Labs vakars vazsti. Ceru uz Jūsu atsaucību un palīdzību karburatora jautājumā.
Mans žugulīts 2103, 1976.gads, 1.5l motors, virsu oriģinālais DAAZ 2103-1107010-01 karburotors, tautā saukts par DAZZ veber utt.
Jau kādu labu laiku atpakaļ parādījās problēma - gan aukstam gan iesilušam motoram strauji uzdodot gāzi motors it kā "aizrijās". Šo problēmu arī nerisināja ne ļoti trekns ne ļoti liess degmaisījums - gan pats izekseprimentējos ar skrūvēm gan meistars servisā. To risināju ar nedaudz pavilktu čoku - apgriezieni tad bija bišku virs tiem grāmatas 900, kaut kur ap 1000 bet vismaz gāja+/- ok
Sākumā braukāju ar uz "čujņiķu" saregulētu - uzregulēju mazākus apgreizienus, lai ar pavilktu čoku var uz tiem 1000 apgriezieniem normāli rullēt, ja uzregulēja jau uzreiz tos grāmatas 900 vai pat 1000 - dodot gāzi norīstījās, so labāk ar pavilktu čoku bet visam normāli rullēt.
Nedēļu atpakaļ servisā saregulēja gan aizdedzi gan karbuli lai skati var iziet, meistars teica ka kkas karburatoram nav riktīgi, jo nevar to pirmo "aizrijienu" novērst, bet nu skati iziet tas netraucēs. Tā arī bija, skate rokā es laimīgs, arī par nedaudz pavilktu čoku rullēju, kaut arī līdz galam, protams, tas nepatika.
Tad pienāca šī otrdiena un pēkšņi lai žigulīts nemirtu nost vairāk par pusi čoka jāvelk ārā, kas galīgi nelikās riktīgi, atgāzes kas nāk no bloka ārā uz gaisa filtru baigi pēc benzīna ož.
Nezinu vai labāk pirkt jaunu karburatoru, lietotu no cita 2103, kas var nebūt labāks, vai remontēt veco? Kaut kur biju dzirdējis ka vecos karbiņus (veber replikas) varot sataisīt ka iet labāk par jaunajiem solex, nezinu vai tā ir vai nav, labprāt uzklausīšu ieteikumus.
Atajucu vaļā - dīzes tīras - nav nekādu problēmu, kas kristu acīs