Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, wipers

 
samosval
Vazists
Topic Author
Posts: 12
Joined: 22 Jun 2016, 14:45

Re: Ņiva 2005.gada

28 Feb 2017, 14:24

Ok, bet tur nebus baigi dárgi?
Sazinájos ar officiálo dileri , kas ari ir Purvciemā, viens lukturis 64 eiro
Tādu summa man ir par dárgu,jo man vajag abus
Zinu viens no Daugavpils tirgoja abus pa 15eur, protams lietotus, bet labus, tik tagad vairs dabūt rokā nevaru, tapec meklēju kadus citus variantus...
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Ņiva 2005.gada

28 Feb 2017, 20:02

Pie dīlera cenas vienmēr ir lielākas!
Pazvani uz veikalu un pajautā cenu Tel.Nr.-29697586
 
Belka
Vazists
Posts: 273
Joined: 02 Sep 2012, 23:58

Re: Ņiva 2005.gada

02 Mar 2017, 07:54

Man laikam ir. Kadi 10 eur par abiem. 20077706
 
User avatar
Fiat 124
Vazists
Posts: 1287
Joined: 26 Jan 2008, 13:06
Location: Valmiera

Re: Ņiva 2005.gada

07 Mar 2017, 22:27

Tikai un vienīgi 4tā paaudze gāzei! Man ikdienas auto ir ar gāzi, nu nekādu problēmu, vienīgā atšķirība iebraucot benzīntankā jāpilda gāze nevis benzīns, ne tur kas smird(nu labi, labi arī parastajai iekārtai visticamāk nesmird, ja viss darba kārtībā!), ne atgāzes jāregulē pirms skates! Žikam gāzi nelikšu, jo gadā nobraucu pāris tūkstošus, bet no karburatora gan ceru atvadīties jau pavasarī...
Mans 2101 - ĶIRSIS
Mans "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"
Divi seši viens trīsi deviņi četri nulle seši, Artūrs
Image
 
User avatar
Ogre
Vazists
Posts: 228
Joined: 13 May 2014, 16:24
Automašīna: 11,03,40,40,2125

Re: Ņiva 2005.gada

09 Mar 2017, 00:07

Kā ziemas auto izmantoju spēkratu, kas aprīkots ar pirmās paaudzes gāzes iekārtu. Ir bijis arī ikdienas auto, kam bija 4.paaudze. Viens liels pluss, kas man patīk 1. paaudzei ir tāds, ka es varu šķilt visu laiku uz gāzīti un benzīnu neliet NEKAD! Līdz -15 grādiem šoziem piešķilās katru reizi, savukārt, 4.paaudzei auto pielec uz benzīna un vēl kādu laiku strādā uz benzīna, kāmēr uzsilst un tajā laikā tiek patērēts ievērojams benzīna daudzums. Atceros, ka aukstākajās dienās pat līdz 4km varēju nobraukt līdz pārslēdzās, īsos gabalos totāli neizdevīgi. 
Ja kārtīgi saregulē un nekur nav noplūdes, smaka arī ir ļoti minimāla.

Jautājums zinātājiem. 
Vai liekot ņivai 4.paaudzi ir kaut kāda uzparikte aizdedzes regulēšanai, jo gāzītei tā apsteidzes līkne atšķirās no benzīna un tā tiešām ideāli 1.paaudzi grūti saregulēt
 
User avatar
Fiat 124
Vazists
Posts: 1287
Joined: 26 Jan 2008, 13:06
Location: Valmiera

Re: Ņiva 2005.gada

09 Mar 2017, 16:33

Jā, par to, ka var uzreiz darbināt uz gāzes piekrītu, tas ir zināms pluss, kaut gan īsti pareizi tas nav, jo tikai pie 30 grādiem gāze sāk normāli iztvaikot... Bet nu naudu tas ietaupa makā, es savam Volvo diezgan daudz aukstajā laikā dabūju pildīt 95e! Nu tā nopietni tā aizdedzes korekcija ir paredzēta tikai tiem auto, kuri no rūpnīcas ir paredzēti kā BI-fuel, tur tad ir divas kartes gan aizdedzei, gan degmaisijumam!
Mans 2101 - ĶIRSIS
Mans "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"
Divi seši viens trīsi deviņi četri nulle seši, Artūrs
Image
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Ņiva 2005.gada

09 Mar 2017, 16:43

Temperatūru pie kuras pārslēdzas var iestatīt mazāku, limits tur ir, bet salīdzinot ar stock iestatījumiem atšķirība ir. Jā un 4gen signālus ņem no benzīna sprauslām tātad no standarta vadības bloka un attiecīgi gāzes vadības blokā ir kartes tieši gāzei ar visām vajadzīgām korekcijām.
 
kunkuls
Vazists
Posts: 393
Joined: 04 Aug 2009, 15:03

Re: Ņiva 2005.gada

09 Mar 2017, 21:46

Temperatūru pie kuras pārslēdzas var iestatīt mazāku, limits tur ir, bet salīdzinot ar stock iestatījumiem atšķirība ir. Jā un 4gen signālus ņem no benzīna sprauslām tātad no standarta vadības bloka un attiecīgi gāzes vadības blokā ir kartes tieši gāzei ar visām vajadzīgām korekcijām.
Neesmu saskāries ar vadības bloku, kurā jau ir kartes :)Bet tas tā.

4. paaudze krāmē virsū uztaisi auto kalibrēšanu un tad gaitā pieregulē pēc sajūtām un vajadzības. 
Pārslēgšanās slieksnis uz gāzi ja nekļūdos lētā gala iekārtai stagam - poļu verķis - ir 15 vai 20 grādi, bet jūtas, ka gāze kārtīgi netvaiko un nepareizi darbojas dzinējs. Noteikti var piekoriģēt attiecībā pret reduktora temperatūru, bet man slinkums, jo pārsvarās silst stāvot uz vietas un ar aizgrieztu pečkas radiatoru, lai ātrāk silst reduktors. 
12s 0-100km/h
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: Ņiva 2005.gada

09 Mar 2017, 22:20

Stagam jau var noregulēt cik sirds kāro to pārslēgšanos.  Ziemā sev uzgriezu 30c bet vasarā 15-20 grādi. Vispār vienīgā pretenzija pret stagu ir tas ka karte pilnīgi visa jāregulē pašam, gribētos jau lpgtech'u uzlikt, tur vismaz autonomi viņa tiek ieturēta. Un ar to gāzes iztvaikošanu jau arī daudz atkarīgs no sprauslu kvalitātes.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
samosval
Vazists
Topic Author
Posts: 12
Joined: 22 Jun 2016, 14:45

Re: Ņiva 2005.gada

31 May 2017, 12:50

Sveiki, ar Ņivu sāk kaut kas kustēties uz priekšu, drīz apskate, bet gribas nomainīt eļļe reduktoram, kāds no pieredzes var pastāstīt, kuru labāk un cik daudz vajadzētu?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests