Page 7 of 13

Re: Žiguļu kauss

Posted: 10 Mar 2016, 12:35
by robs
Nu ko varu teikt...krāj naudu amortizatoriem,......pareizie ~ 700eur gabals
Izklausās pesimistiski no tavas puses. Ja šābrīža noteikumi attiecībā uz amortizatoriem netiks mainīti, tad tiešām uzvarēs tas, kas uzliks Ohlinus (ar iekšējo rezervuāru) pa 700 eur gab. Redzēju kā tādus amortizātoru spečuks gatavo Dzintara apļa braucējam.

Vai tiešām tik grūti noteikumos iekļaut mono amortizātorus visiem, piem KYB, plus pieķeksēt klāt, ka drīkst izmantot arī standarta VAZ amortizātorus?

Pats taisījos pirkt KYB Ultra SR, bet pagaidām vēl nesteigšos.

Re: Žiguļu kauss

Posted: 10 Mar 2016, 15:25
by Juris
jā Elf .. Tev nav nekādas teikšanas pie teh.not?

mani arī interesē, kas būs ar dzinējiem, jo jāsaliek jauns

Re: Žiguļu kauss

Posted: 10 Mar 2016, 17:51
by JaunaisVazists
Nu ko varu teikt...krāj naudu amortizatoriem,......pareizie ~ 700eur gabals
Izklausās pesimistiski no tavas puses. Ja šābrīža noteikumi attiecībā uz amortizatoriem netiks mainīti, tad tiešām uzvarēs tas, kas uzliks Ohlinus (ar iekšējo rezervuāru) pa 700 eur gab. Redzēju kā tādus amortizātoru spečuks gatavo Dzintara apļa braucējam.

Vai tiešām tik grūti noteikumos iekļaut mono amortizātorus visiem, piem KYB, plus pieķeksēt klāt, ka drīkst izmantot arī standarta VAZ amortizātorus?

Pats taisījos pirkt KYB Ultra SR, bet pagaidām vēl nesteigšos.
Principā tas nav normāli ,ka mašīna man izmaksā mazliet vairāk kā amotizātori. Glūži neiespējami iekļauties viņu teiktajā ,ka tās ir hobija tipa pasākums.:D Ja būtu oriģinālie vaz amortizātori tad būtu viss labāk. Nu labi maksimums KYB ,bet nu lai tā būtu...

Re: Žiguļu kauss

Posted: 11 Mar 2016, 09:31
by elf
Tehnisko noteikumu izstrādi ir uzņēmies Ivo.....sola ka būs sapulce pirms pieņems Tekniskos noteikumus...izsakat savus priekšlikumus....mēģināšu kautko darīt lietas labā..

Re: Žiguļu kauss

Posted: 11 Mar 2016, 13:15
by JaunaisVazists
[quote="elf"]Tehnisko noteikumu izstrādi ir uzņēmies Ivo.....sola ka būs sapulce pirms pieņems Tekniskos noteikumus...izsakat savus priekšlikumus....mēģināšu kautko darīt lietas labā..[/quote
Mans priekšlikums ir tie paši noteikumi,kas bija 2015 gada sezonai.

Re: Žiguļu kauss

Posted: 12 Mar 2016, 02:04
by Juris
turamies pie standarta .. tik kaut ko jāizdomā ar piekari asfalta trasēm

Re: Žiguļu kauss

Posted: 12 Mar 2016, 09:16
by JaunaisVazists
turamies pie standarta .. tik kaut ko jāizdomā ar piekari asfalta trasēm
Pilnīgi piekrītu ,ja ir standarta klase tad ir jābùt standartam.

Re: Žiguļu kauss

Posted: 14 Mar 2016, 16:30
by elf
turamies pie standarta .. tik kaut ko jāizdomā ar piekari asfalta trasēm
Bet viens otrs standarts biķerniekos brauca ātrāk nekā brīvās klases vazi.....un lika iekšā līkumos...tad kas vainas piekarei???

Re: Žiguļu kauss

Posted: 14 Mar 2016, 18:18
by robs
Tehnisko noteikumu izstrādi ir uzņēmies Ivo.....sola ka būs sapulce pirms pieņems Tekniskos noteikumus...izsakat savus priekšlikumus....mēģināšu kautko darīt lietas labā..
Manuprāt, esošo noteikumu redakcija ir ļoti veiksmīga un jau daudzus gadus sevi pierādījusi kā optimāla standarta klasei. Ja tiek plānotas kādas izmaiņas, tad būtu tikai loģiski, par tām informēt dalībniekus krietnu laiku iepriekš nevis pāris nedēļas pirms gonkām. 2016. gada noteikumi izstrāde ir labs pamats plānot noteikumus jau 2017. gadam lai jebkurš braucējs jau šogad redzētu, kādas izmaiņas tiek plānotas uz 2017 gadu.
Vadoties pēc šāda principa, 2016. gada noteikumos drīkstētu izmainīt tikai divus punktus: 4.11 (monoamortizātori) un 5.8 (galvas slīpēšanas ierobežojums), jo par šām izmaiņām dalībnieki tika informēti jau gadu atpakaļ. Loģiski būtu šo abu punktu izmaiņas veikt un tos iekļaut jaunajos noteikumos, jo tas padarīs standarta klases žiguļus vēl līdzīgākus spēka un piekares ziņā un mazinās plaisu starp ātrākajām un lēnākajām a/m. Protams citi tieks, ka standarta klasē jābrauc ar standrarta amortizātoriem nevis, piemēram, KYB, bet es tam nepiekritīšu. Ir jāpieļauj racionāli uzlabojumi nedaudz virs standarta, lai brauktprieks ar žiguli būtu lielāks. :brauc:
Turklāt esošais punkta 4.11 formulējums nav īpaši precīzs, tādēļ pieļauj daudz improvizācijas un testēšanas iespējas ar amortizātoriem (kaut vai tie paši Ohlins), kas protams rada papildus izmaksas un palielina naudas lomu rezultātos. Ātrāk vai vēlāk organizātoriem tā pat būs šis punkts jāierobežo (drīzāk jau ātrāk, jo asfalta trašu un šosejas īpatsvars tikai pieaug).

Re: Žiguļu kauss

Posted: 14 Mar 2016, 20:15
by JaunaisVazists
Labi,lai būtu tie mono amotizātori ,bet vajag tehniskos noteikumus taisīt gadu uz priekšu. Es piemēram ļoti rēķināju vai finanses atļaus īstenot sapni par dalību vaztusā. Galā rezultāts ir tāds ,ka iespringstot var tikt galā. Bet tagad rodas problēmas par to vai vispār bija vērts sākt bùvēt ,jo viss paliek arvien dārgāks un dārgāks. Runājot par plaisu starp ātrākajiem un netik ātrajiem ir tā ,ka ne visiem ir iespējas atļauties. Citi brauc tikai prieka pēc nevis dzenoties pēc kādiem rezultātiem.