Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Ja klausīt ko šeit saka KLIEVIS tad forums ir jātaisa ciet, lielākus motorus- kam tas vajadzīgs, lielās galvas kam tas vajadzīgs, atvieglināts spararats kam tas vajadzīgs, tad viņs vienkārši nav sapratis ši dzīvestila jēgu, kuri brauc ar vaz, šeit jau neaizrauj svilpojošās durvis, tas ka nevari normāli noparkoties, tas ka mašīna varbūt nav tik stabila uz ceļa, tas ka komforts nav tik labs, bet patīk, tas ko var uzlabot pa lēto un ar savām rokām, tieši tā izzināšana ir tas kas airauj , uzdrīkstēšanās, iespītēt tiem kas brauc ar bmw, bet kāpēc lai neuzlabotu dinamiku ja tas ir iespējams par sprātīgu naudu un rezultāti ir diezgan jūtami sākotnēji, pēc tam jau pieaugot prasībām tas izdodas arvien grūtāk un pa lielāku naudu.Kā reiz teica Klievis spararata atvieglināsāna dzinējiem līdz 150Zs nav vajadzīga. Tā ir tāda skriešana līdz jo sportā tā dara bet reāli tas ir katram auto induviduāli, nevajag viskaut ko sagramstīt kas neatiecās uz žiguli!
Žigulim "ielas sporta" un pat šosejā cik zinu tie kas ķer sekundes to nedara, tas nav vajadzīgs, var dažus simtus gramu noņemt, nobalanset.
Un vēl par sparata atvieglināšanu pec prakses uzrāvien atvieglinātam ir jūtams atvieglināju no 6.65 šķiet līdz aptuveni 5.2 kg un tanī pašā laikā palielināju kompresiju pa vienkāršo un rezultāts ir ļoti labs ļoti dinamisks pie maziem apgriezieniem un guršanu vai nevilkšanu kalnā nejūt. Ieguldot žigulī apmēram 300 eiro var panākt ļoti jūtamu rezultātu. Pēc tam jau būs grūtākJa klausīt ko šeit saka KLIEVIS tad forums ir jātaisa ciet, lielākus motorus- kam tas vajadzīgs, lielās galvas kam tas vajadzīgs, atvieglināts spararats kam tas vajadzīgs, tad viņs vienkārši nav sapratis ši dzīvestila jēgu, kuri brauc ar vaz, šeit jau neaizrauj svilpojošās durvis, tas ka nevari normāli noparkoties, tas ka mašīna varbūt nav tik stabila uz ceļa, tas ka komforts nav tik labs, bet patīk, tas ko var uzlabot pa lēto un ar savām rokām, tieši tā izzināšana ir tas kas airauj , uzdrīkstēšanās, iespītēt tiem kas brauc ar bmw, bet kāpēc lai neuzlabotu dinamiku ja tas ir iespējams par sprātīgu naudu un rezultāti ir diezgan jūtami sākotnēji, pēc tam jau pieaugot prasībām tas izdodas arvien grūtāk un pa lielāku naudu.Kā reiz teica Klievis spararata atvieglināsāna dzinējiem līdz 150Zs nav vajadzīga. Tā ir tāda skriešana līdz jo sportā tā dara bet reāli tas ir katram induviduāli, nevajag viskaut ko sagramstīt kas neatiecās uz žiguli!
Žigulim "ielas sporta" un pat šosejā cik zinu tie kas ķer sekundes to nedara, tas nav vajadzīgs, var dažus simtus gramu noņemt, nobalanset.