Page 2 of 2

Re: Vaz 1.5 Nevelk

Posted: 13 Apr 2017, 08:45
by Vazist07
Jā ir, bet pamātā visi ir ar divām kamerām, ar vakuumu nedaudz vēlāk otrā kamera sāk atvērties ar mehāniku ātrāk. Un svarīgas ir ne tik vien dīzes, bet arī paātrinātāja sūkņa darbība.
Tas ar ir pārtaisīts, lai atrāk veras nekā Orgināls.

Re: Vaz 1.5 Nevelk

Posted: 13 Apr 2017, 08:46
by Vazist07
Pārtaisot Ozona otro kameru uz mehānisko vadību, lai iegūtu vēlamo efektu - dinamiku, jāpiedzen dīzes!
(piem. Porošins savos video par to ir stāstījis un rādījis).
Svecēm krāsa ideāla.. Pirms pārtaisiju bij vnk mironis

Re: Vaz 1.5 Nevelk

Posted: 13 Apr 2017, 08:51
by Vazist07
nepareizi salikta ķede pa kādu zobu ,un protams kompresija....
Vaitad viens zobs stipri maina?.. kad mainīju blīvi - Uz bloka uzliku vidējo atzīmi augśā uz 1 zoba 100% nesakrita.. Ja skatās no salona bij pirms Sadalenes atlējums iz kādu 1zobu stabīli..

Re: Vaz 1.5 Nevelk

Posted: 13 Apr 2017, 09:25
by Vazist07
nepareizi salikta ķede pa kādu zobu ,un protams kompresija....
Image

Re: Vaz 1.5 Nevelk

Posted: 16 Apr 2017, 18:35
by LADANiva
Ja tev teiksim kloķene ir apakšā uzlikta uz nulli (garākā metka no visām trijām, ja pareizi atceros) tad tur sadalene kā tev bildē +-paris mm nobīde uz prieksu vai atpakaļ neko standarta motoram nemainīs , katrā ziņa neko jūtamu.Man pašam ir tā ka sadalenes metka ir drusku pirms nu ja mērītu par kādiem mm un nekādas problēmas.
ja ir secība pareiza ķēdei un tad neiet tad vainu ir jameklē visdrīzāk vai nu karburatorā vai aizdedzē parcik saki ka karburators esot ok.
nu protams vēl ir opcija ka dzinējs ir nokauts bet saprotu ka tas laikam nebūs tavs variants.

Re: Vaz 1.5 Nevelk

Posted: 16 Apr 2017, 19:34
by Micuks
Gāzu sadales mehānisma precizitātei ir ļoti liela nozīme kā standarta motoram tā forsētam, saliekot ar regulējamo zvaigzni precīzi pa metkām motors atdzīvojas un paliek uz pedāli jūtīgāks!
Ja nav iespējas salikt ar regulējamo zvaigzni tad labāk kad metka sadalenei ir pirms korpusa metkas (kā bildē) nekā pēc.