Page 2 of 2

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 14 Oct 2016, 15:16
by kaspars50
Tādiem simptomiem var būt dažādas problēmas, mēdz spoles uzkarst un tinumos "aukstais lodējums" nostrādāt, komutatoram izejas tranzistors pārkarst un atslēgties (no pieredzes, protams arī holla devējs var niķoties un kā iepriekš tika minēts problēmas ar karburatoru.
Kā ir ar benzīna sūkni, tajā brīdī kad nelec benzīns ir? To vajag pārbaudīt tieši kad nelec, dzirksteli, benzīnu.

P.S.
Fenox spoles nav sliktas, kādreiz tās izmantoju vairumā japāņu aizdedžu pārbūvei, tikai divām bija defekti.
provēšu,skatīsies kas sanāks,žēl tik ka tas notiek trasē:D
Valmieras pusē nav īsti kur varētu patestēt tapēc sanāk tā ka daļa nepilnību izlec tieši gonku laikā kad auto ir max slodzē,nomainīšu benzīna pumpīti uz jaunu,tad jau došu ziņu .

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 15 Oct 2016, 20:22
by kaspars50
šodienas rezumē,viss pēc vecā scenārija,pāris km un vecā vaina,pēc līkuma pazūd jauda, kamēr nebija šaizes rezultāts fantastisks,
ko pamainīju:degvielas pumpis,jauns no iepakojuma un pludiņkamerā līmeni samazināju,bāka pilna līdz malai,nekas nepalīdzēja,
benzīna līmenis sākumā bija viss slīpums,samazināju līdz pus slīpumam,gāja vēl sliktāk.
mainīšu nost karbuli, doma uzlikt solex un nomainīt jaunu no iepakojuma sadalītāja,tad skatīšos kādas izmaiņas.


jautājums speciem:
ir vērts likt izplūdes kolektoru un trubu no ņivas? tomēr diametrs lielāks,kā ir patiesībā?

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 17 Oct 2016, 11:20
by LADANiva
nu nez , karburators manuprat nevar iet iet un peksnji ka ar sledzi sakt neiet , karburators manuprat ir tads vairak linears verkis , ja visnh iet tad iet ja neiet tad neiet bet ja saak neiet tad tad jabut kautkam pakapeniskam , ilga laika posma , jo reali skatoties karburators jau nav nekas vairak ka tada "kontroleta degvielas noplude" pie nosacijuma ka gaisa daudzums pret aptuveno benzina dauduzmu ir kautcik pareizs un motors griezas slodze uz augstiem apgriezieniem pat neliela parliesana nevaretu dizi neko ietekmet cik ir dzive parbaudits.katra zina ne ta ka peksni vienkarsi auto pilnigi apstajas , lai auto peksni no pilnas jaudas paliktu meems del karburatora ir janotiek divam lietam , vai nu gandriz visai benzina padevei japazud , vai ari benzina padevei jaklust tik lielai ka burtiski ar tecesanu tek kameraas , es negribu ticet ka tev ir kads no siem gadijumiem.

drizak domaju ka aizdedze , ja ir iespeja pameginatu tava vieta uzlikt parasto vaz stoku ar kontaktiem , varbut kas izmainas ,

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 18 Oct 2016, 15:37
by Belka
nu nez , karburators manuprat nevar iet iet un peksnji ka ar sledzi sakt neiet , karburators manuprat ir tads vairak linears verkis , ja visnh iet tad iet ja neiet tad neiet bet ja saak neiet tad tad jabut kautkam pakapeniskam , ilga laika posma , jo reali skatoties karburators jau nav nekas vairak ka tada "kontroleta degvielas noplude" pie nosacijuma ka gaisa daudzums pret aptuveno benzina dauduzmu ir kautcik pareizs un motors griezas slodze uz augstiem apgriezieniem pat neliela parliesana nevaretu dizi neko ietekmet cik ir dzive parbaudits.katra zina ne ta ka peksni vienkarsi auto pilnigi apstajas , lai auto peksni no pilnas jaudas paliktu meems del karburatora ir janotiek divam lietam , vai nu gandriz visai benzina padevei japazud , vai ari benzina padevei jaklust tik lielai ka burtiski ar tecesanu tek kameraas , es negribu ticet ka tev ir kads no siem gadijumiem.

drizak domaju ka aizdedze , ja ir iespeja pameginatu tava vieta uzlikt parasto vaz stoku ar kontaktiem , varbut kas izmainas ,
Pats saprati, ko uzrakstiji? :D Del karburatora var but pilnigi viss! ja Adata iesrudis, vai sietinsh aizdirsisies, var pekshni vispar neiet, ja dize vienai no kameras aizdirsisies, tad var jauda pazust, ja vakumnik parstas otro kameru atvert-notiks tas pats un+ 100500 vissadi knifini, del kuriem auto neies, ka vajag. To, par ko stastiji tu drizak par zales trimmera karburatoru :D

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 18 Oct 2016, 16:31
by LADANiva
Jā, tad pēc tava teiktā iznāk ka viņam katru reizi viena un tai pasā laikā tieši pēč aptuveni 5 km nobrauktiem slodzē "aizdiršās" dīzes vai iesprūst adata?
Tā nu īsti negribās ticēt , pie tam tas notiek tik strauji ka auto vispār slāpst nost , kautka dīvaini.

nu nav arī tas žiguļa karburators nekas šausmīgi sarezģīts , varbūt drusku grūtak ir neka trimmerim bet ne baigi :D

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 18 Oct 2016, 17:54
by Micuks
Nekas sarežģīts nav, bet ar trimeri salīdzināt nu gan īsti nevar!
Jo sevišķi lietots karburators, kurš ir padilis bieži vien dzīvo savu dzīvi un brīnumi var būt, atdatas var ķerties un citi defekti būt pie slodzes kad uzkarst.

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 18 Oct 2016, 21:08
by Libris
Brīnumi gadās. man vienam tēva paziņai mēdza  žigulis noslāpt ik rītu braucot uz darbu tieši pēc nobrauktiem 2 km.mainija visu ko līdz nonāca pie vainīgās indukcijas spoles :)

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 14 Aug 2017, 01:38
by Zvejniex
Atvainojos par posta "atdzīvināšanu", bet tas vairāk manis izzināšanai arī. Gadījumā ja auto ir likts lielā slodzē ilgu laiku, tad motora telpa šausmīgi nesakarst un izmantotais gaiss nav karstāks un līdz ar to zūd jauda?

Re: problēma ar strauju jaudas zudumu.

Posted: 28 Sep 2017, 09:29
by elf
Nomaini degvielas sūkni.....un pareiza biezuma blīves zem tā.....

Image
А – прокладка толщиной 0,27–0,33 мм; В – прокладка толщиной 0,70–0,80 мм; d – выступание толкателя

1. Для правильной установки топливного насоса используйте две из трех прокладок: А – толщиной 0,27–0,33 мм; В – толщиной 0,70–0,80 мм; С – толщиной 1,10–1,30 мм.

[justify]2. Установите теплоизоляционную проставку на блок цилиндров, поставив между ними прокладку А, а на плоскость, сопрягающуюся с насосом, поместите прокладку В. Приспособлением 67.7834.9506 замерьте расстояние d (минимальная величина, на которую выступает толкатель, установленная медленным поворотом коленчатого вала). Если размер d находится в пределах 0,8–1,3 мм, то закрепите насос на двигателе. Если d меньше 0,8 мм, прокладку В замените прокладкой А; если больше 1,3 мм, то прокладку В замените прокладкой С. Еще раз проверьте размер d и закрепите насос на двигателе. [/justify]

[justify]3. Между блоком цилиндров и теплоизоляционной проставкой всегда должна быть прокладка А.[/justify]