs nu uz gadiem pieciem,nogāja 3 mēnešus.....
==========================
Vispār jau, pirmkārt, OEM detaļām, kuras piegādā konveijeriem no ražotāja un "retail" klases
detaļām, ko piegādā rezerves daļām un tirdzniecībai, ir dažādas "svara kategorijas"
Un nav
dzirdēts, ka Lemforder piegādātu savu preci VAZ konveijeram ...
I man tagad ir lādēšanas relejs kurš kalpo precīzi gadu
I adatas karbiņā ir gājušas pa divām nedēļām
I ar svecēm ir bijis jautri,ar NGK (ko vairs nekad mūžā negrib redzēt savos dzinējos) ar
vienu komplektu nobraucu 1000km un ar nākamo 250km
Ta,ka nu ar vazu braucot ir jābūt gatavam uz visādiem pigoriem
=====================
Jāsaka, ka neviena no šīm pozīcijām neattiecas uz VAZ tiešā veidā, VAZ neko no tā neražo,
tas ir milzu akmens piegādātāju dārziņā, ar kuru VAZ cīnās jau gadiem!
1) Lādēšanas relejus (kāda tipa tev ir?) VAZ nu galīgi neražo!
2) Vienīgās karburatoru detaļas, kurām var daudzmaz uzticēties, tostarp remkomplekti, ir
ar OEM marķējumu - "ДААЗ"! Viss pārējais ir "kooperatīvs" un var būt ražots arī
Cilvēkēdāju salās zem palmas!
3) Ar svecēm lieta ir tāda, ka tirgū ir milzu daudzums viltojumu, vienmēr esmu pircis NGK
sveces no vienīgā tiešā importētāja "Leinod Technics", un nav bijis it nekādu problēmu ...
Tā ka principā var ar VAZu braukt bez īpašām galvassāpēm, ja attiecīgi to iepriekš sagatavo.