Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
Burner
Vazists
Topic Author
Posts: 50
Joined: 08 Jul 2009, 21:15

Patēriņš!

08 Jul 2009, 21:32

Sveiki.. Nu tad man ir šāda problēma,man ir 11 žikus motors un mehāniskais karbūzis... Tātad žikus 7 gadi garāžā bija nostāvējies, bet nu saglabājies godam. Tagad izvilku ārā bija dažas problēmas ar lādēšanu un uguņiem, ok tās atrisināju.. Bet tagad braucot ievēroju,ka benzīna patēriņš ir diezgan liels, tas ir apmēram 15litri uz simtu! Ok ņemu karbūzi un pēc grāmats noregulēju,dīzes ar pareizās sameklēja, apgriezienus motoram nogriezu,lai brīvgājienā tahometrs stāv apmēram uz 7, bet tikuntā nevar iebraukt zem 10 uz 100 litriem :( Ar vienu litru aptuveni nobraucu 9km un tas ir braucot uz 70 un turot ar 4to robu 2,5 štukas apgriezienus.. Man vairs nav varianti ko tur varētu darīt,lai dab''utu vismaz tos 8 litrus uz simtu.. paldies par palīdzību jau iepriekš!
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Patēriņš!

08 Jul 2009, 21:44

Ieteiktu parbaudīt visu mašīnu,a ne tikai karbuzi. Spiedens riepās,gultņu regulēšanu,bremzes var būt biškiņ ķilejas, aizdedzes sistēma, vārstu regulēšana, par gaisa filtru domaju ka varam nerunat. Arī uz pateriņu ietekme atvertie logi. Cinies, var būt manas padomes palidzes.Veiksmi!
 
Burner
Vazists
Topic Author
Posts: 50
Joined: 08 Jul 2009, 21:15

Re: Patēriņš!

08 Jul 2009, 21:48

Nu paldies! Nu vārstiem normāla atstarpe, arī neklab. Ripeas šodien uzpumpēju,visās pa 2 atmosfērām. Aizdedzi ar vakar regulēju un gaisa filtrs ir jauns :) Nu tie atvērtie logi jau nedaudz tikai kautko maina! Precīzāk nav nekādu variantu? Žiks jauns un labs, bet nevaru ar šo lietu tikt galā, patēriņš taka 3litrīgajam BMW :(
 
User avatar
wipers
Vazists
Posts: 855
Joined: 23 Jan 2009, 19:44
Automašīna: VAZ 2103

Re: Patēriņš!

09 Jul 2009, 00:05

Jaa taa ir probleema shiem vecajiem autinjiem, nav diez ko ekonomiski. Man ir 2103, ziemaa tiehaam ekonomiski braucot, varejo ndoziit liidz 7,8 litri. Tagad kad pa shoseju vaaleeju uz 140km/h nepaarsniedza 10l, meeginaashu vel pa ekonomisko pa strasi uz 80km kurinaat, ceru ka buus 8l bet nezinu.

Man liekas ka 8 ir ljoti labi shiem vecajiem ciiniitaajiem, bet man tika motors paarlasiits, jauni gredzeni, shaales, cilindri netika freezeeti, nebija tik izdilushi, bet gredzeni bija taadi bikuciit iekoceejushi. AAA un protams man ir shauras diizes karbuuzi, reizem vinjs takaa chut chut raustas, jo takaa degmaisiijums par "vieglu" benjas takaa pa maz sprizee, bet ja dod griidaa arii taa var freezeet ka neliekaas. Ja karbuuža parjaukshana, diizu mainja neliidz, paarjauc motoru, domaju tas gan derees ;)
 
Burner
Vazists
Topic Author
Posts: 50
Joined: 08 Jul 2009, 21:15

Re: Patēriņš!

09 Jul 2009, 00:23

Hmm tad tu saki,ka vainavarētu būt gredzenos? Jo karbūžus mainu, konstruēju pēc grāmatas, braucot 70km/h netieku zem 10litri uz simts.. Vienam paziņam draugs arī 21063 vazam servisā regulējot dabuja 6 uz simtu pa štrāsi, pa pilsētu 8!
 
User avatar
wipers
Vazists
Posts: 855
Joined: 23 Jan 2009, 19:44
Automašīna: VAZ 2103

Re: Patēriņš!

09 Jul 2009, 00:32

Jaa karbuuzis, ne vien labi jasaliek, bet ari labi jaapieregulee. Bet ja vaina ir motoram iekshaa, tad karborators nekaa nedos. iipashi ja vinjs tik ilgi nostaaveejis garazaa, eljja tur vareetu buut diezgan pretiiga ieskhaa. Es savu kad pirku, nebija pat itkaa ilgi stavejis, ar no opja pikrsu shis dievojas ka mehanikjis esot, ka viss kartiiba, bet pashaa motoraa briinumul ietas dariijas nolauzts mierinatajs pa iekshu kuulas, utt, var uzmest acis manejam

viewtopic.php?f=24&t=329

Eksperts nesu, bet pie tik ilgas staveeshans ietiektu parlasiit motoru, ja doma visu parkrasot, tad motoru tik un taa prasas celt ara lai motortelpu izkrasotu ;)
 
Burner
Vazists
Topic Author
Posts: 50
Joined: 08 Jul 2009, 21:15

Re: Patēriņš!

09 Jul 2009, 00:34

Nu manejais vēl neprasās pārkrāsot, lai gan tik ilgi stāvējis, toties rūs avartekt vispār nav, tikai izpūtējam. Hmm ar ko tad iesaki,lai sāku? Pārējo esmu savedis kārt'ba, galvenais tagad to ekanomiju dabut!
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Patēriņš!

09 Jul 2009, 08:59

Reiz bij 21011 ar 1300cm motoru.Motors pēc kapitālremonta viss saregulēts. Ziemā tika braukts uz darbu .2km uz vienu pusi 2km atpakaļ ,auto praktiski visu laiku sasalis.
Kā domājat kāds bij degvielas patēriņš ??????? 40litri uz 100km
 
Burner
Vazists
Topic Author
Posts: 50
Joined: 08 Jul 2009, 21:15

Re: Patēriņš!

09 Jul 2009, 11:39

Hmm un ko tu ieteiktu darīt lietas laba, lai viņš paietu zem tiem 10mit uz simtu!?
 
PowerVAZ
Vazists
Posts: 32
Joined: 15 Jun 2009, 15:05
Automašīna: 21011

Re: Patēriņš!

09 Jul 2009, 13:45

Nu redz kur Elf pateica labu lietu, man ar sākumā neienāca prātā, auksts motors vairāk patērē tāpēc, ka vajag treknāku maisījumu, un pievērtu čoku.
Pārbaudi termostatu, varbūt tu visu laiku brauc ar aukstu motoru. Tie termoststi žiguļiem mēdz ātri nobojāties īpaši tad, ja dzesēšanas šķidruma vietā ieliets ūdens, vai spēcīgi atšķaidīts ar ūdeni.

Nākamais protams ir karburātors. Ja daudz patērē droši vien lej iekšā pa daudz benzīnu, attiecībā tam cik tiek iesūkts gais.
Pirmā lieta, pārbaudi adatiņu pludiņam, varbūt ka karburators nepārtraukti pārlejās. Man tamlīdzīgi bija,
pat tukšgaitā strādājot benzīns vienkārši pilēja motorā iekšā pa abām karburātora kamerām. Tikāi tā parādība brīšiem ir brīžiem nē, kā adatiņai padādās trāpīt brīžiem noslēdz brīžiem nē.

Tālāk pārbaudi pludiņa līmeni, cik lielu tur un vai nau uzliktas lielākas dīzes naivā cerībā dabūt ārā lielāku jaudu. Ja līmeni uzliksi mazāku maisījums būs liesāks un patēriņš mazāks, bet ja uzliksi pārāk mazu būs mazāka jauda un grūtāk piestartēt. Tā kā izvēlies starp jaudu un ekonomiju. Labāk jau kaut kur pa vidam :)

Vēl labu pazīmi pārāk treknam maisījumam var noteikt lielāku gabalu brauktam un labi uzsilušam motoram. Ja pēc brauciena izslēdz aizdedzi un motors pēc tam vēl uzsit dažus darba gājienus un itkā negrib apstāties, tad ir krietni pa trekns maisījums, jo uz virzuļa palikušie izdedži kvēlo un turpina izdedzināt degmaisījumu pie izslēgtas aizdedzes.

Jā un protams aizdedzei jābūt noregulētai :)

Ar motora izārdīšanu gan nepārsteidzies, ja eļļu neēd, briesmīgi nedūmo, sveces ar ēlļu nepiesviež, par kartera venilāciju gāzes ārā kā par izpūtēju nepūš, uz tehnisko apskati atgāzes var pieregūlēt tīri labas, pa izpūtēju dzesēšanas šķidrumu ārā nepūš, un dzesēšanas šķidrums neburbuļo vai citas tamlīdžigas lietas nav, tad diez vai motors beigts.

Nu tas par tiem atvērtiem logiem un patēŗiņu :) :) :) :) :) :) :) :)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests