Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: NOZAGTS VAZ 21063(atrasts)

05 Nov 2015, 12:47

Palsies, izsmeļoši :thumbup:
čigāni lapni izpalīdzēja pastāstot par šādas darbināšanas pamatprincipiem.
:rofl:

Stūre ķeras jo ir nolausts aizsargmegānisms, ir diezgan bīstami ar tādu braukt jo jebkurā momentā var ieklemēt!
Izjaukt bija pagrūti, jaizurbj un jaizjauc slēdzene, lai tiek klāt pagriezst bez atslēgas tad var izņemt kā parasti ar nelielām grūtībām jo salauzstā aizsargmehānisma daļas gabali traucēs.
 
User avatar
Rupp
Vazists
Posts: 129
Joined: 12 Jun 2013, 11:53
Automašīna: 2103
Location: Talsi

Re: NOZAGTS VAZ 21063(atrasts)

10 Nov 2015, 11:27

Kādu laiciņu atpakaļ jau šo visu izlasīju. Un prieks, ka mašīna atgriezusies pie saimnieka. :brauc:

Kā zināms Rīgā un ap Rīgu tie žiguļi laiku pa laikam tiek nozagti. Vienmēr redzot, ka vakaros/naktīs stāv žigulis un ielas, vienmēr sejā man parādās smaids un pie sevis nodomāju, laikam saimniekam garlaicīga dzīve, tāpēc jaātstāj žigulis uz ielas ar cerību, ka rīt varēšu publicēt ka nozagts un ar paziņām/čomiem braukt meklēt :rofl: bet nu tas tā ir, tā ir kā sava veida spriedums jau, ja to auto atstāj uz ielas. Jo mēs visi labi zinām kāda ir mūsu sabiedrība un to, cik laiks nepieciešams, lai pilnīgākais zābaks nozagtu žiguli. Es domāju, ka cilvēkam kurš labākajā gadījumā māk braukt ar mašīnu un nav nekādas zināšanas par pašu auto vajadzētu kādas 5 minūtes lai nozagtu žiguli. Trīs darbības un žigulis aiziet prom.
1. Dabū durvis vaļā, salauž slēdzeni, lai mazāki zaudējumi.
2. Salauž stūres bloķi.
3. Vai nu piedarbina satinot divus vadus ieslēdzot aizdzedzi un divus īslaicīgi savienojot starterim vai arī, ja bail no dzirsktelēm izņem sprostu un tā pat to pašu serdi izņem ārā un tā pat pagriež un rūc.

NEvienam konkrēti nedomāju šo, bet atstājot Rīgā uz ielas žiguli, tas ir sava veida sprots, no rīta ejot uz auto un domāt būs vai nebūs...
 
User avatar
Ogre
Vazists
Topic Author
Posts: 228
Joined: 13 May 2014, 16:24
Automašīna: 11,03,40,40,2125

Re: NOZAGTS VAZ 21063(atrasts)

10 Nov 2015, 18:35

Jā, tā jau ir, bet konkrētajā gadijumā šis žigulis ir ikdienas auto, kas nav tik ideāls, lai uzreiz liktu muzejā, taču nav ari rūsējis, protams. Mēs jau domājām, ka jā, tagad vairs uz imantu nevarēs braukt ar žiguli, bet uzreiz arī sapratām, ka kāda tad tev jēga no mašīnas, ja tu ar viņu nevari nekur aizbraukt, tas arī ir absurds. Jāpadomā par kaut kāda veida pretaizdzīšanas sistēmu un jācer, ka nekas tāds nenotiks vēlreiz. Nav jau tā vērtība tik liela tam auto, it īpaši zagtam.
 
User avatar
bd8599
Vazists
Posts: 885
Joined: 09 Jan 2008, 16:00
Automašīna: 2103
Location: Rīga

Re: NOZAGTS VAZ 21063(atrasts)

10 Nov 2015, 19:13

Odiņam taisnība.
Reāli padomājot par pretaizdzīšanas štelli līkročiem zūd iespēja nozagt. Ticiet man, tie, kas māk aizdzīt žiguli, nemāk atrast, kur nu vēl neitralizēt sikretku.
Personīga pieredze.

Sent from my Iphone25s using pirksti.
Bez paraksta.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: NOZAGTS VAZ 21063(atrasts)

10 Nov 2015, 20:18

Visiem nevar būt privātīpašumi vai garāžas, kur turēt :eh:
Žiguli zaga jo viegli nozagt, standarta signalizāciju + kādu drošības mehānismu vajag, ssā tagad tirgojas pedāļu saslēdzējs :)
Manējo žiguli arī nozaga un arī veiksmīgi atguvu, nebiju paspējis uzlikt signalku.
 
User avatar
Ogre
Vazists
Topic Author
Posts: 228
Joined: 13 May 2014, 16:24
Automašīna: 11,03,40,40,2125

Re: NOZAGTS VAZ 21063(atrasts)

10 Nov 2015, 20:35

Visiem nevar būt privātīpašumi vai garāžas, kur turēt :eh:
Žiguli zaga jo viegli nozagt, standarta signalizāciju + kādu drošības mehānismu vajag, ssā tagad tirgojas pedāļu saslēdzējs :)
Manējo žiguli arī nozaga un arī veiksmīgi atguvu, nebiju paspējis uzlikt signalku.
Tie pedāļu saslēdzēji ir baigā štelle, pirmo reizi, kad tādus ieraudzīju garažā, nevarēju saprast kam tādi ir domāti. Ja būtu dzīvojis padomju laikos, tad noteikti zinātu :)
Vienīgais mīnuss tiem pedāļu saslēdzējiem- neērta uzlikšana, varu jau iedomāties kā sākumā tas tiktu likts visu laiku un tad jau ar laiku paliktu slinkums un beigās atkal netiktu izmantots

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests