Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 17:40

Zzigulim ir lielaskas iespeejas uz nikjiem, bet ja tu konkreeto posmu salabo vai nomaini, maza iespeeja, ka atkal bus jaremontee.
Sharas nomsiniiju tajaa gadaa kad nopirku visas chetras no vecajiem krasjumiem un nav nekaadu probleemu, karbikis ir tikai sateguleets, tresho gadu kalpo bez probleemaam. Ar veco generaatoru arii probleemas nebija, uzreiz ogliites nomainiiju, regulaatori gan divi izbeidzzas, bet ar jsuno gengi probleemu nav. Par ngk piekriitu, mesli, shobriid lietoju Beru.
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 23:01

nu neba jau ka nekas nebus jadara , buus protasm un tomer salidzinoshi minimaali. viss parejasi man ir pariets paari un ajuns nekur problemu nav. principa atliek vien veelreiz parkrasot nomainit dazhu nikjeli kas jau ir ievaakts rezervee un labs motors ar kaarbu.
attieciba uz reduktoru nav vel izdevies dabut negaudojoshu 3,9 reduktoru. divi bijushi abi gaudo :d

nu kas attiecas uz to motoru micuk ok ok uz tirgu ta peec kartupeljiem un vel aju sur tur iznak laist bet tas nav attaisnojums smereties ar huinju.
tomeer starpiiba starp palietotu vēlīnā gada gajuma vaz bloku un motoru kopsumma un starp labi uztasiitu kvalitatiivi saliktu ar labam detaljam motoru ir pietiekosha lai ilgterminja buutu verts taadu ielikt.
pirmie vaza dzineji ari gaaja neslikti , ar visu to ka bij isa 4parnesumkarba un augsts apgriezienu diapazons vecteva 1,2 no 2101 no 1974 noripoja teju 300 000 un tikai tad saakas nelielas eljas zudumi , salidzinoshi vidusmeera pec 1990 1,6 motoriem taadi rodas jau no kaadiem 150 k uz ausghu.
nemaz nerunajot par visiem parejiem 101 nakts pasakām kas saistās ar vaz dazubrid "unikālo" detaļu kvalitāti.

starp citu , nez ka jums varu pateikt bez lobeshanas ka kaut ari man rezerve stav USSR laika aporas un citi brinumi , tieshi prieksha sharas augsha apaksha abas puses amn stav virsuu FENOX ,. tjipa kkads baltkrievu razhotaajs cik noprotu , jasaka ka opagajushi aptuveni 15 000k un paldies dievam e mazako problemu. kas zin varbut ari musdienas bijushaja USSR teritorija medz ari kautko sakariigu uzrazhot.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 1,7 bloks

20 Aug 2013, 23:15

A kas ir huinja ar ko negribi smeereeties?
Nav jau jaaperk suudiigs motors un kapeec nodarboties ar gilZeeshanu lai buutu apzinja, ka vot tagad buus resuurss. Vienkaarshi jaasameklee labs pamats un jaspaarlasa ar labaam detaljaam. Vai jasnopeerk mersedess kura motoram ir milions km resuurss :D
Pagaidaam par fenoksu neki sliktu teikt nevaru, ir daudzas detaljas no sshis firmas pat sajuuga disks.......
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 1,7 bloks

21 Aug 2013, 08:52

rallyfan
Nu beidz tā nu nebūs,ka nekas nebūs jādara,vazam mēdz izlīst tādi niķi un stiķi.
IR man bijušas Lemforder šarnīrs,kas likās būs nu uz gadiem pieciem,nogāja 3 mēnešus.....
==========================
Vispār jau, pirmkārt, OEM detaļām, kuras piegādā konveijeriem no ražotāja un "retail" klases
detaļām, ko piegādā rezerves daļām un tirdzniecībai, ir dažādas "svara kategorijas" :) Un nav
dzirdēts, ka Lemforder piegādātu savu preci VAZ konveijeram ...

I man tagad ir lādēšanas relejs kurš kalpo precīzi gadu
I adatas karbiņā ir gājušas pa divām nedēļām
I ar svecēm ir bijis jautri,ar NGK (ko vairs nekad mūžā negrib redzēt savos dzinējos) ar
vienu komplektu nobraucu 1000km un ar nākamo 250km
Ta,ka nu ar vazu braucot ir jābūt gatavam uz visādiem pigoriem
=====================
Jāsaka, ka neviena no šīm pozīcijām neattiecas uz VAZ tiešā veidā, VAZ neko no tā neražo,
tas ir milzu akmens piegādātāju dārziņā, ar kuru VAZ cīnās jau gadiem!
1) Lādēšanas relejus (kāda tipa tev ir?) VAZ nu galīgi neražo!
2) Vienīgās karburatoru detaļas, kurām var daudzmaz uzticēties, tostarp remkomplekti, ir
ar OEM marķējumu - "ДААЗ"! Viss pārējais ir "kooperatīvs" un var būt ražots arī
Cilvēkēdāju salās zem palmas!
3) Ar svecēm lieta ir tāda, ka tirgū ir milzu daudzums viltojumu, vienmēr esmu pircis NGK
sveces no vienīgā tiešā importētāja "Leinod Technics", un nav bijis it nekādu problēmu ...
Tā ka principā var ar VAZu braukt bez īpašām galvassāpēm, ja attiecīgi to iepriekš sagatavo.
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 1,7 bloks

21 Aug 2013, 12:02

lai neviens neapvainojas bet vispar ta jau taada seetas runashana vien ir , gribi lai tjipa iet miljonu japerk mersedes , visi blekji ir blekji un tas mersis jau arii it seviski vecie gaaj to miljonu un viens griekija pat divus bij nobraucis ar 200to veco taksi , ka diez kapeec , tapeec ka razoshana izmanto augstas klases detaljas un metala sakausejumus + komplekteeshana notiek profesionalju darba rokaam.
a kas notiek VAZ , brežņevs saprot ka nespej pieražot militāro ekipējumu pietiekošā skaitā lai uzvarētu "pūstošos "kapitālistus un izdomā ka nah** laižam metala krāsnis civilām vajadzībam uz max jaudām un sliktiem sakausējumeim , gan aju opīši paši pratīs izsmēret ar tonnu nigrola visas malas gan nesapūs , tas nekas kā rūsa saka mesties metālam no vidus pat un tur vairs nepalidzeja nekada kjimiska apstrada no arpuses.
lidzigi ar vaz motoriem. teiksim tā kāda tā laika vara un uzskati un cilvēki tāds arī auto un tā izpildījums. principā jau ja tā pavisma atkl;āti jāsaka mēs kas te ņemamies ar tiem vaziem palielam to daram tikai tapēc ka ir kkads slēpts entuziasms un fanātisms un ar vēstures smaržu apvītām lietām , jo tīri tehniski runājot tas īsti nav tā vērts jo dzīve ir īsa un vaza iegul'ditais laiks nekad atpakaļ dabūnams nebūs nevienā naudā.
un dēl tām pāris priekšrocībām ka vinsh ir elementārs un viegli labojams tehniski , tas vēl nebūt neatsver to ka viņs ari ir uztasīts tā ka katram pēc nopirkšanas pašam vēlreiz japarskrūve bezmaz.

nu un tad labi apzinoties visu šo un tomēr saprotot ka detaļu rezervē ir daqudz , auto lai nu kāds bet vēsture ir neizmaināma un ģimenē paudzēm braukts , kapēc tad drsku vēl nepačakarēties un neuztaisīt no viņa kautko ilgmūžīgu tīri prieka pēc , jo piekrītu par atmaksāšanos tur pat runas nevar būt par lietderīgumu arī diži ne , jo ja vnk gribās jaudu var nopirkt stock 2,5 e36 un dzīt un dzīt un nekas nebūs ne jāslīpē ne jāgilzē un izmaksās tikpat cik man viens motors.
taka tas ir nekas cits ka entuziasms.

par NGk runājot es arī nesaprotu kur jūs vinas esat pirkuši , nu nevar noiet NGK orignalas sveces 250km , jebkura krievu svece noies ilgak pat.
ar vaz detalja ir taa ka ir jabut zilniekam , piem perkot lienes iela vai vel citur kautkur baigi jaazin ko peerc ir labas mantas un ir pedigie suudi.
piem pirkt tagadeja razojuma krievu bukses prieksejiem plauktiem ir nepraats man saspregaaja pa pusotru gadu nobraucot 10 000 tas ta4 ir smiekligi, atradu USSR ieliku taas un miers kopa ar visma ta laika atspreem un visu kas vele bij liekams.
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: 1,7 bloks

21 Aug 2013, 15:35

Tur jau tā lieta,ka uzdrukāt var visu ko,bet,ja TU esi pircis ķip it kā labā veikalā,kas galvojot,ka viss ir labs u.t.t.....tad nu tā gadās,nu neko darīt,braucu ar BERU un Bosch svecēm un ar to tēmu nav bijušas problēmas.

Labi,Ruu bišķi Tu ne tā saprati mani.
Nebija jau runa par to ko ir ražojis VAZ zavods,vienkārši ir lietas mašīnā,kas var nojukt pēkšņi
(kā mans foršais lādēšanas relejs,kuru nekur citur,kā Lienes ielā nenopirkt jo lūk it tāds baigi spec šim auto) http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W000367 ... llyfan.jpg
Un ražojis to VAZ vai kāds cits,bet,ja notiek,tad var arī nekur netikt tālāk.....!

Un,ja paturpina par buksēm,tad nu man arī ir krājumi,uzliku amīšiem no psrs krājumiem,pēc nedēļas palīdu vēlreiz zem mašīnas (arī tās jau bija sasprāgušas),bet bremžu trubas jā,krievenes kalpo ilgi,nopērc te kk mūsdienīgu 2 gadi un met ārā,tā kā cik garš tik plats.
Katram vnk sava pieredze un iespējas un daram kā gribam,galvenais,lai ripo :draugi:
 
User avatar
Alutinsh
Vazists
Posts: 483
Joined: 25 Jan 2013, 18:29
Automašīna: e36
Telefons: 28302495
Location: Skrundas nov.

Re: 1,7 bloks

21 Aug 2013, 16:07

kas var nojukt pēkšņi
(kā mans foršais lādēšanas relejs,kuru nekur citur,kā Lienes ielā nenopirkt jo lūk it tāds baigi spec šim auto) http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W000367 ... llyfan.jpg
Saldū arī var! ;)
Vaz Vasara 2013: Ainaži - Rucava + Trase = 666km
Pretī Zelta Rudenim 2013: Skrunda - Kandava + Trase = 123km
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: 1,7 bloks

21 Aug 2013, 20:16

kas var nojukt pēkšņi
(kā mans foršais lādēšanas relejs,kuru nekur citur,kā Lienes ielā nenopirkt jo lūk it tāds baigi spec šim auto) http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W000367 ... llyfan.jpg
Saldū arī var! ;)
Paldies,lūdzu iedod adresi,tomēr tuvāk,kā Rīga,a to Liepājā šāda ekstra nav
 
User avatar
skalins
Vazists
Posts: 484
Joined: 09 Dec 2012, 12:03
Automašīna: 21063

Re: 1,7 bloks

21 Aug 2013, 21:14

Rudenī apmainīju plaukta bukses un nemaz nebraucot,jo auto pa ziemu garāžā,pavasarī bija galīgi saplaisājušas!!! ;)
 
melnis
Vazists
Posts: 546
Joined: 24 Jun 2009, 17:21

Re: 1,7 bloks

21 Aug 2013, 21:23

kas var nojukt pēkšņi
(kā mans foršais lādēšanas relejs,kuru nekur citur,kā Lienes ielā nenopirkt jo lūk it tāds baigi spec šim auto) http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W000367 ... llyfan.jpg
Saldū arī var! ;)
Paldies,lūdzu iedod adresi,tomēr tuvāk,kā Rīga,a to Liepājā šāda ekstra nav
saldus lielā iela 62b, Skrundā var mēģināt uz Liepājas ielas (iela uz kuras atrodas skola) auto rez. daļ. veikalā kaut ko atrast žigulim, uz vietas parasti šis tas ir.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest