Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Jā, protams par virsbūves spriegumu te komentāru nav , bet tur jau tā lieta amatieru autosportā laikam, kura pamatā ir pavadīt nedēļas nogales ķerot asākas izjūtas un izbaudīt laiku. Neuztraukties par super sīkām niansēm, lai nezaudētu jaudu. Tādā ziņā šis caurumu spainis ies arī ja viens ritenis pēkšņi noķīlēs . Tāpēc man ir liels respekts pret tiem kas būvē VAZ priekš sacensībām un arī apbrauc vairumu lieljaudas aparātu, tas ir ļoti sarežģīts, grūts un darbietilpīgs process.Pusautomāts pieskārās labam autosporta aspektam par virsbūves stingrību. Protams, labs metinātājs var sametināt tā, ka virsbūve paliks tik pat stingra kā no rūpnīcas, bet parasti metināšanas darbi tiek veikti daudz paviršāk. Tam pašam slieksnim citiem auto ir pat 3 starpsienas un parasti metinātāji semetina tikai ārsienu, lai vizuāli izskatās ok, bet salāpīt sarūsējušās starpsienas piemirst. Protams, slieksnis lielu daļu no savas slodzes nestspējas ir zaudējis.
Es gan teiktu, ka braucot sprintos ir 100 citi aspekti kas ietekmēs rezultātu vairāk par stipru/ vāju bundžu, tādēļ baigi iespringt uz to nevajag. Arī visi pārējie dalībnieki brauc ar 20-25 gadīgiem BMW, līdz ar to kopējais līmenis ir diezgan līdzīgs.
Lai veicas trasē un izbaudi braukšanu ar BMW!
Jā, tādu kasti uztaisīt nebūtu nekas sarežģīts. Nav nekāds noslēpums, šo varēja nopirkt par 2,5k, vēl objektīvi pakalaulējoties bija ok darījums.Labs pirkums, viss ir pie vietas, vienīgais kas lika aizdomāties, gaisa filtrs, ja tas ir kastē un uztvērējs ārā tad viss labi, bet ja nē, tad sliktāk kā orğinālais. Noteikti uztaisi filtra kasti ar gaisa iesūkšanu no āra, tas neprasa daudz naudas, bet ieguvums gan būs būtisks, un ja ir koniskais filtrs ar uzkarst nežēlīgi, jo gāzes pedālis grīdā urn gais daudzums liels, berzes rezultātā ražo siltumu. Ja nav noslēpums cik tāds gatavs maksā. Sportiska unterese.paldies.
Pēc šī apraksta fūres izcili turas līkumos.Man pašam bija kompakts sportiskām aktivitātēm, viņam ir pārāk viegla aizmugure un attiecīgi tendence izslīdēt pat ar labām riepām.
Universālis būs labāks galvenokārt aerodinamikas dēļ, labāk aizmugure piespiežas pie zemes tāpēc ir labāka saķere. Sāns ir ar lielāku virsmu tāpēc auto labāk turas līkumos uz ceļa attiecīgi var ātrāk izbraukt līkumus. Protams,, ka aizmugure ir nedaudz smagāka tāpēc izsvarojums ir labāks.
Riteņu bāze ar sedanu un kupeju bija vienādas, ar unīti nav mērīts, bet domāju, ka arī riteņu bāzes ir vienādas.