Visu laiku bija problēma ar to ka motors ir auksts, beigās sāku kruķīt pauri kā lai saved termostatu kārtībā, jo pats par sevi viņš strādāja, tikai tas ka klapi viņš līdz galam neaizvēra un sanāca ka labs daudzums šķidruma nonāca radiatorā kamēr dzinējs ir auksts, un tapēc viņš arī nesilst.
Virs skrūvītes kas redzama bildē vajag izurbt caurumu termostata korpusā.
pēc tam izgatavot šādu rīku ar kuru to skrūvi varētu pagriezt
tad ar rīku caur izurboto caurumu ir iespējams skrūvi paskrūvēt laukā tādejādi nolaižot termostata klapi zemāk līdz tā blīvi pieguļ korpusam.
tad uz cauruma pielodē uzgriezni un tajā ieskrūvē skrūvi sasmērētu ar silikonu lai caurumu noslēgtu
pēc tam var termostatu iemest katliņā un uzlikt vārīties, ja īsi pirms ūdens vārīšanās tas sāk vērties vaļā, tad viss ir ok. es gan savu kādas 6 reizes vārīju kamēr noķēru momentu kad klape atdziestot vienmēr blīvi aizveras. Tagad motors ātri uzsilts un temperatūra arī turas smuki pa vidu (2101).